Tanıştığım erkek 3 senedir işsiz bir mühendis sizce fazla anormal değil mi?

heryere cw göndermeye devam ediyorlarmış görüştükleri oluyormuş almıyorlarmış hatta çoğu zaman geride dönmüyorlarmış sizce Türkiye

Güncellemeler
8 ay
koşullarında bu normal mi diye bitirecektim
Tanıştığım erkek 3 senedir işsiz bir mühendis sizce fazla anormal değil mi?
Cevapla