Günümüz ilişkileri neden insan kullanmak üzerine?

Tek taraflı fayda gözetiliyor, veya bir taraf diğer tarafı daha çok kullanma eğiliminde gibi bir ortama oluşturuyor. İlişkilerde sağlam temeller karşılıklı kazanımlardan ziyade hep kişisel hırslar yarışıyor, neden?
Günümüz ilişkileri neden insan kullanmak üzerine?
Cevapla