Gencim. Depresifim. Boğuluyor gibi hissediyorum. Bir süredir Ölmek istiyorum. Ne yapmaliyim?

Bıktım artık. Daha 18 yaşındayım, başarılı sayilirim, iyi bir universitede okuyorum. Ailem melek gibi , durumum, elim yüzüm, guzelligim, sagligim yerinde -sanirim-. Arkadaslarim var, severim onları. Hic asik olmadim hic sevgilim de olmadi. Görünüşte hic bir sorunum yok ama ben mutsuzum çünkü özgür degilim. Ailem beni hep kontrol altinda tutuyor. Ben böyle yaşamak istemiyorum. Onlari üzecek bir sey de yapmak istemiyorum. Ölsem ne güzel olur diye düşünüyorum bir süredir. Keşke kazara ölsem. Ne yapmaliyim? Intihar etmeye ne cesaretim var ne de sevdiklerimi bu şekilde uzmeye hakkim...
Gencim. Depresifim. Boğuluyor gibi hissediyorum. Bir süredir Ölmek istiyorum. Ne yapmaliyim?
Cevapla