İyi geceler
Uzun süredir bu benceyi yazabilmenin heyecanını taşıyordum içimde ve nihayet yapabildim🎉🎉Bu tarifi yapabilmek için 50 adet lahmacun tarifini gözden geçirdim. Artık rüyamda bile lahmacun görmeye başladım 😂😂 Ama sizler için herşeye değer. En güzel tarifi ortaya çıkarabilmenin mutluluğunu sizlerle paylaşıyorum şu anda🎉 El açması dedim çünkü farklı bir lahmacun tarifim de var amma o kalsın şimdilik😊 Fırınları en yüksek dereceye getirelim ve bismillah haydi başlayalım🌟
Hamuru için:
1 litre su
2 kilo un
50 gram maya (hangi maya olursa olsun fark etmez😊 )
1 silme yemek kaşığı tuz
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Yapılışı:
Malzemeleri karıştırın ve kulak memesi kıvamında bir hamur elde edin. Bu hamurun üstünü temiz bir mutfak beziyle örtün ve 1 saat dinlendirin. Dinlenme aşamasından sonra hamuru bezelere ayırın. Oklava veya merdane yardımıyla (tezgaha un serperek)bir de parmak uçlarını da kullanarak istediğiniz büyüklükte ve istediğiniz kalınlıkta açın.

İç harcı için:
1 kilo kıyma
8 adet yeşil biber
3 adet kırmızı biber
1 kilo domates
1 kilo soğan
1,5 yemek kaşığı biber salçası
1 demet maydanoz
Göz kararı tuz
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Baharatlar (acı pulbiber- karabiber ve tatlı pul biber renk vermesi açısından)
Hazırlanışı:
Soğanları robottan geçirip acı suyunu iyice alın. Domatesleri de robottan geçirip sadece suyunu alın. İç harcı için gereken diğer malzemelerle beraber bu ikiliyi de alıp robottan geçiriyoruz ve iç harcımız hazır💜


İç harcını, açtığımız hamurun üstüne eşit bir şekilde yayalım ve yağlı kağıt serili fırın tepsisine koyup fırına verelim. Arkadaşlar ne kadar ince açabilirseniz o kadar iyi olur ama tezgahtan fırın tepsisine alırken çok dikkatli olun. İnce olursa pişme süresi de daha çabuk olur ve aynı zamanda ince hamur demek lezzetli lahmacun demek🌟



Ben konuşmak istemedim accık da resimler konuşsun dedim😂😂
Canı çekenlerin yerine yiyemem herkes gelsin kendi payını yesin😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Teşekkürler, harika bir tarif olmuş. ellerinize sağlık.
Ellerinize sağlık; çok lezzetli gözüküyor. İçinde soğan olmaması tercihim ben katmıyorum😌 Afiyet olsun
Gözlerim yalnış mı görüyor o tepsi demir mi? Canım çekti
Demir değil balım gastronom küvet diyorlar.
Yok canım onu demedim altta lahmacunu tutarken tabakta dometesin konduğu demir tepsiyi dedim, eskiden köydeki teyzem de vardı anılarım depreşti 😊
Ah ya yanlış anlamışım 😂 biz hep yer sofrasında yeriz yemeklerimizi. O sofra küçük bir de onun en büyüğü var bizde. Kaynana görümce elti filan toplaştık mı onu kullanıyoruz.😊
Anladım o zaman kesin güzel samimi bir ortam oluyordur, çünkü bizde de öyle oluyordu 😊
Evet öyle oluyor gerçekten 😊💕
Ellerine sağlık ya çok güzel duruyor canım çekti pufff
Gel beraber yiyelim 💜
Aman abla ne yoruyon kendini bu kadar sanki kıymet mi biliyorlar
Bilmesinler kuzum bizim karnımız doyuyor mu ona bakıyoruz 😂 seviliyorsun 💜
Benim pek aram yok yemekle biri varsa yaparım kendime yapmam
Kız anam sen kalkıp birine yemek yapıyon da kendin tek olunca niye yapmiyon. Olmaaaaz bize gel. Ben yaparım beraber yeriz olmaz mı? 😊😂
Olur ne zaman gelelim sende bize gel
Hakikaten deneyeceğim. Eline, koluna, emeğine sağlık. En çokta bunu bizimle paylaştığın için yüreğine sağlık @Müthişanne 🌺
Seviliyorsunuz💜
Bilmukabele 🌺❤️
Of ulen of olsa da yesek iştahımı açtın be hiç bir yemek tarifinde bu denli etkilenmedim be.
Gece gece canım çekti ellerinize sağlık.
Kadın tarif yazmak için heyecanlanıyor ben bitmisim
Yine sen ve şu iştah açıcı tariflerin ya yapma şunu yaaa 🙄😋😍😘
Başarmışsın. Eline sağlık.
Gece gece canımız çekiyor yapmayın etmeyin acıyın
yaa napdiniz yaa gece gece😪😪
annem de yapar güzel olur, sağ ol :)
Gece gece acıktım yine iyi mi
Offf süper cok severim
Acıktım ama ya