Mersin de üniversite okumak?
Sonuçlar açıklandı kuzenimle aynı puanlara sahibiz garip bir şekilde ve aynı yeri yazmak istiyoruz ben Hatay’da yaşıyorum hataylıyım. Mersin üniversitesi turizm işletmeciliği bölümü, konumu hakkında bilgisi olanlar var...
Şuanda ne yemeliyim?
Dün çok yemekten dolayı gece midem bulanıyordu, karnim ağrıyordu üşüyordum +regldim sabaha kadar uyumadım şimdi bugün bu saat oldu kahvaltı yapmadım birsey yemedim dün ki kadar kötü değilim ama midem boş ve tuhaf yani...
2 aydır sevgili olduğum bir çocuk var ve bana gereksiz aşırı bağlanmış durumda, bu durum beni korkutmaya başladı?
Ailesi vs herkes biliyor benim için her şeyi yapıyor ne desem. Sadece bu da değil aşırı kıskanç ve geçen söylediği şey artık beni çok korkuttu. Bana dedi ki seni kıracak bir şey yapacak olursam alır evdeki silahı kafama...
Say 118k ne gelir?
bi sene daha kalamam zaten mezun senemdi ilk yılıma göre daha iyi yaptım bu kadar oluyor yeter benim için bu sıralamayla iyi şehirlerde ne yazılabilir
Bilkent iletişim tasarım?
yaşı rastgele seçmiştim sizce bilkent iletişim tasarım okunur mu önü açık mı yoksa bilkent psikoloji veya bilkent hukuk için mezuna mı bırakmalıyım
Karşımıza çıkan yazılar rakamlar davranışlar bir işaretmi? Sizin karışınıza hangi işaretler çıkıyor?
Mesela bir sözü sık sık görüyorum nedense 😄
Üniversite şehir tavsiyeleri?
Arkadaş (şak) lar ben sakin bir şehir ama az da olsa eğlenceli etkinliklerin olduğu kışın ılıman çok Kürt Arap nüfusu olmayan modern çok pahalı olmayan Deniz olursa daha iyi olur bir şehir arıyorum üniversite için sessiz...
Bu hayatta en çok kimin söylediği laflar zorunuza gitti 😌?
Üzüldüğünü anlamayan, seni mutlu edemez.. 19.07.2025
Ben tekrardan mezuna kalmak istiyorum ama ailem zorla tercih yaptıracak bana ne yapacağım?
İstemediğim şeyi okumak istemiyorum okusam da boşuna okumuş olacam tercih yapmak istemiyorum diyorum yok yapacaksın diyorlar
Dgs ile geçişşş nasıl?
Ben okul öncesi öğretmenliği istiyordum gelmeyecek acaba çocuk gelişimi okusam 2 yıllık sonra dgs ile geçsem nasıl olur
Aşırı kıskanç biriyle sevgili olabilir misiniz?
Selamlar, Böyle bir ilişki sürdürülebilir olur mu? Çok zor çok. 🤪
Tyt den boyle not aldim nasil sizce?
Tyt yerleştirme puanım 200 ek puanım 220 nasıl sizce yerlesirmiyim bu puanla nasıl bolumler gelir
Çok tipsizim beyaz yaka iş bulamıyorum ne yapmalıyım? İntihardan başka çözüm gelmiyor aklıma?
Babam çok baskı yapıyor okudun çalış eve para getir diye ama olmuyor yani cv fena değil işte çok başarılıyım demiyorum ama iş görüşmelerinde patronlar sen tipsizsin demeye getiriyor kendileri benim kadar okumamıştır ama...
Comedy show aranıyor?
Uzun zamandır comedy show izlemedim Tavsiyenizi istiyorum. Hafif, hareketli, yarışmalı, oyunlu olmasını istiyorum. Bulabilecek miyim 😭😭😭
İnsaat teknolojisi mi sağlık kurumları işletmeciliği mi?
hangisi daha iyi olur bir kadın olarak iş imkanı vs
Sınavdan bir bk kazanamadigim için YouTube kanali açmam mantıklı mi?
Ya kimseye SLK olduğumu belli etmeden mezuna kalıp iyi bir yer tutturcam ya da bu yıl 2 matematik netiyle ( matematik bölümü geliyor bu arada ) nasıl matematik bölümü kazandım diye başlık atıp video yükleyip patlamaya...
Ben yks de tyt de 206 puan yaptım 2.144.785 sıralamam var?
Biliyorum hiç bi yerleşmem zor ama ikinci öğretim diye bir şey duydum ücretsizmiş galiba akşamları oluyor muş benim sıralamam onun icin yeter mi yeterse hangi bölümlere yeter bi uctet lazim mi yani
Kızlar selam ben yarın kesin olarak denize gidicem ama regl oldum dün tampon ve regl mayosu yok tampon kullanmıyorum ne önerirsini?
deniz pedi ve regl külodu bulamadım tek çıkış yolum ped sizin öneriniz var mı bununla ne yapabilirim şimdiden çok teşekkür ederim
Sana ne hediye edeceğim söyleme mi ister misin?
Gel ve hediyeni al git Bir hediye benden birde siz bana ne hediye ediyorsunuz?🤣🤣🥳🥳🥴🤪
Çilek reçeli mi vişne reçeli mi?
Çilek bal gibi vişne ekşi tatlı ayrı bi tat bilemedim shdhjs
Herşeyi zamana bırakırken sabırsızlık içinizi kemirir mi?
Kimi 22 yaşında mezun olur ama sağlam bir iş bulmak için 5 sene bekler. Kimi 25 yaşında CEO olup 50 yaşında ölürken kimi 50 yaşında CEO olur ve 90'ı görür. Kimi evlenirken kimi bekâr kalır. Obama 55 yaşında emekli...
Kendinizi niye kandırıyorsunuz?
Bir amaç uğruna dünyadayız yalanı hakkında kardeşim siz anne babanız sizi yaptığı için varsınız eğer yapmasaydı doğmayacaktınız ne amacı Allah aşkına neyin kafasını yaşıyorsunuz söyler misiniz
Kıl tüy sorunu?
Düğünüm var iki haftaya hala daha kıl sorunu yaşıyorum bir gün alsam ertesi gün hemen çıkmaya başlıyor evliler cevaplasın lütfen hep pürüzsüz müsünüz
Cinsellikte en zevk almadığınız eylem nedir?
Herkesin illa ki vardır şundan pek zevk almam ama adet yerini bulsun dediğin?
Diyelim elektrikler kesildi cam ı açsanız esmiyor rüzgar yok yelpazeniz var mi?
Yaşadım bunu ama yelpazem var 🙂 Klima da vantilatör de elektrikli napcagınız xd
Sınıftan bi çocuk gece 3 de mesaj atıp silmiş yanlış mı oldu dedim evet bi tık dedi bu ne demek?
Sınıftan bi çocuk gece 3 de mesaj atıp silmiş yanlış mı oldu dedim evet bi tık dedi bu ne demek?
İnsanlara saldırmadan geberticek gibi bakmadan iletişim kurmayı nasıl sağlayabilirim? Zahmet edip detayı okuyup konuşur musunuz?
Karşımdaki insan kötü bir şey yapmasa bile geçmişte bana yaptığı bir şey ya da en basitinden hiç tanımadığım ama internette bana bulaşmasa bile empati yoksunluğunluyla başkasına saldıran birini hatırlayıp sinirimi o...
Yks de 202 puan almişim açık öğretim ev idaresi istiyorum sizce gelir mi?
Çalışan bir kadınım lise mezunu olduğum için iş yerinde zorbalık görüyorum 39 yaşındayım YKS sınavına girdim işlerim dolayısıyla çalışmadım sadece 202 puan almışım açık öğretim ev idaresi gelse yeter sizce bu puanla açık...
Yaz tatili nasıl geçiyor?
Ne yapıyorsunuz arkadaşlar ben sınava girdim öğle arasındayim yine gidecem
İslam'da cahiliye faizi çok mantıklı isim değil mi?
Katılım bankacılığı esaslarına bakıyorum orada öyle bir şey diyor. Mesela borcunu geciktirdin cahiliye faizi diyorlarmış, gecikme faizi yani. Düşünsene müşteriye size bilmem kaç TL cahiliye faizi yansımış diyoruz. Süper...
Kızlar nasıl erkeklerin parasını yiye biliyor ben çok kendimi kötü hissediyorum,?
zorla arkadaşım beni kahve icmeye götürdü parasını ödememe izin vermedi ve kahveyi de içmedim çünkü haramış gibi geliyor bana ben bunu nasıl aşarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer