Denediğimiz tarifler de ruh halimizle şekilleniyor sanırım. Tadı yoğun olan ama bunaltmayan bir pasta hayal etmiştim. Görüntü olarak istediğimi vermese de tat olarak ağır ve kıvamlıydı. Tarif etmem gerekirse keki browni, kreması ise kahveli şeker tadında. Kekin üzerine sadece krem şanti kullanarak daha hafif bir tatlı elde edebilirsiniz.
Malzemeler

3 yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım çay bardağı süt
Yarım çay bardağı sıvı yağ
Yarım çay bardağı su
1 çay bardağı çekilmiş fındık
100-150 gr kadar bitter çikolata
2 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
Yarım su bardağı nişasta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Yapılışı
Şeker ve yumurtaları köpürene kadar çırpıp; üzerine yağ, su, ve sütü ekleyin. Sonra katı malzemeleri eleyerek ekleyin. Keke karışması için çikolatayı benmari usulü eritip öyle katın. En son fındıkları katıp, 180 derece fırında 25-30 dakika kadar pişirin. (Fırına göre değişebilir.)

İstediğiniz bir kalıpla şekil verin. Kesmeyebilir, bütün halinde de yapabilirsiniz.

Kreması için

1 su bardağı şeker
4 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
1 tatlı kaşığı kahve (Türk kahvesi kullandım, tepeleme olmayacak)
1 paket krema
200 gr labne peyniri
Tüm malzemeleri karıştırıp, kaynayana kadar pişirin. Peyniri soğuduktan sonra katın.

Kremayı kestiğiniz keklerin üzerine koyup, fındık ekleyin. Ortalama 2-3 saat dolapta beklettikten sonra servis edebilirsiniz.

Deneyecek olanlara afiyet olsun. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar