Kadınlar neden erkek ölümlerine oh olsun diyor?

Uzun zamandır dikkatimi çeken bir konu. Kadınlar kocalarını öldürdüğü zaman çoğu oh olsun, kimbilir ne çekti gibi acımasız şeyler diyorlar. Aynı şeyi erkek yapınca kimbilir ne çekti diyen kadın göremiyoruz ama.

Bugün haber okudum kadın kocasını kızgın yağ döküp yakmış cani şekilde öldürmüş sonra da ifadesinde şiddet gördüm demiş. Şiddetin karşılığı ölüm mü? Ayrıca ölenin arkasından sallamak kolay tabi az ceza almak için.

Kadınlar neden erkek ölümlerine oh olsun diyor?
Cevapla