Kızlar Bir Adım Öne 21 yaş üniversiteye başlamak için çok mu geç bir yaş? (Sayfa 4) Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 147 Yapay Zekaya Sor 21 yaş üniversiteye başlamak için çok mu geç bir yaş? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 22 kişi beğendi
Gizemliikullanıcıııı Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yaşı hiç takıntı yapma ben de aynı durumdayım. 1 0 Yorumla
akifgreatstone07 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Geç değil daha yolun balındasın yapabilirsin 0 0 Yorumla
TalkingAngelaK-Pop Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 80% +1 yıl Evet çok geç kaldın 0 2 Yorumla Fotoforajkafa +1 yıl Ergen time Yorumla TalkingAngelaK-Pop +1 yıl Slk mısın sen? Yorumla
Xnsmdldks Takip Et Xper 4 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Değil 0 2 Yorumla Most_Wanted010 +1 yıl Takip isteği atarmısın Yorumla Xnsmdldks +1 yıl Hayir Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 22 yaşındayım.🌼İstediğim bölümdeyim 0 2 Yorumla onecrazygirl +1 yıl 1. sinifta mısın? Ne okuyorsun ku Yorumla Michael47224 +1 yıl bölümün ne. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
hayır geç değil, millet okulunu uzatıyor
40 da bile okuyan var saçmalama ne geçi
Neden geç olsun başarabilirsin herseyi
Yaşı hiç takıntı yapma ben de aynı durumdayım.
ruhun yaşlanmadıysa yaş uygun
Niçin geç olsun bırakma peşini
hayir gec degil bence
İdeal
Asla geç değil
Hayır
Netlerin nasıl
Geç değil daha yolun balındasın yapabilirsin
her yaşta üniversiteye gidilinir
Evet geç
Evet çok geç kaldın
Ergen time
Slk mısın sen?
25 bile geç değil
İstersen 40 yaşında git nolcak kime ne
Değil
Takip isteği atarmısın
Hayir
başlama ya ne gerek var
Geç değil
Okumak için geç kalkınmışlık olmaz ki
Annem 40 yaşında başladı hiç geç ç değil
Yok niye olsun
Değil
Bence degil
yoo neden olsun
Değil
Okumanın yaşı yoktur dostum. ☺️
Çokta geç değil
Millet 40 yaşında başlıyor sence geç mi :)
Bence değil
En güzel yaş bence
Bilmiyorum
Değil
Çok uzun yolun var
Evet başlaya bilirsin
Geç değil
Yooo
Değil
Bence en doğru yaş
Hayır değil
Değil.
Yooo geç değil
Evet
Çok saçma
Hsyır
Cok gec kalmamissin
30 yaşında değilsin geç değil
Normal sayılır
Kesinlikle değil
22 yaşındayım.🌼İstediğim bölümdeyim
1. sinifta mısın? Ne okuyorsun ku
bölümün ne.
Ben 26 yaşında 2. Sınıfım bebeğim
Tam zamani
Çok geç değil bence
25 yaşında başladım.
Geç biraz
Geç bence
Elbette hayır
Geç değil
Yoo bence normal