Aynı sorun bende de var 21yasindayim basliycam bu sene takmiyorum takma sen de 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Asla degil. Ben Hollandada yasiyorum burada tabi farkli egitim ama havacilik okuyorum ilk senemdeyim sinifimda 22, 20 yaslarda insan cok var. Ablamin sinifinda 28 yasinda bir adam var 2ci senede. Yani ogrenmek icin hic bir yas gec degildir. Ustelik senin kendi ayaklarinin uzerinde durman icin 30 yasinda bitirsen bile okulu sen gurur duyulacak bir insansin. Ustelik 25 asla gec degil okulu bitirmek icin.
Geç değilde bizim ülkede okusanda hiçbir şey olmayacağı için gereksiz geliyor artık bana
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
20 yaşındayım üniversite 2 deyim sınıfta benden baya büyük kişiler var 40 lı yaşlarda 30 şu yaşlarda ben de senin gibi düşünüyordum ancak ünite başladığımda fark ettim orada yaş önemli olmuyormuş
Bence maddi durumunuz üniversite okuman için yeterliyse 21 yaş asla geç değil.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Okumanın yaşı mi olur bence büyük de değilsin yani bizim üni de sınıfta evli çocuğu olan 30 yaşında bir bayan vardı gayette iyi anlaşırdik geç değil yani canım
40 yaşından sonra yüksek lisans yapmak isteyen çok arkadaşım var ben yüksek lisansıma 25 yaşında başladım geç bir yaş değil, azminizi korertmeyin. Basarilar...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Of 4 5 sene önce sorduğum sorunun benzerleri bana yaslandigimi hatirlatmaktan başka bişi yapmıyorsun ksssss
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hayır değil bende seninle aynı durumdayım bı yıl sınava giremeyecegim 2023 de gireceğim aynı yastayiz takılma bu kadar bir yildan bir şey olmaz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bizim bir komşu 33 yaşında Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne girdi. Bitirince hiçbir şey olamadı o ayrı konu, zevkine okumuştu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben 23 yaşındayım 1 ay sonra giricem sınava ileride keşke dememek için olmazsa en azından derim ki çalıştım olmadı
Degil bence, 30-40 yaşında bile okumak istiyorsan okunmalı bence, yani mesela öğretmen olmak hayallerinde vardı bi çocuğa birşeyler öğretmek mesela, ama oku (ya) madin, gir oku🤷🏼♀️ 🙆🏼♀️
Aslında tam da zamanı güzelce çalış ve gir. Bir okumanın yaşı yoktur ama işe girmenin yaşi vardır. 21 de girsen tam olgunlaştıginda mezun olursun ve işe de hazır olursun. Başarılar 🥰
Evet biraz geç bi yaş gibi görünebilir topluma göre. Normalde üniversiteye 18 yaşında başlaman gerekiyor ama yinede 21 yaş ideal ve uygun bir yaş bence, zaten çoğu kişi 21 yaşında başlıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gözümde veletsin ne geçi ya😂 görende 50 sene yaşamış sanacak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gec degil de universite okumak ızdırap bence benim 6. yilim bu sene bitecek insallah
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tekrardan niye hazırlanıyorsun? bir bölümde çok kararlı çok ısrarcı olduğun algısına kapıldım
Knk insanların çoğu 2. senesinde sınavı kazanıyor zaten inanmıyorsan Yök ün sitesinden istediğin okuldaki bölüme gidenlerin liseden mezun oldukları yıllara bak çoğu 1 2 yıl önce mezun olanlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Geç değil pişman olmak istemiyorsan biran önce başla geç başlayıp akademisyen olan gördüm
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
28 yaşımda ikinci üniversiteme başladım :) Devlet hukuk ❤️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
28 yaşındayım daha sınava girecegim siz cidden normal değilsinz. Yaşı mı olur okulun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Senle aynıyız şu an Bi sokıntı göremiyorum ben 50 yaşında tıp okuyanlar var be öhh ne bu karamsarlık kardeşim kendine gell hoopp şş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mesela yaş degilde üniveriste okumanin ve mezunu olmanın bir anlamı kalmadı ya.
Yoo okumanın yaşı yoktur. Ve zaten artık yaş kavramı kalktı aralarında 4- 5 yaş olmasına rağmen bile çok iyi anlaşan insanlar var yaşın bir önemi yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
24 yaşındayım ve ikinci üniversite için bu sene sınava gircem bu sene. Ve ilk okudugum bölümden iş yapamıyorum , önemli olan sevebileceğin yapabileceğin bir iş yapman 21 ol fakat istediğin bir bölüm olsun.
Kardeş ben 18 yasimda basladim Şu an 20 yasindayim mezun olucam.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben 27 yaşındayım. Bu sene mezun oldum. Okuduğum bölümde 40 yaşında 30 yaşında ve 50 yaşında kadınlar vardı. Hiçbirşeu için geç değildir. O an gelirse geç olur ama
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Geç falan değil ben 24 yaşındayım ve yeni mezun oldum
Tıp fakultesıne gelen 29 yaşında sınıf arkadasım vardı çok önemsememek lazım
21 ve geç mi? Ben de o yaşta öyle düşünüp vazgeçseydim şu an mesleğine aşık bir ben yoktu.
Mesleğin ne
Aynı sorun bende de var 21yasindayim basliycam bu sene takmiyorum takma sen de 😊
Asla degil. Ben Hollandada yasiyorum burada tabi farkli egitim ama havacilik okuyorum ilk senemdeyim sinifimda 22, 20 yaslarda insan cok var. Ablamin sinifinda 28 yasinda bir adam var 2ci senede. Yani ogrenmek icin hic bir yas gec degildir. Ustelik senin kendi ayaklarinin uzerinde durman icin 30 yasinda bitirsen bile okulu sen gurur duyulacak bir insansin. Ustelik 25 asla gec degil okulu bitirmek icin.
Ben 21'im okuyorum nope ayrıca sınıfta 35 yaşında adam var 😂 geç değil rahat ol
25 , 26 yaş mezun olmak için geç bir yaş değil.
50 yaşında üniversiteye gidenler var...
En ideal yaşlardan biri. Hayata veya eğitim öğretime başlamakta geç diye bir şey yoktur.
Ya deli misin kızım ben 24gittim hiçbir pişmanlığım yok
Ben iş bulamadığım 28 yaşlarımda üniversite sınavına hazırlanmayı düşünüyordum.
Off git artık üniversitene ya doktorlar avukatlar hepsi zengin olmuyor
Bunun lafı bile söz konusu olamaz. Asla geç değil. Hatta tam yaşlarındasın öyle diyeyim.
Geç değilde bizim ülkede okusanda hiçbir şey olmayacağı için gereksiz geliyor artık bana
20 yaşındayım üniversite 2 deyim sınıfta benden baya büyük kişiler var 40 lı yaşlarda 30 şu yaşlarda ben de senin gibi düşünüyordum ancak ünite başladığımda fark ettim orada yaş önemli olmuyormuş
Bence maddi durumunuz üniversite okuman için yeterliyse 21 yaş asla geç değil.
Okumanın yaşı mi olur bence büyük de değilsin yani bizim üni de sınıfta evli çocuğu olan 30 yaşında bir bayan vardı gayette iyi anlaşırdik geç değil yani canım
Ben de 21de başladım geç değil yav sonra daha geç olur niye başlamadım diye ağlarsın he
sen bi basla da bitirebiliyor musun hemen ona bakalim agshx
40 yaşından sonra yüksek lisans yapmak isteyen çok arkadaşım var ben yüksek lisansıma 25 yaşında başladım geç bir yaş değil, azminizi korertmeyin. Basarilar...
Of 4 5 sene önce sorduğum sorunun benzerleri bana yaslandigimi hatirlatmaktan başka bişi yapmıyorsun ksssss
Hayır değil bende seninle aynı durumdayım bı yıl sınava giremeyecegim 2023 de gireceğim aynı yastayiz takılma bu kadar bir yildan bir şey olmaz
Bizim bir komşu 33 yaşında Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne girdi. Bitirince hiçbir şey olamadı o ayrı konu, zevkine okumuştu
Ben 23 yaşındayım 1 ay sonra giricem sınava ileride keşke dememek için olmazsa en azından derim ki çalıştım olmadı
Degil bence, 30-40 yaşında bile okumak istiyorsan okunmalı bence, yani mesela öğretmen olmak hayallerinde vardı bi çocuğa birşeyler öğretmek mesela, ama oku (ya) madin, gir oku🤷🏼♀️ 🙆🏼♀️
Aslında tam da zamanı güzelce çalış ve gir. Bir okumanın yaşı yoktur ama işe girmenin yaşi vardır. 21 de girsen tam olgunlaştıginda mezun olursun ve işe de hazır olursun. Başarılar 🥰
Okumanın yaşı yoktur bence hiç geç değil 88 yaşındaki bi insan bile sınava giriyosa 21 yas unuversiteye baslamak için neden geç olsunki
Evet biraz geç bi yaş gibi görünebilir topluma göre. Normalde üniversiteye 18 yaşında başlaman gerekiyor ama yinede 21 yaş ideal ve uygun bir yaş bence, zaten çoğu kişi 21 yaşında başlıyor.
Gözümde veletsin ne geçi ya😂 görende 50 sene yaşamış sanacak
Gec degil de universite okumak ızdırap bence benim 6. yilim bu sene bitecek insallah
Tekrardan niye hazırlanıyorsun? bir bölümde çok kararlı çok ısrarcı olduğun algısına kapıldım
Knk insanların çoğu 2. senesinde sınavı kazanıyor zaten inanmıyorsan Yök ün sitesinden istediğin okuldaki bölüme gidenlerin liseden mezun oldukları yıllara bak çoğu 1 2 yıl önce mezun olanlar
Geç değil pişman olmak istemiyorsan biran önce başla geç başlayıp akademisyen olan gördüm
28 yaşımda ikinci üniversiteme başladım :)
Devlet hukuk ❤️
28 yaşındayım daha sınava girecegim siz cidden normal değilsinz. Yaşı mı olur okulun
Senle aynıyız şu an
Bi sokıntı göremiyorum ben
50 yaşında tıp okuyanlar var be öhh ne bu karamsarlık kardeşim kendine gell hoopp şş
Mesela yaş degilde üniveriste okumanin ve mezunu olmanın bir anlamı kalmadı ya.
Aynen öyle cook iyi bir uni ve bölümde okumuyorsan bir anlami yok artık
Allah aşkına şu kafadan bir çıkın 30 yaşımdan sonra üniversiteye girdim diyaliz hemşireligini okuyrm
Eğer birseyi gerçekten istiyorsan hicbirsey için geç değil Ümidini kaybetme Hep olumlu düşün Olacaktır inanıyorum
Kanka 50 yaşında girenler var geç değil ne kadar erken o kadar iyi ama
24 yaşında gitmistim soru sacma bence okumanin yaşımı olur bilgi edinmenin yaşı mi olur
Ben 24 yaşında başlamıştım. Benden büyüklerde vardı. 40 yaşlarında bir kadın bile vardı. Üniversite okumanın yaş ile ilgisi yok.
Bu sene Yks sınavına girecek en yaşlı aday 88 yaşındaymış, 21 yaş geç mi diye sormayın.
Yoo okumanın yaşı yoktur. Ve zaten artık yaş kavramı kalktı aralarında 4- 5 yaş olmasına rağmen bile çok iyi anlaşan insanlar var yaşın bir önemi yok
24 yaşındayım ve ikinci üniversite için bu sene sınava gircem bu sene.
Ve ilk okudugum bölümden iş yapamıyorum , önemli olan sevebileceğin yapabileceğin bir iş yapman 21 ol fakat istediğin bir bölüm olsun.
Eltim 22 yaşında başlamış şu an 24 yaşında galiba. Okulun bitmesine de 2 yılı var. Okumayı istiyorsan okunur her türlü
24 yaşındayım daha üniversite 2. Sınıfım 2 yılım kaldı çift anadal yapıp 5 sene daha üstüne katmayı düşünüyorum :)
eğitim için hiçbir zaman geç değildir, ne istiyorsan onu yap.
tabiki değil ve kendine her zaman inanman gerekli. İnanmak bşarmanın yarısıdır.
bence yasin küçük gec oldugunu düşünmüyorum bence kesinlikle universiteye gitmelisin
Hayir universtede 25 26 30 lu yaslar bile var evli barkli lisemi orasi
21 yaşındayım üni 2. Sınıfım bu yıl okulu bırakıp seneye hazırlanıcam yani geç değil
Bence gayet ideal bir yaş. 27 yaşındayım 2. Üniversitemi düsünüyorum
Eylülde 23 olucam pandemi başlarken bırakmıştım şimdi yeniden hazırlanıyorum yani geç değil 😂😂
21 yaşında başladım çokta mutluyum ☺️
Ne güzel 🤗
Hangi üniversite ve hangi bölümde okuyorsun
Hayır tabiki de değil bu konuda hiç tereddüt yaşama bence
Hicbir zaman gec deyil hic bir sey icin. Yeterki ölunceye kadar 😉
Yok yqvrum geç fqlan değil yapacak bir işin yoksa oku
Kardeş ben 18 yasimda basladim Şu an 20 yasindayim mezun olucam.
Ben 27 yaşındayım. Bu sene mezun oldum.
Okuduğum bölümde 40 yaşında 30 yaşında ve 50 yaşında kadınlar vardı. Hiçbirşeu için geç değildir. O an gelirse geç olur ama
Hicte gec değil. Sen kimsenin soyledigine soyleyecegine bakma. Bu senin hayatin.
Okumanın yaşı olmaz bence bir kadın için hiçte geç sayılmaz