37 yaşındayım koca bulamadım. Ailemin yanında oturmalı mıyım?

Yaş olmuş 37 bugün kadar özgür kızdım. Ama artık kiralardan illallah ettim. Köye annemlerin yanına taşıncam. Çok aradım kısmetimi olmadı. Hep fiyaskoydu. Bari kira ödemeden bedava kalırım. Arabam var uzak ama idare edeceğim. Bu yaştan sonra çok zor olacak. Nasıl olacak hiç bilmiyorum.

37 yaşındayım koca bulamadım. Ailemin yanında oturmalı mıyım?
Cevapla