Bu ipuçları ile #İyiBeslenZindeOl! 💪 İpuçlarımızı takip ederek zinde kalmayı garantileyen KScanlar’a katıl; kendi sağlıklı beslenme taktiklerini de yorumlarda herkesle paylaş!
Tamek Zinde çeşitleri ile #İyiBeslenZindeOl! Yepyeni pratik ve sağlıklı ara öğün Tamek Zinde Detox ve günlük B vitamini ihtiyacını karşılayan Tamek Zinde Vitaminli Karışık Meyveli İçecek ile hafiflik lezzetle buluştu! Hem de şeker ve tatlandırıcı olmadan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 







Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
583Cevap
Bitki çaylarıyla aram çok iyidir kendimi daha hafif hissetmemi sağlıyorlar. :) Tamek detokxda ara öğünlerde içebileceğimiz, sağlıklı içeceğe benziyor. Şeker olmaması dikkatimi çekti. :)
Yeşil çay içiyorum ayda 10 kilo veriyorum
@drjekyll88 haklısınız
@Kumal1983 yeşil çayı ben de tavsiye ediyorum ama o zaten çay.. katkılı bişey değil ki.. metabolizma hızlandırıcı etkisi ortada olan bişey.. aynen brokoli gibi
@drjekyll88 evet. Biber de olabilir
@Kumal1983 aynen :)
@Kumal1983 bırakın bu işleri boğaz tutulmadıkça o kilo verilmez çayla olacak işler degil
@Kumal1983 sadece yeşil cay ecerkmı ayda 10 kılo verdın yoksa spor da yaptın mı dıyet falan
@Kumal1983 sadece yesil cay icerek tabiki verirsin, hatta sadece su cierekte, normal cay icerekte verirsin.. Ama arda beslenmeyi unutma, 2 ay onrsa ölürsün
@Berkan69 evet doğru
@ferhan03 yeşil çay insanın vucüdünü hafifletiyor sanki, üçüyorsun
@Kumal1983 Yesil cayi öyle kilo vermek icin sürekli icme, Cinden gelen yesil caylarda cok böcek ilaci var, Radyasyon var, ayda 10 Kiloyu zehirlendigin icin verme sonra
@Kumal1983 yeşil çay ın metobolizma yı hızlandırma orano %5 dir daha fazlasını iddaa edenler sallıyorlar
Aman tanrım bu kadar sağlıklı ve lezzetli ne olabilir ki?
Aaa Tamek Zindeymiş !
Bir süper kahraman olarak bende Tamek Zinde içerek görevlerime gidiyorum , korkun kötüler çünkü Tamez Zinde içtim !
#AkrofobikSuperman Tamek Zinde'yi öneriyor
:P
Kesinlikle inandığım şey;
Gıda ile alınan enerji, gün içinde harcanan enerjiden fazla olmamalıdır.
Ya da diğer ifade ile;
Aynı kiloda kalmak için = harcadığımız ve aldığımız enerji aynı olmalı.
Zayıflamak için = harcadığımız enerji fazla olmalı.
Kilo almak için = aldığımız enerji fazla olmalı..
Ben yiyecek içecek hizmetleri mezunuyum. Bize okulda bu konuda öğretilen ilk şey, gün boyu suyu alımını aksatmamak, şeker ihtiyacımızı meyvelerle karşılayara hem sağlıklı beslenmiş hemde şeker ihtiyacımızı gidermiş oluyoruz. Bize okulda ilk bunları sağlıklı beslenmeyi öğrettiler
Açıkcası bu konuda çokta başarılı değilim. Dikkat etmek istiyorum lakin her defasında yemeyeceğim bir daha dediğim tatlıları yiyorum :( ama hayatımdan kolayı ve çikolatatanın belli başlı formlarını çıkarttım. çiçek yağı ile değilde daha ziyade zeytinyağlı yiyecekelr yemeye çalışıyorum.
Su içmek çok sağlıklı olmanın yanında benim en büyük kurtarıcılarımdandır..
Su içmek hem vücudumuz için en kolay detoks kaynağı hem de sağlığımız için çok yararlı ayrıca benimde tecrübe ettiğim gibi uzmanlarında onayladığı gibi su içmek açlık hissini bir nebze olsun ortadan kaldırıyor ve bu bence bizim için eşsiz birşey hemde sıfır kalori :)
Sağlıklı beslenmek spor yapmak zaten insanı motive eden şeyler. Bir insan motive olursa mutlu olur. Mutlu olursa çevresini de mutlu eder. Mutluluk beraberinde başarıyı da getirir. Başarı özgüveni doğurur. Özgüven kaliteli bir çevre edinmemizi sağlar. Kaliteli bir çevre işimize tekrar motive olmamızı sağlar. Gördüğünüz gibi hepsi bir döngü içinde. 😊
Haftanın belli günleri sebzeyle, bazı günleri ise proteinle besleniyorum. Buna dikkat eder karıştırmam ama sabahları özellikle kahvaltıyı atlıyorum fazla uyumak için. O nedenle meyveler tercihim. Katkısızsa deneriz ona göre de fikrimizi paylaşırız elbette.
Olay su. Cidden herşeye çare. Güzellik geç yaşlanma hafiflemek gün içinde sindirim zorlugu yaşamak istemiyorsanız. İnternette ne kadar su içmeliyim yazın bir ölçümü var en az o kadarını için. Bakın bir hafta da yüzünüz pırıl pırıl vücudunuz arınmış olucak. Bende 2 güne etki etti
Beyaz ekmekten uzak durup besin değeri yüksek yemekler yemek, hayatın her anında kolaya kaçmamak merdiven kullanıp yürüyüş yapmak vakit buldukça spor yapıp gece yemeklerinden uzak durmak ideal bence. Kendinizi aman sunu yemeyim aman şunu içmeyim diyerek kısıtlamak size zarardır
Harika çok güzel ve bilinçlendirici konular olmuş benim tek vazgeçilmez içeceğim yeşilcay #zihindekal ♥️
Yedigim seyler bana az kilo aldirsaa fena olmicek zayıflıkla basm dertteee
Ya bırsey yemiyorumki zaten bu gidişle açlıktan ölücem...
Ben denedim çok başarılı tadı, detoks suları normalde sevilmez de cidden başarılı olmuş hem de sağlıklı.
.
Beslenme,
Yaşadığın hata ile uyumlu olmalı en basit şekliyle.
Ancak sağlıklı besinlerin bir çoğu lezzetlendirilmeden çekici gelmiyor maalesef.
Bence iyi bir denge kurulup o şekilde idare edilebilir.
.
Dikkatimi çekti diye yazıyorum; geçmişten gelen bir lezzet olduğunu açık ve net bir şekilde söyleyebilirim.. bu konuda tamek ailesini kutluyorum "güzel ürünlerle güzel işler çıkartmak bir ayrıcalıktır."
Yanlış anlamayın da diyet şeyler pek bir kötü oluyor, gururumla aç kalırım daha iyi :D sağlıklı her şeyin tadı saman gibi geliyor bana :/ tamekcim deniycem :D ama Tamek portakal suyu tercihimdir
Valla ben sabahlari kahvaltıdan 15 dakika once limonlu maydonoz suyu içiyorum çok zayiflatma etkisi var ve karacigere çok iyi geliyor. Karaciğer yaglanmasina.
Kilo vermek isteyen bu pratik küçük taktikleri uygulamadan önce boğazına dikkat etse sıkıntı olmayacak bu pratik bilgiler tuzu biberi olacak. Önemli olan bu konuda boğazınız ve hareket etmeniz.
Hayatımı ve yeme şeklimi daha çok düzene sokmam gerekiyormuş. Eline sağlık.😊 Ben daha pancar yemişliğim yok kalp ve kilo kaybı için gerekliymiş. Teşekkürler harika bir bence.👍
Kahvaltının önemi inklar edilemez ama her zaman kahvaltı yapamıyorum yapamadigim günü şiddetli bir baş ağrısı ile bitiriyorum kahvaltı zinde kalmak için yapılacak en iyi şeydir
Bir gün lazım olur belki. Kenarda duru koysun bu bence.
İşte bu harika. Her kafadan bir ses çıkıyordu bu detoks tariflerinde. Şimdi bu işin ehlinden içeceğiz. Teşekkürler Tamek!
Her ne kadar paketlenmis hazır gıda kullanmasamda, mecbur kaldigimda tamek tercih ettiğim bir markadir.
Asla yemek ayırmıyorum. Ne bulsam yerim modundayım her zaman. Umarım sağlığımda da sorun yoktur. Çok merak ettim. Yarın markete uğradığımda bulur ve alırım Tamek Zinde'yi.
Ekmek kesildiginde kolay bir şekilde zayıflama olur diye düşünüyorum 3 beyaz a Hayır ( ŞEKER UN TUZ )
👍💪💪
ben ne kadar denesemde bir turlu kendi duzenli beslenme cizelgemi olusturamadim hala bir yardimci olurmusunu 😏😋
i.memeful.com/media/post/WdNW1Yw_700wa_0.gif
arada bir elma yiyorum
Sporu hayatının baş köşesine koyarak, hareket etmekten ve enerji harcayan vücudunu sağlıklı ürünlerle desteklemekten vazgeçmeme lisin
Yeşil çay kalbe mı iyi gelsin
kanseri mı yensin
böbreklere mı iyi gelsin
Nereye yetişsin yeşil cay
benim kilo problemim yok ama abur cubur yerim malesef onun yerine saglikli atistirmalik kismini halledemedim bir turlu
Bilgi ve tavsiye barındıran bir reklam olmuş ayrıca ürün de beni etkiledi en yakın zamanda denemeyi düşünüyorum
Yapay şekeri hayatından çıkaran biri olarak hem tatlandırıcı hem şekersiz bu içeceği çantamdan asla ayırmam <3
Toklul hissi muhabbeti ilgimi çekiyor ve gerçekten etkili olabileceğini düşünüyorum diğer maddeler zaten hayatımın bir parçası
İçinde şeker olmaması çok önemli bir unsur. Çok lezzetli bir içeceğe benziyor. Tatmak lazım biran önce :)
Benim gibi zinde kalmak isteyenler için denemeye değer kesinlikle! İlk fırsatta denemeyi düşünüyorum, teşekkürler Tamek <3
Tamek yılların eskitemediği bir marka, lezzetli meyve sularıyla bizlere sabahları enerji vermeye devam ediyor :)
Motive edici bir paylaşım. Bu yeni ürünü en kısa zamanda deneyeceğim. Merak ettim şimdi. Teşekkürler Tamek!
Yeşilliklere ve B vitamini içeren besinleri mümkün olduğunca tüketmeye çalışıyorum. Bu içeceği de yeni görüyorum, bir ara alıp içeyim bari ://
Spor yaptığım için çok fazla şekerli içecek tüketmiyorum. Ara öğünlerde bazen meyve yerine bu içecekler tercih edilebilir. Güzelmiş.
Yoğun çalıştığım için kahvaltıya zamanım olmuyor. Sürekli aparatif şeylerle geçiştiriyorum. Ama bu detox içecekleri hoşuma gitti. Deneyeceğim.
Bence en onemlisi ekmek ben ekmegı kestiğimden bu yana 5 kilo verdim ve birde spor yapıyorum bu bir ay içersinde olan birsey ve birde seker
Spora tekrar baslayacagim ama bu kadar saglikli beslenecegimi sanmiyorum. Zaten sebze yemedigim icin istesem de bunlarin hepsini yapamam.
Dayı vallaha ben kalvaltı yapmadan güne zinde başlayamam çaysız hele deli olurum.
O yüzden bana pek yaramaz bu tamek zinde.
Spor zırlamıyor ama sağlıklı beslenmek çok zorlyyorr çunku ciddş anlamda yemek seçen bir şbsabm etten hoşlanmam sutu peynirin her çeşidini yemem
Erken yat, erken kalk. Elektronik aletlere mümkün olduğu kadar az bak. Çok su iç. Her şeyi dert etme. Allah'a şükret.
şeker içermemesi çok iyi olmuş şeker kullanıldığı için meyve suları içmiyordum
Şekerli ürünleri asla tüketmiyorum ve bu meyve suyunun en beğendiğim özelliği şekersiz olması. Geçen gün içtim gayet lezzetli.
beni tarif etmişsiiniz:) merak ettim ürünü. deneyeceğim..
Tamek detokd yarın ilk işim almak olacak teşekkür lerrtt
Doğal yiyecekler ve bol hareket, sık yemek az yemek.
Çok güzel emeğine sağlık. Başka önerilerde bekliyoruz 😉😊
Spor günlük rutinlerinizden biri haline gelmek zorunda!!!
Kendi sagligini dusunen cok az kisi. Cogu cevreye fit gorunmek icin kendine bakiyor.
Günlük yaktığın kaloriden fazlasını alma. Vitamin mineral eksik tutma. Bitti.
ambalaj iyi de icersinde ki ile ilgili hic bir fikrim yok. yarin deniyeciiiim. söz.
Evet mantıklı ama sen önemlisi buna bireyin inanarak başlaması
Kutu kullanışlı görünüyor ürünü tatmadim yorum yapamayacağım
Bitki çayları sebzeler ve meyvelerin çoğundan nefret ederim... 😒😑
Böyle bir ürüne ihtiyaç vardı. Tamek bunu gerçekleştirmiş görünüyor. Bize de denemek kalıyor.