Başlığa bakmayın abarttım biraz, bildiğiniz profiterol iste 😉

Tarife geçelim uzatmayayım;
Tencereye 125 gr. margarin ve 1 bardak su koyulup beraberce erimeleri sağlanır. Margarin eridikten sonra 1 bardak un eklenip çırpma teliyle hızlıca çırpılıp homojen bir kıvam alması sağlanır. Ocaktan alıp kenarda 10 dakika soğutulur. Ardından 1 yumurta kırılır içine ve yine iyice karıştırılır. İyice karıştıktan sonra ikinci yumurta kırılır ve iyice karıştırılır. Aynı şekilde 3. yumurta da katılır hamur hazır hale gelir.

Daha sonra çay kaşığıyla hamurdan parçalar alınıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye tek tek dizilir. Soğuk fırında kabarana ve renk değiştirene kadar pişirilir. Fırın kapağı asla açılmaz. Açılınca hamurlar sönüyor çünkü.
Sıra geldi kremaya.

2.5 bardak süt, 3 kaşık un, 1.5 çay bardağı şeker güzelce pişirilip soğumaya bırakılır.
Pişen hamurlar ortadan kesilip içine krema sürülür ve tabağa dizilir.

Diğer tarafta hazırladığımız ve soğumuş olan çikolata sosu üzerine gezdirilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar