Okulda veya işte yakınlık kurduğumuz arkadaşlıklar, aynı anadan doğma kardeşlerimiz, kuzenler hatta eş, sevgili de dahil aslında fark etmesek de bir çıkarımız illaki oluyor ve ilişki kuruyoruz. Ben böyle olmasını istemesem dahi böyle oluyor sizce neden böyle? Neden bir kişiyle gerçekten insani duygularla görüşmek istediğimizden değil de bir menfaatimiz olduğu için yakınlık kuruyoruz? Çevremde çoğu kişinin böyle olduğunu düşünüyorum artık. Hatta ben de öyle miyim diye sorgulamaya başladım. Kimse çıkarı olmadığı bir insanla sadece iyi anlaştığı için ya da o iyi bir insan diye görüşmek istemiyor ya güzelse, ya zenginse, ya arabası varsa, ya telefon markası iyiyse fotoğrafını çeksin diye vs. ben gerçekten samimi arkadaşlığı özlüyorum fakat bir süre sonra o fazla samimiyet de bunaltıyor ve sorunlar çıkmaya başlıyor.
Benim gibi düşünen var mı?
Benim gibi düşünen var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer