Selam. Uzun yazdığım için üzgünüm.
Yksye 4. Kez gireceğim. İlk iki sene çalıştım. Panik yüzünden kaybettim. Geçen sene, hiç çalışmadım. Barajı dahi geçemedim. Bu sene ise; zaten emeklerimin karşılığını alamıyorum diye bunalıma girdim. Ve bu hastalıktan da kurtulmak amacıyla, gittim bir işe girdim. Şubat 'ın başında çıktım ama ailemden vefat eden falan oldu. Toparlanamadım. Bunalıma girdim paniği de atlatamadim da zaten.
Kendi kendime artık tamamen saldım. Hiç çalışamadım. Çalışmak için elimden geleni yaptım ama odaklanamadım.
Şimdi ise sınava 10 gün gibi bir süre var. Netlerim kötü. Konuların başındayım. Matematiğim kötü. Mezunum. Ailem çok şey bekliyor. Evin tek çocuğuyum.
Bir daha mezuna da kalamam. çözmem gereken bir çok kitaplarım var, onlar için de vicdan azabı duyuyorum.
Kendimi yapayalnız hissediyorum. Bu vakitlerde hep intiharı düşünüyorum. Artık gerçekten ciddi ciddi düşünüyorum intiharı. Ailem benim için çok uğraşıyor ve çok üzülecekler, bu yüzden ölmekte istemiyorum ama boğazıma kadar batmış hissediyorum kendimi.
Kaç yıldır evde, yks ile uğraşan ama iyi bir üni kazanıp okumakta isteyen ancak panik yüzünden her yıl batıran ve bu yılda batıracak olan biriyim.
Gerçekten umudum dahi kalmadı kendim yüzünden.
Gerçekten ne yapacağım bilmiyorum. Çalışsam yetişmeyecek gibi. Çalışmadığım için sınava da girmek istemiyorum ama son şansım da.
Gerçekten u yükle yaşayamıyorum.
Yksye 4. Kez gireceğim. İlk iki sene çalıştım. Panik yüzünden kaybettim. Geçen sene, hiç çalışmadım. Barajı dahi geçemedim. Bu sene ise; zaten emeklerimin karşılığını alamıyorum diye bunalıma girdim. Ve bu hastalıktan da kurtulmak amacıyla, gittim bir işe girdim. Şubat 'ın başında çıktım ama ailemden vefat eden falan oldu. Toparlanamadım. Bunalıma girdim paniği de atlatamadim da zaten.
Kendi kendime artık tamamen saldım. Hiç çalışamadım. Çalışmak için elimden geleni yaptım ama odaklanamadım.
Şimdi ise sınava 10 gün gibi bir süre var. Netlerim kötü. Konuların başındayım. Matematiğim kötü. Mezunum. Ailem çok şey bekliyor. Evin tek çocuğuyum.
Bir daha mezuna da kalamam. çözmem gereken bir çok kitaplarım var, onlar için de vicdan azabı duyuyorum.
Kendimi yapayalnız hissediyorum. Bu vakitlerde hep intiharı düşünüyorum. Artık gerçekten ciddi ciddi düşünüyorum intiharı. Ailem benim için çok uğraşıyor ve çok üzülecekler, bu yüzden ölmekte istemiyorum ama boğazıma kadar batmış hissediyorum kendimi.
Kaç yıldır evde, yks ile uğraşan ama iyi bir üni kazanıp okumakta isteyen ancak panik yüzünden her yıl batıran ve bu yılda batıracak olan biriyim.
Gerçekten umudum dahi kalmadı kendim yüzünden.
Gerçekten ne yapacağım bilmiyorum. Çalışsam yetişmeyecek gibi. Çalışmadığım için sınava da girmek istemiyorum ama son şansım da.
Gerçekten u yükle yaşayamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer