Eski sevgilim yüksek bir kariyere sahipti bende öğretmenim ama o iyi bir şirkette iyi kazanan bir mühendisti?

Bunu bana sürekli ego yaptı ilişki boyunca hiç değer vermedi para bile harcamak istemedi hatta kullanmaktı tek amacı (cinsellik geçmedi aramızda sadece teklif etti) .

En son da aldattı (sadece mesajla yakaladım ama aldatma aldatmadır belki başka da olmuştur) ve daha fazla dayanamadım bitirdim aradan 2 ay geçti o adam gitmiş yerine başka bir adam gelmişti sanki bana yalvarıp durdu kabul etmedim ve şu an ayrılmamızın üzerinden neredeyse 8 ay geçmiş durumda hala bile bi yerlerden ulaşıp yalvarmak için uğraşıyor ve sadece engelliyorum bende, sevgilim var dedim buna rağmen kabul etmedi görüşmek istedi özledim pişmanım unutamıyorum vs vs.

Sizce neden böyle zerre kadar değer vermiyordu ki köpek yerine bile koymuyordu ne istiyor benden şimdi?

Eski sevgilim yüksek bir kariyere sahipti bende öğretmenim ama o iyi bir şirkette iyi kazanan bir mühendisti?
Cevapla