Erkek arkadaşım 14 yıldır bekar bir mühendis. Hiç birikimi yokmuş, normal mi?

Makine mühendisi hiçbir birikim olmadığını söylüyor yani sizce bu normal mi
Erkek arkadaşım 14 yıldır bekar bir mühendis. Hiç birikimi yokmuş, normal mi?
Cevapla