Deniyor

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbul'un En İyi Tatlıcısı "Gaziburma"yı Tadımladım

Şerbetli tatlı sevmeyen beni şerbetli tatlı müptelası yapan Gaziburma'yı gelin birlikte tanıyalım.
1984 yılından günümüze kadar uzanan Pendik'teki bu tatlıcıyı ziyaret edince damağınızda izi kalacak diyebilirim. Hiçbir katkı maddesi kullanmayan, tamamen doğal ve taze ürünler sunan Gaziburma'da tatlılar bir saatte tükeniyor. Gün boyu taze tatlı yeme imkanı sağlıyor.

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

Peki ya ben bu tatlıcıyı nasıl keşfettim? Şerbetli tatlıları oldum olası sevmezdim. Bir tane yiyince tıkanıyordum. O kadar uzaktım diyebilirim. Ta ki babam beni bu tatlıcıya getirene dek. Kendisi 13 ülke gezmiş ve sayısızca şehir görmüş birisidir. Demek istediğim, yeme&içme kültürüne sahip olan, damak zevki kuvvetli birisidir. Kİ gerçekten öyle. :) Çünkü o gün bugündür şerbetli tatlılar favorim haline dönüştü.

Gelenin bir daha geldiği Gaziburma Tatlıcısı

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

Gelenin bir daha geldiği Gaziburma, yıllardır lezzetli tatlılar sunmaya devam ediyor. Şerbetli tatlılar, ağır tatlılar olarak bilinir lakin Gaziburma'nın tatlılar hiç de öyle değil. Şerbetli ama hafif tatlılarıyla bilinen mekanda, üç dilimden fazla tatlı yiyeceğinize bahse varım.

Menüsü:

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

İstanbul'un en çok tercih edilen ilk üç tatlıcısından teki Gaziburma

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

İstanbul'da en çok tercih edilen üç tatlıcıdan teki olan Gaziburma, geçmişten günümüze lezzetini kaybetmeyen ender tatlıcılardan. Tek şubesiyle hizmetine devam ettiği için lezzet aynı kalıyor. Tabi az ötede bir tane daha Gaziburma var lakin o mesele biraz karışık. :)

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

Günümüzde dahi önünde kuyruklar oluşabiliyor. Evet, birkaç kere o kuyruğa dahil oldum. :)

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

Tatlısı kadar kahvaltısı çok beğeniliyor

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

Açıkçası dışarıda kahvaltı etmeyi sevmiyorum. Kahvaltısını denemedim ama neredeyse tatlılarından çok kahvaltısı konuşuluyor. Uygun fiyatlı, doğal ürünlerin bulunduğu enfes bir kahvaltısı olduğu söyleniyor. Defalarca benzer yorumlara denk gelince anladım ki gerçekten öyle. ''Boş ver canım boğazı, manzarayı, şöyle güzel bir kahvaltı etmek istiyorum'' diyorsanız ziyaret edebilirsiniz.

Kahvaltısı hem uygun hem de ürünleri çok kaliteli. Burayi kesfettikten sonra serpme kahvalti adi altinda saçma sapan ürünlere para vermeye acır olduk. Ev ortamında kahvaltı eder gibisiniz sıcak ve samimi.. Su böreği ise enfes..

Misafirim KScanla, Gaziburma'da 1 KG tatlı rekoru!

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbulun En İyi Tatlıcısı Gaziburmayı Tadımladım

Yazımı çok uzatmak istemiyorum. Biliyorum ki reklam olarak algılıyorsunuz. Lakin bir anlaşma yok, ücret yok. Sitenin ise hiçbir talebi yok. :) Yemek&Tarifler fenomeni olarak yazıyorum.

Bir süre önce paylaşımını yapmıştım ama Bence'de yer vermek istiyorum. Benim gibi tatlı seven bir KScan ile 500 gr + 500 gr, 1 KG tatlı sipariş ettik. :) Hiç hiç zorlanmadan nam nam afiyetle gömdük. O kadar tatlı bize dokunmadıysa size hiç dokunmaz diyorum. :)

Su böreği ve tatlılar efsane , böreğin yanında antep peyniri ve söğüş tabağı istemeyi unutmayın, fiyatlar kaliteye oranla çok iyi , çaylar ikram

Tek şube, sanırım sade yağ ile pişirim, günlük taze şerbetli tatlı servisi. Tatlıyı yedikten sonra hiçbir şekilde rahatsızlık vermiyor, gerçek şeker kullanıldığının başka bir tezahürü. İstanbul Anadolu yakasında listenin en başında olmayı hak ediyor. Şeker oranını biraz azaltırlarsa talep daha çok büyüyebilir. Fiyatı göreceli pahalı gelebilir lakin fiyat-performans dengesi oldukça tatmin edici.

Adresi: Dr. Orhan Maltepe Cad. No: 52 / A Pendik - İST
Numarası: 0216 483 27 27

Bir Bence'min daha sonuna geldik, bir gün sizlerle aynı masada tatlı yeme dileğiyle..
Kalın sağlıcakla ;)

Mutlaka Denemeniz Gereken, İstanbul'un En İyi Tatlıcısı "Gaziburma"yı Tadımladım
Cevapla