Yks de çok kötüyüm ve artık bunaldım ne yapmam gerek?

gülmeyin ama 19 yaşındayım 3 yıldır yks ile cebelleşiyorum tyt 30 gibi netlerim ayt de 10 gibi
Devlette okudum ama meslekten farksız bir liseydi anadolu olmasına rağmen bende çok çalışkan biri değildim

ailem her zaman beni ittiren kişi olmuştur dershaneye gönderelim vs Allah razı olsun 4 sınıftan beri dershane gönderirler ama herkesin kapasitesi diye bir durumda var. Benim yaşadığım çevredeki kişiler hep benim gibi yani biz iyiyiz sanıyorduk ama kötü okulumuzun iyileriydik Elbette çalışarak yükseltebilirim ama sonuçta aşırı yükselmez ki

yksde 200 puanı geçsem 4 yıllık herhangi bir üniversite gelse şükür diyeceğim ama mesela uğraşıyorum İnternette bazı tipler oluyor sende bir cacık olmaz gibi gönül kırıcı laflar ediyorlar

uğrşıyorum işte ama ne yapayım cidden zor ne hissetmem gerektiğinide şaşırdım ne yapmalıyız

bu sene 2 yıllık gelse bile yazmayı düşünüyorum Çünkü artık katlanamıyorum
Yks de çok kötüyüm ve artık bunaldım ne yapmam gerek?
Cevapla