Bunu bana sürekli ego yaptı ilişki boyunca hiç değer vermedi para bile harcamak istemedi hatta kullanmaktı tek amacı (cinsellik geçmedi aramızda sadece teklif etti) .
En son da aldattı (sadece mesajla yakaladım ama aldatma aldatmadır belki başka da olmuştur) ve daha fazla dayanamadım bitirdim aradan 2 ay geçti o adam gitmiş yerine başka bir adam gelmişti sanki bana yalvarıp durdu kabul etmedim ve şu an ayrılmamızın üzerinden neredeyse 8 ay geçmiş durumda hala bile bi yerlerden ulaşıp yalvarmak için uğraşıyor ve sadece engelliyorum bende, sevgilim var dedim buna rağmen kabul etmedi görüşmek istedi özledim pişmanım unutamıyorum vs vs.
Sizce neden böyle zerre kadar değer vermiyordu ki köpek yerine bile koymuyordu ne istiyor benden şimdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer