Merhaba, bugün sizler için oğlumla birlikte yaptığım kurabiye tarifini vereceğim. Kurabiyelerin şekli biraz tutmamış olabilir. Taktir edersiniz ki küçücük elleriyle ancak o kadar yapabiliyor. 😌😌
Malzemeler
Bir çay bardağı şeker
Yarım çay bardağı sıvı yağ
Bir adet yumurta
Yarım paket sana yağ
2 çorba kaşığı kakao
Kabartma tozu
Vanilya
Alabildiğince un
Sos
1 bardak süt
1 çay bardağı şeker
Önce yumurta ve şekeri iyice yoğurun.

Daha sonra paket yağını karıştırıp, yağın iyice kaybolmasını sağlayın.

Üstüne diğer yağdan döküp malzemeleri iyice harmanlayın.

Daha sonra kakao, kabartma tozu, vanilya ve unu döküp iyice yoğurun.
Ellerinizde yuvarlanıp tepsiye dizin.

Kurabiyeleri fırına vermeden önce, sütle şekeri kaynatın ve soğumaya bırakın. Unutmayın süt soğuk, kurabiye sıcak olması lazım.

Fırından çıkardığınız kurabiyelerin üstüne hazırlamış olduğunuz sütü dökün ve soğumaya bırakın.. Biz süs sevmediğimiz için ayrıca süslemedik. Ama siz üstüne hindistan cevizi ile süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar