Kadınlar niçin serseri , peşinde koştuğu erkekler için ölür biter?

Genelleme yapmak istemiyorum fakat değer görmedikleri , kendilerini göz göre göre kullandırdıkları erkeklerle beraber oluyorlar. Tabi istediğim için yahut yalnız kaldığım için yazmıyorum bunları ama gözlediklerim böyle çıkıyor.
Kadınlar niçin serseri , peşinde koştuğu erkekler için ölür biter?
Cevapla