Hayatınızı anlatan bir şarkı söyleyin bakalimm?
Şu sıralar sorularıma cevap verilmiyor yaaa 😭 😭 https://music.youtube.com/watch?v=Oy4escPTna4&si=j1KDIXQ_w3OTxUgY Benim kesinliklee bu şarkıı🧚🏻♀️. Bana karşılıksız aşkımı hatırlatıyor yaaa😭. Sanki bana yazilmisss🦋🤍
Evliyim ama sevgili var ve beni eşime söylemek ile tehdit ediyor?
Dedi boşan evlenelim olmaz dedim ben boşatırım diyerek tehdit etti
Midem çok kötü arkadaşlar, mideye ne iyi gelir?
Süt içtim ama fayda etmedi. Midem çok kötü, geçmezse acile gideceğim.
Evli erkek neden alkol içer (viski )?
Arkadaşlar 3 yıldır evliyiz kocam son zamanlarda viski içmeye başladı bir kızımız oldu 2 aylık şu an eve alkol sokma diyorum dinlemiyor daha önceden dışarda içip geliyordu ben rahatsız olduğum için şimdi evde içmeye...
Beden eğitimi öğretmenliği mezunuyum nerelere başvurabilirim?
beden eğitimi ve spor öğretmenliği mezunuyum 1. kademe antrenörlük belgem de var ücretli çalışabileceğim ne tür iş önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim.
Tek başınıza yemek yemeyi seviyor musunuz?
Yalnız kalmayı sevsem de tek başıma yemek yemeye alışamıyorumm bir türlü:/
Erkekler, Seksin olmadığı bir hayat nasıl olurdu🫤?
Çok monoton ve dopaminsiz olmaz mıydı?
Bu ayet hakkında ne düşünüyorsunuz?
bu ayet hakkında düşünceleriniz nelerdir? Lütfen saygı çerçevesinde yorumlar yapalım.
Hangi şarkı size birilerini hatırlatıyor?
https://youtube.com/shorts/DYvfUa6xKVs?si=UlVjHqVk-zr1jZa4 Benim bu şarkı 😊
Köye gittiğinizde aileniz iş yaptırıyor mu size :D?
bahçede tarlada çalışmak eğlenceli mi
Top toplayıcı gol sevinci yaşayabilir mi?
Resmi bir kuruma bağlı bir top toplayıcı atılan bir gole golü atan bir oyuncunun yanına gidip gol sevinci yaşayabilir mi?
Matematik bölümü okunur mu?
fizyoterapi ile arasında kalmıstım matematiğe karar verdim hem matematikte daha güzel şehirlerde geliyor napmalıyım sizce sıralamam 412 bindi. aslında sağlıkla ilgili bir bölüm istiyordum ama yks'ye tekrar hazırlanırken...
Eşle beraber spor?
Kocam spor salonuna gidiypr bende yazıldım aynı salona siz ne düşünüyorsunuz beraber spor yapılır mı eşle
İnternet ortamında neden kendi cinslerimizle arkadaş olmuyoruz?
Hep bi flört var gibi
Bazen birilerine sataşmak geliyor mu içinizden?
Ben severim sataşmayı, tartışmayı. Ama meydan okuyan yok ki ahh ahh 😀
Bu Fener taraftarı niye böyle terbiyesiz?
Feyenoord maçında bile Galatasaray'a küfür ediyorlar. Azıcık vizyonunuz olsun azıcık bir omurganız olsun ya. Galatasaray size ne yaptı bu kadar. Avrupa'da 2 tane kupası olan tek takımız biz azıcık saygı duyun....
Daha çok nerde takılırsın salonda mı yatak odanda mı?
ben salonumu çok rahat buluyorum burada takılırım müzik falan Maç açık kalmış ailem burdaydı babam izliyordu haha
Bir insan en çok neyi eksik ise ondan bahsetmiyor mu hiç şaşırtmıyor sanki ben mi böyle düşünüyorum sadece peki siz?
Bir insan neyi çok anlatıyorsa, aslında en çok eksiktir. kimi sürekli sevgiden bahseder ama Sevgi yoktur. Kimi kendini güçlü gösterir * en çok içi kırılmıştır. Unutma; gerçek olan sessizdir gürültüyü ancak eksik olan...
Lütfen sonuna kadar okuyun?
4 yıllık ilişkimde evet çok kez hata yaptım. Düzelticem dedim daha da berbat ettim. Affetmesini istedim yanına gittim ağladım gerçekten onu hayatımın tam merkezine koydum ve her seferinde yaptığı gibi çekip gitti çözüm...
Fener kazanırsa şimdi şampiyonlar ligi hasretlerini biticek mi?
Manitayı tebrik edeyim yalakalık yapayım azıcık de rezil olmadan hiç futbol izlemedim hayatımda bilmiyorum o yüzden kuralları😞
Fenerbahçe 5 - Feyenord 2.. Sarı lacivertliler Kadıköy'de muhteşem bir oyunla hakederek play off turuna kaldı! Maçı nasıl buldunuz?
Evet arkadașlar Fenerbahçe maçın son anlarında zorlanmasına rağmen Feyenoord'u 1-0 geriye düştüğü maçta 5-2 yenerek şampiyonlar liginde play turuna yükseldi. Maçı ve Fenerbahçe'yi nasıl buldunuz?
Yolda giderken aniden fikir değiştirip bambaşka bir yere gittiğiniz oldu mu 😃?
Bir öğlen yemeği yiyelim dedik, Edirne'de tava ciğer gömerken kendimizi bulduk sjsjsjjs Çünkümmm neden olmasın :ddd Uzaklarda duramam ki, içimde bir deli kan var... 💃💃💃 https://www.youtube.com/embed/7hp-nwyHe24
Hemşire olduktan sonra hastanede çalışarak doktor olucagına inanmak?
kız 2 yılık anestezi okuyacak öyle doktor olucagına inanıyor o ile annesi yine hemşire var dgs ile doktor olucagına inanıyorlar tüm komşularimiz buna inanıyorlar ve kızları olguları da ne zaman dan beri Türkiye bu...
Çok kötüyüm durmadan ağlama hissi geliyor napicam?
Online tanisip konustugum cocukla hersey cok iyiyken bi anda hersey mahvoldu. Şu an ciddi iliskiye hazir degilim dedi. Bi yalvarmadigim kaldi onu kaybetmek istemiyorum napicam cok kotuyum sürekli aklima geliyo gozüm...
İlk buluşmada pasta mı yenir, dondurma mı?
Ben bir şey demiyorum, benim cevap belli jsjs
Hangi tür film favorinizdir?
Gizem, polisiye, macera ve bilim kurgu benimkiler. Favori filmlerinizi de paylaşabilirsiniz.
WhatsApp tek tik?
Lütfen biri beni aydınlatsın whatsapta biyografisi var ama mesajlar tek tik gidiyor engellemiş desem neden biyografisi görünüyor interneti yok desem mümkün değil nasıl oluyor
Ele avuca sığmayan deli gönlünüz var mı sizinde?
Sezen aksunun şarkısında dediği gibi.. https://www.youtube.com/embed/DKs29-8HhXo Ele avuca sığmazdı deli gönlüm.. Bir zamanlar neredeydi, Şimdi nerde.. İster güneş ol yak beni. İster yağmurum ol ağlat beni. Aklım başka,...
İnsanlar sizinle iletişim kurmak ister mi , size çekilir mi?
Veya çocuklar, bebekler, hayvanlar size yaklaşır mı? Yabancılar gelip gülümser veya uzun uzun bakar mı, iltifat eder veya dertlerini anlatır mı?
Bir kadını çikolataya benzetseydin, hangi tür çikolataya benzetirdin ve neden?
Çikolatanın çeşitliliği gibi, kadınların da farklı yönleri ve özellikleri vardır. Kimi yoğun ve güçlü, kimi tatlı ve yumuşak, kimi ise sürprizlerle doludur.
KİZLAR Ankara 'DA MOTORCU MANİT NASIL BULURUM?
Kızlar Ankara 'da yasıyorum ve motorcu erkek bireylere talibim ama nerde ve nasıl bulurum bilmiyorum sizin profesyonel deneyimlerinizi ve nerde bulabilceğimle ilgili önerilerinize açığım SİZİ SEVİORM 🤍🤍
Hakaret davası aça aça zengin olmak nasıl 😄?
bir diplomamı alıyım, yerli yersiz küfreden herkesi dava edip tazminat alıcam :D
Yurtdışına ilkez tatil yapacak birine hangisini önerirsiniz?
Tura katılmak mı yoksa bireysel plan yaparak mı gitmeli yurtdışına? Bir de nereleri tavsiye edersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer