Şehir dışında üniversite kazandım ailem sürekli benimle uğraşıyor. Mutluluğum zehir oldu. Bu durumu yaşayan oldu mu?

Hukuk kazandım. Ve Ankara’ya gideceğim biz de yozgat’ta oturuyoruz. Annem sürekli beni aşağılıyor ister aç kal sürün bize ne diyor. Gitmemem evde kalmam için bir sürü psikolojik şiddet. Kazanmadan önce kazan defol git diyorlardı. Durumları iyi ama psikolojileri bozuk. Kendimi çok yorgun ve mutsuz hissediyorum. Ne yapmak gerek siz neler yaptınız?

Şehir dışında üniversite kazandım ailem sürekli benimle uğraşıyor. Mutluluğum zehir oldu. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Cevapla