Adıyaman'dan İstanbul'a uzanan bir başarı hikayesi; Tadıtam Çiğköfte
Adıyaman'dan İstanbul'a taşınan Cengiz Ustamız, önce Şirinevler'de küçük bir mekanla bu işe başlıyor. Çiğ köftesi beğenilen ustamız bu lezzeti herkese sunmak istiyor ve Kadıköy'de boğanın altında bir çiğ köfteci açıyor. Küçük bir mekandan ziyade çift katlı mekan tercih ediyor ve hizmete başlıyor. Kadıköy'de çiğ köfte üzerine iki katlı mekan açmak cesaret ister. Ustamızın iddailı olduğunu buradan anlamak mümkün diyebiliriz.

Fabrikasyon değil el yapımı çiğ köfte

Tadıtam Çiğköfte'de yiyeceğiniz lezzetler fabrikasyon değil el yapımı diyerek başlamak istiyorum. Cengiz ustamız gün içinde defalarca çiğ köfteyi elleriyle yoğuruyor ve müşterlerine sunuyor. Ve kullanmış olduğu ürünlerin %100 organik ve özel olması sebebiyle daha bir lezzetli diyebiliriz. :) Ayrıca çiğ köfte hazırlanırken izleyebilirsiniz. Müşterileri açık bir alanda yapılmakta.
Klasik bir çiğ köfteden fazlası var

Çiğ köftenin malzemeleri bellidir. Önemli olan yapılırken kullanılan malzemeleri nereden geldiği, ne denli kaliteli olduğudur. Tadıtam Çiğköfte'de durum biraz farklı; Gerçek soya, gerçek sarımsak, 21 çeşit özel baharat, urfa el yapımı isot, özel çiğ köftelik simit bulgur ve %100 zeytin yağı kullanıyor.
Diğer çiğ köftecilere nazaran yağı bir miktar fazla kullandığını söyleyen Cengiz ustamızın bu sözü sizi korkutmasın. Çünkü o yağ sizi rahatsız etmiyor ve aşırı lezzet katıyor.
Lezzetli çiğ köfte, farklı bir sunum, hoş bir dekorasyon

Üst kata çıkınca kafeye andıran bir dekorasyon ile karşılaştım. Sıradan, boş bir mekan bekliyordum ama öyle değil. Emek verildiğini ilk bakışta kendini belli ediyor. Sunum ise diğer çiğ köftecilere nazaran çok farklı. Ben iki kez gittim ve sushi yedim. Hiç özeniyorlar muhabbetine girmeyeceğim çok yaratıcı buldum. Ve bir o kadar lezzetliydi.
Biz beğendik, tebessümle ayrıldık

İki kez şubede, bir kez ise paket alıp sahilde yemeyi tercih ettik. Ve memnun kaldık. İlk açıldığı zamanlar övgüler yağdırılan çiğ köfteciye şu anda birçok olumsuz yapılmış durumda. Son durumu, lezzeti nasıldır bilemem lakin bir ay öncesine kadar beğeniyordum. Yakın zamanda yine gideceğim. :) Velhasıl kelam, gidip gitmemek size kalmış.
Bir Bence'min daha sonuna geldik. Kalın sağlıcakla ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar