Bu şerbeti her içtiğimde içimden "oh be dünya varmış 🤔" diyorum. Ferah ferah bir tadı olduğu için ve yazın en çok sevilen şerbeti olduğu için bende sürekli yapıyorum.
Malzemeler

1 demet reyhan
2 litre sıcak su
1 su bardağı şeker
1 limon suyu
Reyhanları güzelce yıkayıp kurutun. Derin bir tencereye alıp üzerine suyu ekleyin.

Kapağı açık şekilde eliniz dayanacağı ısıya gelene kadar soğutun. Reyhanların suyunu sıkıp atın ve şekeri ilave edin. İyice eriyene kadar karıştırın.

Son olarak limon suyunu da ilave edin, hemen kırmızı olacaktır.

Şerbeti bir tülbentle süzüp cam bir sürahiye alın, soğuk tüketin.

Başka bir Emira mutfağında görüşmek üzere 🤩 🤩 sizleri çok seviyorum. Yapacaklara afiyet olsun ❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar