YKS geldi çattı. Çok kötüyüm. Ne yapacağım ben?

Ya gerçekten artık dayanamıyorum. Birine anlatmak istiyorum.
Rahatsız ediyorum belki de sizi. Ama; Kendimden nefret ediyorum dostlar! Kaç aydır (3 ay kdr) hayata küsmüş durumdayım. Ders çalışmak istiyorum, yapamıyorum. sınava kalmış 10 gün. Bugün sabah 5ten, bu saate kadar bir gram ders çalışamadım. Tüm gün ağlıyorum. Yetişmeyecek, olmayacak, kazanamayacağım diye ama çalışmak yok. Bir çok konum var çalışmam gereken. Netlerim berbat. Bir de 3. Mezunluğum. Ailem canıma okuyor, bu yıl o okul kazanılıp, gidilecek diye. Başka çarem de yok. Ama çalışamıyorum buna rağmen. Panikten odaklanamıyorum.
Bugün de geçti. Ve ben yemin ederim size; her boş geçen zaman için kendimi suçluyorum. Yemin ederim artık intiharı dahi düşünüyorum ya. Gerçekten bu gidişle kazanamayacağım. Çalışsam da, yapamayacağım. Öyle bir psikolojiye girdim ki. Nefes almak bile acı veriyor.

Zaman kalmadı. Her geçen gün öleceğim.
Gerçekten artık ne yapacağım bilmiyorum...
YKS geldi çattı. Çok kötüyüm. Ne yapacağım ben?
Cevapla