Merhabalar 🤗
Balkonda yetiştirdiğim semizotu ve salatalık ile cacık yaptım. Bu sıcaklarda canı sıcak yemek istemeyenler için harika diye tanımlayabileceğim, doyurucu bir cacık 😍 Tabi siz isterseniz yemeklerinizin yanında da yiyebilir siniz 😛
Ben bir yandan kaşıklarken, bir yandan da sizin için Bence’sini buraya bırakıyorum ✌️😏

Malzemeler
1 kase yoğurt
1 adet salatalık (hıyar)😛
1 tutam semizotu
Tuz, nane, pulbiber
Salatalık ve semizotunu minik minik doğradım

İsterseniz salatalığı rende de yapabilir siniz, ben ağzıma çıtır çıtır gelmesini seviyorum, o yüzden doğradım.
Yoğurt ve doğradığım malzemeleri tuz ile buluşturdum😀

Üzerine de biraz nane ve pulbiber ohh miss 🤤😀
Ben yedim, bana afiyet olsun 🤤
Hoşça kalın, çıtır çıtır kalın 😍🖐
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar