O zarlarınız patlattıktan evlenmediginiz kişilere vurdurup or*uruspuluğunuzu sevgililik ismi altında masumlaştırmaya devam etmekten bikmadiniz mı kendinizi kandırmaktan..
Kaybetmedim ama toplum baskisindan dolayi bu sitede yobaz geri kafali yaftasi yememek ve hemcinslerim arasinda sacma sapan dalga gecilmemek ve trollemek icin bakir olmayan akli uckurunda abazaymis taklidi yapmak zorunda kaliyorum maalesef
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Annem açık lise okuyor ve hep destek oldum 21hiç de geç değil
Yo hayır hiçte geç değil tam olarak o yaşta başladım.
Hukuk fakültesinde 50 yaşında öğrenciler gördü bu gözler sen ne diyorsun jdjdks
30 yaşında olup aynı zamanda mezun olan ve boş gezen çok var. Dolayısı ile geç değil.
Hayır bence normal bir yaş her yaş uygun geliyor bana
Okumanin yasi yok, benim sinifimda 40 ve 60 yaslarinda ogrenciler var 😊 yeterki siz isteyin
Allah askina bak tytden iyi alamayacagini dusunuyosan girme bizim işikiz zorlaşiyo sonra 😀
Bence ideal bir yaş düzgün bir bölüm okuyacaksın tabiki.
Evlenme yaşı bile geçiyor sen diyon hala yeni uni mi başlican tuhaff
20’li yaşlar evlenmek için erken. 20 yaşına gelince anlarsın :) daha ergenlikten yeni çıkıyor herkes sen tutturmuşsun evlenmek diye
@Ser4pyalcin bence siz boş beyinlisiniz ;))
O zarlarınız patlattıktan evlenmediginiz kişilere vurdurup or*uruspuluğunuzu sevgililik ismi altında masumlaştırmaya devam etmekten bikmadiniz mı kendinizi kandırmaktan..
İnsanlar 60 yaşında bile başlıyorlar üniversiteye tabiki de geç değil
Ya bu yaşa neden takılıyorsunuz? Şu platformda artık bunlardan başka bir şey görmez oldum.
Hayır.25 yaşına geldiğinde istediğin eğitimi alamamış bi insan olmaktansa
Biz gelmisiz 700 yaşında üni sınavına giriyoruz dediği lafa bak
Okuyupda napçen gız boş vee okuma gocaya vaa zengin oluveesin canim acık.
Bence hayallerini erteleme derim, vaz geçme
Bitti 1 ayagin cukurda
Ben 21 yaşında basladim
Ölmek uzerisin boşa okuma borç yapma hayata atıl
Ben 21de başladım ve 26 da mezun oldum
Neden geç olsun?
Bence okumanın yaşı Yok
Hayır okumanın yaşı yoktur
Hayır ideal yaş bence
Çok geç bir yaş bence.
Sınıf arkadaşım 53 yaşında 21 ne ki?
Okumanın yaşı yok bence
Kötü olacağını sanmıyorum, dene
Hayır değil 60 yaşında dedeler okuyor
Yoo ben 22 de başladım
Değil kardeşim , oku sen
okumanın yaşı yoktur yani
21 nedir ki? daha geç başlayanlar var. geç değil
30 yaşında olupta üniversite okuyan var
İstediğin bi bölüme yerleşmişsen geç değil
Hiç bir şey için geç değildir :)
Bence çok geç kalmışsın
Hayir 21 yas bekareti kaybetmek icin cok erken
Come on😂😂😂
Anlayan cikti mi acaba hahah
Brazzers😂😂😂😂
Sen ne zaman kaybettin bekaretini
Kaybetmedim ama toplum baskisindan dolayi bu sitede yobaz geri kafali yaftasi yememek ve hemcinslerim arasinda sacma sapan dalga gecilmemek ve trollemek icin bakir olmayan akli uckurunda abazaymis taklidi yapmak zorunda kaliyorum maalesef
Ne kötüsü yav saçmalama yaşı mı var o işlerin
okudugun bolume gore degisir
millet 50 yaşında bile başlıyor üniversitesiye bir şey olmaz hazırlan gir bence
Ya oku gitsin Allaha sen ya :D
Çok geç bu yaşta olmaz şaka gibisiniz ya
Hayır, daha geç yaşlarda okuyanlar var.
Bide şunu düşün üniversite okuyunca nolacak?
21 yasinda basladim 26da bitirdim sorulari alayim
Yaş geç degilde ne okumayi dusunuyorsun ki?
21 bırak 31 bile geç değil...
Hayır her yaşta başlanır bence
Gec degil ne okumayi dusunuyorsun ki?
Yok ne gec kalmasi bolum ne istiosun
80 yasında olanlar bile başliyor
29 yaşındayım okuyorum ya
25 genc sen oku bence
hayır daha çok iyi bir yaş
Ben 23 yaşımda başladım geç değil
Çok geç benim o yaşta 4 tane çocuğum wardi
He geç kaldın sanki 80 yaşında aklın yerindemj
Hayır asla değil
benim annem 44 yaşında 3. üniversiteye başlayacak
Ben 20 ysında hala lise okuyorum
nasıl oluyor o anlatabilir misiniz
Hayır asla geç değil