Yaş olmuş 37 bugün kadar özgür kızdım. Ama artık kiralardan illallah ettim. Köye annemlerin yanına taşıncam. Çok aradım kısmetimi olmadı. Hep fiyaskoydu. Bari kira ödemeden bedava kalırım. Arabam var uzak ama idare edeceğim. Bu yaştan sonra çok zor olacak. Nasıl olacak hiç bilmiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bence bu saatten sonra aile yanına dönmek gayet mantıklı. Hayat zorlaştı, kiralar uçtu gitti. 37 yaşında hâlâ kira derdi çekmek, bir de yalnız yaşamak insanı hem maddi hem psikolojik olarak yıpratır. Köye gitmen seni biraz sıkabilir belki çünkü özgürlüğe alışmışsın, orada herkes birbirini tanır, kız başına geldi diye konuşanlar olur mutlaka ama onların lafına takılmazsan rahat edersin. Bir de şöyle düşün bu bir geri adım değil. Kendine nefes alanı açıyorsun aslında. Kira vermiyorsun, biraz para biriktirirsin, kafanı toplarsın. Kim bilir, belki köyde daha sade bir hayat hoşuna gider. İnsan şehirde hep bir şeylere yetişmeye çalışıyor ama orada daha huzurlu olabilirsin. Kısaca, bu yaştan sonra nasıl olacak diye düşünme. Olur. Her şeyin zamanı başka. Sadece oraya yerleşince kendi alanını korumaya bak annen baban ne kadar iyi olursa olsun, kendi düzenini kurman önemli.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. Yani eş bulamaman vs deilde sorun şu yeniden köy hayatına alışabilicekmisin eminmisin ne bilim kendi adıma köyleri seviyorum ama sadece gezmek ve tatıl yapmak için orada hiç yasayıp buyumedim haliyle o ortama yasam anlamında uyum sağlayamam sahsen sende sehir yasamına alıstıktan sonra orada yapabilirmisin eminmisin ve evet hak veriyorum tek basına kıra ödemek gecınmek kolay değil ama sehirden uzak olmakta kolay değil bilmiorum senın secımın sadece benden bı tavsıye hazır kurulu duzenın varken bu duzenı bozma bence ayrıca zaten bıseyı ya da bırılerıni isteyınce olmuyo hayatı akısa bırakınca bıanda karsına cıkıverıyo kı bu arada yasında cok değil zaten gunumuzde evlilik yasları 30-42 arası değişio ki bence olması gerekende olgunken ikitarafta ne istediğini biliyoken ve kariyerini artık belli bi noktaya getirmişken evlilik vs olmalı millet 18-20 de evlenıo sonra elindeki kıymetın degerını bılemeyıp kırıp atıyo sonra bı bakıyosun daha yas 30 3 evliliğine kosuyo gec olsun ömürlük olsun acele etme
00 Yorumla
8 ayBence para kazandığın bir işin varsa ailenle yaşamaya bak olmuyorsa olmuyor Ne yapacaksın her dünyaya gelen de evlenecek diye bir şey yok zaten evlenenlerin hepsi de mutlu diye bir kaide yok boş ver kendini sıkma belki bir gün bir bakarsın nasibin karşına çıkar belki de nasibinde evlenmek yok Ben de bekarım şimdiki evlenenleri görüyorum da hiç de heves etmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayŞu zamandaki özgür yaşarım istediğim gibi giyinirim istediğimle görüşür istediğinle gezerim istediğim saatte giderim evden çıkar eve gelirim bana koksa karışamaz
Diyen kızların çoğunun sonu böyle olcak ne yazık ki yaş 40 tan sonra psikolojik durumlar maddi olanaksızlıklar bir sürü şey sizi bekliyor özgür kızlar01 Yorumla
Soran8 ayBen öyle değilim. Muhafazakarım
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer köye dönmek seni rahat hissettirecekse ve ailene yakın olmak sana destek olacaksa, bu hiç de kötü bir seçenek değil 🌼. İllaki kendini bir yere ait hissetmek istersin ve bu da bazen ailenin yanı olabilir. Kısmet meselesi biraz karmaşık; doğru zaman geldiğinde karşına çıkacaktır. Kendi iç huzurunu bulduğunda ve kendine ödemen gereken değeri verdiğinde, her şey bir şekilde yoluna girer. Köyde yaşamaya alışmak zor olabilir ama arabayla hareket kabiliyetinin olması güzel bir avantaj 🚗✨. Annenin yemekleriyle kahvaltılar, köy havası, hatta arada sessizlik; bunlar seni huzura çok yaklaştırır. Unutma, adım adım ilerlemek önemli 🌟!
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
118Cevap
Gizli Üye(30-35)8 ayBen de 32 yaşına gelmek üzereyim. Bir kez sevdim, hem de ne sevmek... Sonra bi daha kimseyi sevemedim. Karşıma çok insan da çıktı inanki. Ama istemedim hiçbirini. Şimdi bazen düşünüyorum bu yalnızlık nereye kadar sürer böyle diye. İnsan bazen sevincini üzüntüsünü paylaşacağı bir yol arkadaşı arıyor yanında. Kısmet ne diyim. Muhtemelen sen de çok seçicisin veya sevdiğini unutamadın diye dış çevreye kapattın kendini. Eğer evlilik düşüncen devam ediyorsa kriterlerini düşürmelisin. Mesela sen adamın maddi durumu iyi olsun ama göbekli olmasın istiyorsundur. Adamın durumu her şeyi iyidir ama göbeklidir. Bu yüzden çok seçici olup istemezsen evlenmen daha da zorlaşır. Benim kendim için de umudum yok ama en azından sana minik bir tavsiye vermek istedim. Bu tarz konulara yaşlı kesim daha meraklı oluyor aslında ailene söylesen belki kafanın uyuşacağı bir kısmet bulurlardı. En iyisi olsun inşallah hakkında🌸
727 Yorumla- 8 ay
Kader bukdarmi aynı olur seker be bende aynısını yaşamıştım biri bana hayatımı çalmıştı herkese kusmystum en güzel yıllarım ıstırap içinde geçmişti Allah sana verdin bu arkadasada versin ins
- 8 ay
- 8 ay
- 8 ay
- 8 ay
Nerde yaşıyosun tanışmak isterim
- 8 ay
- 8 ay
@Aquapark94 bak bak çakala bak 😂
Cevap sahibi8 ay@yaralkalp38 Şu an nasılsınız peki her şey yolunda mı? Unutabildiniz mi o kişiyi?
- 8 ay
Evet unuttum o zaman la ama çok büyük bir travma ysatmusti ihnat etmişti evli zaten
- 8 ay
@yaralkalp38 ne ihaneti yaptı
- 8 ay
- 8 ay
@yaralkalp38 benimde oldu daha kötüsü hemde biliyormusun
- 8 ay
@Snmlleneoldu boş ver sıkma canını benım ıcın oluden farkı yok ben sadece gıden genclogıme vedıgım emeklere yandım 13 senem cop oldu
- 8 ay
@yaralkalp38 öyle demeyle olmuyor ama canım
- 8 ay
- 8 ay
- 8 ay
Aile & Toplum konusunda 628 cevap paylaştı. Görümcem 42 ye girecek Allâh onu bildiği gibi yapsın. Benim kocamla dahil herkesle aramı bozuyor. Kocama beni kötü gösteriyor. Ailesinden herkesi bana karşı dolduruyo. Bunca yıldır fesatlık karıştırma kavga yaratıp temizi oynama iki yüzlülük yapma dedikodu yapma ve kendini herkese adanmış kendini unutmuş fedakar gösterme dışında bi şeye yaramadı. Küssendr aynı konuşsan da.. Ama evlense idi bu denli yapamazdı kendi derdine düşerdi diye düşünüyorum. Diyeceğim o ki evlenmiceksende kimsenin fesatlığını yapma arasını bozma bekar ve eğlenceli havalı ol. Dünya iki günlük herkesin duasını almayan kimsenin kalbini kırmamaya bak
223 Yorumla- 8 ay
seninle benzeriz benmde görümce boşandı geldi 3 çocukla fesatın teki
- 8 ay
en azından defolup gitse kendi derdine düşse
- 8 ay
ben 4 yıldır evliyim kaynanamlarla evlerimiz dipdibe görümcemde boşandı geldi kavgalıyız kendisi fitne fücur kavgacı çenesiz annesini dolduruyo
- 8 ay
Ya yemin ederim evlense çocuk olduğu bir şey olur uğraşır eşe olur yani hiç problemsiz bir hediyelik yasa bile en azından kendi mutluluğuna odaklanır mutlu olan herkesi mutlu etmeye çalışır ya da herkesin mutluluğu da destek olur diye düşünüyorum ama mutsuz olanda Gerçekten bilmiyorum Hani beni rakip gibi görüyor gerçekten evlendiğimden beridir giyim olsun yeme içme olsun Evet içi olsun yani bilmiyorum Ne bileyim hani senden şunu gördük aldık beğendim hoşuma gitti falan değil tamamıyla görüyor kopyalıyor ve öncesinde vardı bende diyor mesela kendi bilecek diye bakmış Sen aileme gitmiştin bana bir hediye ettiler Öyle kolum deyince dedi biliyor musun tarzı daha güzel bir zaman gibi şeyler söyledim Çünkü ben de Kıskançlık yok
- 8 ay
sen ne kadarlık evlisin
- 8 ay
ya o şimdi boşta ya sizinle falan uğraşıyor işte
- 8 ay
Benim Bunları çözmem gerçekten yıllarımı aldı yeni yeni anlıyorum Şu davranışa Bu yüzden yapıyormuş kız diyorum hani küstükten sonra ama inan ki biz görüşürken de görüşmezken de bu kız hep böyleymiş Şimdi anlıyorum Şu davranışta yapmıştı bu davranışta yapmıştı diye ama Allah'a havale ediyorum biliyor musun dolunca bazen böyle işte anlatıyorum zaten
- 8 ay
ben kaynanamla ve görümcemle konuşmuyorum kayınbabam iyi işte sadece
- 8 ay
@berilgulll Vallahi yemin ederim Keşke bende de bir tanesi iyi olsaydı da diyorum hiçbiri değil biliyor musun babaları da aynı onlar gibi hani hepsi ile berbat olsun aramama En azından kocamla iyi olsaydı da o beni el üstünde tutsaydı diyorum hani dışlanmak nedir İnan ki dibine kadar yaşıyorum Tabii o da ailesini sağlayabiliyorsun Benim de 7 yıl oldu bir çocuğum da var Bazen Şeytan Diyor ki Bırak git diyor her şey sonra diyorum ki zaten Şeytan Bunlar da zaten benim böyle bir şey yapmamı bekliyorlar inan ki o kadar dolduruyorlar ki adamı Bizim normal bir Sohbetimiz bile yok Her şeyimiz kavgaya dönüyor ailemin suç olmamasına rağmen onlara tavır aldığı tribe battı Hala da öyle davranıyor küfür ediyor düşün
- 8 ay
kaç yaşındasın
- 8 ay
benden 1 yaş büyüksün
- 8 ay
kaynananlarla aynı şehirde misiniz
- 8 ay
@berilgulll Ay evet Her gün benim evimin önündeki parka geliyorlar evlerimizin arasında da zaten 5 dakikalık mesafe var yürüme mesafesi kendi evlerinin orada da parklar var Onlara oturmuyorlar sabah akşam benim pastalar Ben artık çocuğu da parka hiç götürmüyorum camdan böyle bir bakamıyorum çünkü beni gözetleyip duruyorlar orada oturuyorlar bakmıyor gibi davranıyorlar ama sinsi sinsi bakıyorlar oldu da sana ne senin farkın ne dedi Nereye isterlerse gelirler dedi nedense sonuç 4 aydır başladılar buna Ben ise tam 13 14 aydır Onlarla konuşmuyorum Bunca yıldır bu tarafta Hem doğru düzgün gelmezlerdi bu parka Bu yıl nedense full 3-4 aydır full ya kadın tek geliyor ya da bahsettiğim bekar kızı var ya da onunla geliyor ya da diğer kızına toplayıp Geçen gün gelmiştir çardaklarda kahvaltı yapıyorlardı
- 8 ay
neyse en azından evleriniz dipdibe değil ama sürekli senin evinin olduğu parka gelmeleri bence de seni gözetiyorlar boş ver perdeni çek benim durumum seninkinden daha kötü bizim pencereler dipdibe her Allahın günü görüyorum
- 8 ay
ay çok kötü o işte altlı üstlü olmak
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
8 ayHerkes aynı dertten muzdarip oldu.
Ama kusura bakmayın kızlar gençken güzelken sizi seven iyi adamlarada yok tipsiz yok göbekli yok şöyle yok böyle can daha kaslı timur daha yakışıklı derken yürekli adamlara siz dönüp bakmadınız.
O adamlarında artık herşeyi oldugunda onlarda artık kadınlara güvenip bakmıyor ve evlilik kararıda almıyor.
22 Yorumla- 8 ay
+9999
- 8 ay
@Yuksek_Konsey_ eyvallah birde begeni çak kral 1000 olsun
Gizli Üye(36-45)8 ayBen de aynı yaşlardayım. Evet cidden çok zor. Bu yaşta Tuhaf beklentiler oluyor...
Ben dw kira ile uğraşmamak için ailemle kalıyorum. Mantıklı olur.
Zaten ben ayrı evde kalırken faturalarla boğuşmaktan başka bir işe yaramadı gelenim gidenim de yoktu.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 343 cevap paylaştı.
8 ayKöy hayatı güzeldir sabredene yaşayabilene avantajlarda var dez avantajlarida en sağlıklı karar sizin vereceğiniz karar. Ben seviyorum köy hayatini meselâ. Evliliğe gelince yaş ilerledikçe düşünceler farklılaşıyor duygular biraz katilasiyor kendimden biliyorum. Çok fazla seçici olmak ta iyi olmuyor
00 Yorumla
8 ayBu nasıl bir bakış açısı? Koca bulamadım nedir cidden? Sen evlenmeden, çocuk doğurmadan değersiz misin ki kendini böyle etiketledin? Ailenle yaşayabilirsin ama bu kafa yapısıyla kendini sevmen zor. Kendini yeni bir şeyler bul.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayYalnızlığa alıştıktan sonra 1ay ziyarete gelseler bunalıyorum maalesef, bence yapma kira öde gitsin, ailenin yanıma taşınınca artan parayla bir ev mi alabileceksin, başarılı yatırım yapar beş yıl dişimi sıkar ev alırım diyorsan taşın yoksa değmez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayAnladığım kadarıyla sizi hem duygusal durumlar hem bir de üzerine ekonomik durumlar gelince haklı olarak hayatınızda belli başlı değişiklikler yapmak zorunda kalmışsınız gibi. Kafanızın rahat edeceğine inanıyorsanız diğer zorluklar zor gelmez merak etmeyin.
00 Yorumla
8 ayÖyle armuda üzüme kabahat bulursan, kalırsın şabalak gibi..
Köydedir belki kısmetin, filmlerde olur ya, arabayla köye girerken, seni farkeden, odun kıran sırım gibi genç 🍌
Ona dikkat et işte.
02 Yorumla
Soran8 ayBen her hafta köydeyim nerdeymiş o tipler
- 8 ay
Demek ki sizin kraya doğalgaz gelmiş ;:). yok gerçi, köyde de adam kalmadı evet.
Valla, dünyada bacım ol, ahrette, az bi hesabım var, halledip gelirim yanına.
Bu dünyada, bekar olsam alırdım seni, hamurlar açardın, kuzine soba kenarında, yazmalarınla.
Racon gereği, masumane evlilşk yolunda ki adama, tarikat olarak dokunmuyoruz. Ama söz, ahrerliksin 🍉😹
Çoluk çocuğa anlatıpta canını sıkmasın iş konusunda bile eleştiri alıyorum bebelerden mesleğim var kendisi vasıfsız garson akıl veriyor mesela teknikerim ama insanlarla uğraşılmıyor belki konuyla alakası yok ama buda benzer bişey
00 Yorumlaaramakla olmuyo ya. zorlamaya da gerek yok ayrica ortalik bosananla dolu. bazen ben de hayiflaniyorum sonra dusunuyorum huzursuz evliliktense sessiz yalnizlik daha mantikli geliyo. bakarsin koyden biri cikar muhtarin oglu falan 🤣
00 YorumlaAmacın kendini geçindirmek anladığım kadarıyla, görüştüğün kişilere fiyasko falan diyip kendin beleşe yaşama tutunuyorsunuz yorumda, doğru bir davranış değil. Umarım layıkı ile seveceğiniz birisiyle karşılaşırsınız.
00 YorumlaŞöyle ailenin yanında ruhsal bunalımın olmayacak yalnız kalmak gerçekten yıpratıcı köy hayatı güzeldir ama özgürlüğüne çok düşkünsen bu durum seni yıpratabilir ben de 31 yaşındayım ve yalnız yaşıyorum aile evi sıkıntı
00 Yorumla
8 aynerde yaşıyordunuz ve nereye gideceksiniz? köyden köye fark var ege köyümü mesela bana da yaklaşıyorsunuz demektir.. egemiz güzeldir. eğer öyleyse hoş geldiniz.. yeni hayatınız şimdiden hayırlı olsun.. kiraya vereceğiniz parayı kendinize harcayın hayat kaliteniz artsın
02 Yorumla
Soran8 ayKaradeniz’in bir
Köyündeyim- 8 ay
günaydın yeşili ve doğayı seviyorsanız size iyi gelecektir ben aslen artvinliyim ama aydında yaşıyorum insan zamanla heryere alışıyor umarım size de orası iyi gelir mutlu bir yaşam sürersiniz
Hayat insana sunulmuş bir armağandır
Öncelikler beklentiler
Modern çağın en büyük pradikmasi Ya anlasilamak ya da anlatamamak bu ikilem arasında ki yolculuğun adı hayat Neylersin
Ben de 47. yasindayim ve bekarım
Nasip kısmet olmadı02 YorumlaÇalışan bir kadınsanız köyde yapamazsınız ki? Fırsatlar tükenmez, elbet gönlünüzde ki gibi istediğiniz biri çıkar. Asla pes etmeyin. Köye taşınınca kısmetinizde daralır bence.
04 Yorumla
Soran8 ayBen artık aramıyorum tamamen vazgeçtim. Herkes mutlu olsun
Soran8 ayBen hep her şey için kendim savaştım. Çok kez yaralar aldım. Düştüğümde kalkmasını biliyorum.
Aile & Toplum konusunda 799 cevap paylaştı. Büyük şehirde kiralar çok yüksek hic sevmiyorum o yüzden , evlilikte kısmet olmayinca olmuyor
26 Yorumla- 8 ay
Sosyal medya yalan dünya
Naif kalmak
Cok zor
Herkes grup gundogarkenin maskeli balo şarkısı gibi
Bir maske yapmacık
Samimiyet içtenlikle uzak çıkar menfaat ikilemi içinde
Para pul san şöhret mevki makam unvan ego kibir gibi hırsları olan kabuğundan çıkıp kabuğuna ihanet eden insanlar
Çünkü
burada bile - 8 ay
Ellerine sağlık kral kendini parçalamışın anlatırken😂
8 ayKöye dönmek yenilgi değil, nefes almak olabilir.
Hayat koca bulmakla tamamlanmıyor, huzur bulmakla tamamlanıyor.
Bazen dönmek geriye değil, kendine yaklaşmaktır.00 YorumlaÖzgürlüğe alışınca aile evi sarmayacak bence seni yaşın da geçiyor diye sevmediğin birini yamamaya çalışırlar sana köy insanı dedikoducudur biraz bekarsan arkandan çok atıp tutan olur
00 YorumlaKöye ailenin yanına bu yaştan sonra taşınmak mantıksız bence akrabalar laf edecek aile laf edecek kısmetimi bulamadım yerine özgür bir kadınım diyebilirsin ne güzel kimseye bağımlı olmadan yaşıyorsun tabiki zor yanlarıda vardır ama ailenin yanında yaşamanın zor yanlarıda olacak mutlaka
00 Yorumla
8 aySanki biri olsa da herseye ortak olsa gibi susunmussunuz en basta. Eğer böyle bir durum varsa bu en başta doğru bir şey değil zaten. Önemli olan hayırlı bir kısmet olmak.
00 YorumlaBu işler nasip kısmet abla takma kafana boş ver. Ama kısmetin nerede ne zaman geleceği belli olmaz insanlar çift yaratılmıştır.
02 Yorumla
Soran8 ayBen buna inanmıyorum. Kadere inanıyorum ama hissediyorum benim kaderimde kimse yok.
- Aile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı.
8 aytamamen yaşam standadıyla alakalı. tek yaşamanın ne demek olduğunu iyi biliyosun. bundan ödün verebilecek misin? bu sorunun cevap sende...
02 Yorumla
Soran8 ayAynen zaten bu korkutucu
- 8 ay
Nasıl bi yaşantın var bilmiyorum ama ben olsam tercih etmezdim
- Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
8 aybiz daha 27 lerde aile yanına sırf kira vermeyip birikim yapmak için geçiyoruz. erkeğin ev alma araba alma gibi sorumlulukları var maalesef. onlar da ateş pahası
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 982 cevap paylaştı. Bi tane motor al dünya turu yap. Yotubeda takip ettiğim kadın tek başına dünyayı geziyor motoruyla kadın 37 yaşında
04 Yorumla
Soran8 ayKöydeyken eskisi gibi özgür olmam illaki hesap sorarlar
Soran8 ayNerdesin nereye gideceksin. Boşa para harcıyorsun tarzı şeyler.
Aldığını da eve ver bence uygun fiyatlı bi eve geç devam öyle birikim vs yapma
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayBekarlık sultanlık bu ülkede, Allah seni korumuş ama aile evine tahammül etmen zor. İnsan rahata özgürlüğe alışınca kimseyi çekemiyor. O durumda B planın olsun. Onun dışında dene gör yapamayacağını
10 YorumlaÇok sakin kafayla düşünüp mantıklı karar ver derim sana
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. En mantıklısı aile evi zaten ayrı yaşamakla hata etmişsin. Özgür olmak çok da iyi bir şey değil aslında.
00 Yorumla
8 ayKoca, aranan ve bulunan bir şey olmamalı zaten. Hiç kimse evlenmeye değer değilse ayrılık daha iyi.
01 Yorumla
Soran8 ayEvet öyle. Bir kumar evlilik
8 ayŞimdiye kadar özgürce dolaşırken bir gün böyle bir şey olacağını bilmiyor muydun
04 Yorumla
Soran8 ayHayır bilmiyordum. Şimdiki aklım olsa ailemin yanında para biriktirir kendi evimi alır çıkardım
- 8 ay
Feminizm işte zehirledi tüm kızları şu an hepsi uçurumdan gidiyor haberleri yok yaşları bu aşamaya gelince akılları başlarına gelecek ama iş işten geçmiş olacak. Ablacım evlilik devri bitti artık evlenen kesimde 18-22 arasiyla evleniyor
- 8 ay
Profildeki sen isen seni kim alacak onu merak ediyorum
- 8 ay
Ben evlilik genel olarak düşünmüyorum
nasıl kısmet bulacaksınız ki gözünüz aç para delisisiniz ya da karakteriniz çürük
02 Yorumla
Soran8 ayBen öyle biri değilim.
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Maalesef acınası yanlızlığımız..
evcil hayvanlı, yaşlılara, boş yatakla acınası bi son..
00 Yorumlaaile evine dönme ya. koca aramaya devam et bulursun elbet. standartlarını düşür biraz.
08 Yorumla
Soran8 ayAramayı bıraktım. Kendim için çabalıyorum. Yaşlandığımda ona buna muhtaç olmak istemem
Soran8 ayHuzurevi😀
Soran8 ayVazgeçtim tamamen. Bitti dediğim yerdeyim
- 8 ay
yani öyle bir yazdınız ki sizin adınıza benim kalbim kırıldı. bence biraz tatile ihtiyacınız var. eminim bu konudaki fikrinizi tekrar değerlendirirsiniz daha uygun bir zamanda.
çok insan var çevrede 40-45-50 demeden bahtını aramaya devam ediyor.
yine de saygı duyuyorum tabii ki. her şey gönlünüzce olsun.
Soran8 ayArtık aramaktan vazgeçtim. Beni iyisi bulmazdı zaten
- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
8 ayAile evine bence dönme. Kira derdi de olsa kendi düzenini kurmuş bir kadınsın. Bedava yaşarsın orada ama huzuru bulur musun emin olamıyorum.
00 Yorumla
8 ayHerkes birini arar birbirini bulan şanslıdır nasip her şey ben kendim için yok bana bu cihan da bir yer diye düşünüyorum
00 YorumlaYani iyi karar ver iyi düşün ilerleyen süreçte aile evide seni bunaltabilir bunları göz önünde bulundur derim
00 Yorumla
8 ayAlışırsin bir şey olmaz belki kısmetin oradadır dimi
02 Yorumla
Soran8 ayKöyde😀
- 8 ay
Köy kötü mü yani orada harman olmuş bir yiğit bulursun kendine ne malum ☺️
8 ayHangi ildesiniz? En azından bir isininiz var. Arabanız var. Gönlünüze biri de bir şekilde girer insanllah. Umutsuz olmayın.
00 Yorumla
8 aySorun sende değil düzende ve sana yaklaşanlarda belki de kismetin köyde genç bir muhtardır 😀
02 Yorumla
Soran8 ayBen üniversite mezunu ve işi olan biriyim
- 8 ay
Belki de bu egondan kaynaklı insanları asla bir diplomaya benzetme Belki de senden daha gelişmişlerdir kültür olarak
8 ayUmarım 38 olmadan güzel bir mucize olur yüzünü güldüren biriyle güzel bir hayata başlarsın
10 Yorumla
8 ayEvlenip koca derdi çekeceğine ailenle yaşa daha iyi bence
11 Yorumla- 8 ay
Bunu diyen bekar mı peki 🤔
Kirayı ödeyebiliyorsan çok sıkılmadan tek yaşamaya devam et
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Bence son 3 yıl daha şansını denemelisin.
Belki iyi bir eşin ve minik bir yavrun olur. :)00 Yorumla
8 ayoturmalısın. piyasa kötü kasımda patlar ortalık ekonomi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 8 ayAile evinde zorlanırsın muhtemelen bunun farkında olup dönmelisin
00 Yorumla
8 ayBulanda kıymet bilmiyor hiç evlenme daha iyi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 ayHayır her gelin kızın rüyası kocasının yanı
00 Yorumla Ev arkadaşı zaman zaman isterim de sonra huysuzluk çıkartırım diye vazgeçiyorum.
00 Yorumla40 dan yukarı skala koyma Allahtan brkle doştum. Bende kaçtım anamlara böyle daha rahat
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 479 cevap paylaştı. Finansal özgürlüğün varsa ben olsam ailemin yanında kalmam.
00 Yorumladaha genç yaşta evlenip kötü ayrılıklar yaşayanlar var sen şanslısın :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
8 ayEn güzeli
Keşke benim de öyle gidecek yerim olsa00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
8 ayÇalışmıyormusun peki, köye gidince ne yapacan?
00 Yorumla
8 aybence kolay olacak alışman 6 ay sürer , 6 ay dişini sık yeter inan çok rahatlayacaksın ☺️
00 YorumlaAilenin yanında özellikle köyde kafayı bozarsın sokakta yaşa daha iyi
00 Yorumla
8 aymüstakil ev çok rahat artık teknoloji çağında yaşıyoruz sorun olacağını sanmam
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
8 aySeksi bir hatunsan gel bana taşın napıcan köyü boş ver 😂
00 Yorumla
8 ayBen de evi olan bi hanım bulcam artık 35 bin kira vermek akıl işi değil :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
8 ayZor olur, karışırlar bu da çekilmez olur ama mecbur görmezden gelirsen iyi
00 Yorumla - Devamını Gör (89)
Devamını Gör(134)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer