İyi günler 😊 Aniden bastıran şöyle şerbetli bir tatlı krizine girdiyseniz buyurun hemen tarife geçelim 😂😂
Malzemeler
Üç yumurta
Üç yemek kaşığı şeker
Üç yemek kaşığı sıvı yağ
Üç yemek kaşığı süt (yoğurt da kullanabilirsiniz )
Üç yemek kaşığı irmik
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
3 yemek kaşığı un (ama dolu dolu olsun her kaşığınız)
Şerbeti: (Şerbeti kaynatmıyoruz. Sadece bu iki malzemeyi güzelce karıştırın ve sırası gelene kadar bir köşede dursun beklesin😊😂)
3 su bardağı süt
Bir buçuk su bardağı toz şeker
Yapılış: ☆Her şeyden önce fırını 180 dereceye getirin😊.
Şeker ve yumurtaları çırpın.

Geriye kalan malzemeleri de ekleyip çırpmaya devam edin .

Karışımı yağlanmış bir fırın kabına dökün. Fırına verin.



Ben bu tarife farklı bir şerbet hazırladım ama hazırladığıma bin pişman oldum😂 İki su bardağı suyu ve sekiz yemek kaşığı şekeri karıştırıp öylece döktüm üstüne. Fazla ıslak mı oldu bilmiyorum yani bir şey oldu da çözemedim 😂😂 Siz siz olun üşenmeden gidin alın sütünüzü😂
Sonuç bu😊

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar