Aynısı kardeşimin alt tarafında çikti pipisinin etrafında. Doktor haşlanmış yumurta yemesin dedi. Ve de D vitamini yetersizliği var dedi Bunlara dikkat ederse düzelir dedi sanırım seninde ayni
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
7 ay
Keşke önce bacağındaki kılları alsaydın. Bu ne böyle ya midem kalktı.
0
6 Yorumla
Soran
7 ay
Allah sizi de bu duruma düşürmEsin cildime hiç bir şey yapamıyorum çoğalıyorlar önce bir insan gibi düşünün
• Folat: düşük (2.50 ng/mL) • B12: düşük sınırda (209 pg/mL) • Ferritin: düşük-normal (31.6 ng/mL) • ASO: yüksek (238 IU/mL) • Kolesterol, LDL, trigliserid: biraz yüksek • Kalsiyum: hafif yüksek
yakın zamanda boğaz enfeksiyonu mu geçirdim, bu attıklarının benim bahsettiğim hastalıkla alakası yok bu arada. schamberg hastalığınin ismi. onenmli bir hastalık değil, basit bir şey. takma kafana.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Peteşi hastalığı gibi duruyor. Bi araştır derim.
Aynısı kardeşimin alt tarafında çikti pipisinin etrafında. Doktor haşlanmış yumurta yemesin dedi. Ve de D vitamini yetersizliği var dedi Bunlara dikkat ederse düzelir dedi sanırım seninde ayni
Keşke önce bacağındaki kılları alsaydın. Bu ne böyle ya midem kalktı.
Allah sizi de bu duruma düşürmEsin cildime hiç bir şey yapamıyorum çoğalıyorlar önce bir insan gibi düşünün
kendisi muhtemelen maymundan hallicedir
Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede iyileşir.
@bilemiyomamk Sanane dostum. Sen neden salça oluyorsun maymun kadın.
maymun anandır. millete laf atmak var ama laf yemek yok dimi embesil seni.. gizli korkak
@bilemiyomamk Ne de güzel seviyeni belli ettin maymune hanım. Bence kendi annene bakabilirsin.
Bir ara bendede olmuştu mosmor kendiliğinden geçiyo
Cilt doktoru ne teşhis koydu ki
Cilt kurıluğu dedi
Bence döktür değiştir bu cilt kuruluğu olamaz
tahta kurusu ısırığı bu sanırım
Yok hayır değil
böcek isirigi olurdu zaten , hemosiderin dediğimiz bir demir var onun birikiminden kaynaklı olabilir. demir biliyorsun kana da rengini veriyor.
darbe falan aldın mi, rengi kahverengiye dönüyor mu
Ay evet rengi kahverengiye dönüyor lezyonlar iyileşirken
bastirinca kayboluyor mu
Yok hayır kaybolmuyor
valla hastalığın adını unuttum ama hemosiderin birikiminden oluyor bu c vitamini alman lazim
ferritin değerin 31.6 ng/mL demir değerim
bir de steroid
Ama ben mandalina tükettim iyi gelir diye baya arttı
doktora git hemosiderin birikimi de sonra tedavini ol
Sizin dediğiniz şeye baktım bence o çok farklı bir şey
ferritin düşük hafif ama bunu. hastalıkla bir alakası yok o farklı
neye baktın ki
Doktor musunuz
tıp okuyorum
daha doğrusu okumaya calisiom hocalar dersler anamizi ağlatiyor
• Folat: düşük (2.50 ng/mL)
• B12: düşük sınırda (209 pg/mL)
• Ferritin: düşük-normal (31.6 ng/mL)
• ASO: yüksek (238 IU/mL)
• Kolesterol, LDL, trigliserid: biraz yüksek
• Kalsiyum: hafif yüksek
yakın zamanda boğaz enfeksiyonu mu geçirdim, bu attıklarının benim bahsettiğim hastalıkla alakası yok bu arada. schamberg hastalığınin ismi. onenmli bir hastalık değil, basit bir şey. takma kafana.
geçirdin yazacaktım
geçirdin mi
Hayır geçirmedim dediğiniz şeye de baktım o da benzemiyor benimkilere
hafif vakalar fotoğraflsnmaz çünkü o yüzden İnternette gördüğün muhtemelen abartılı bir şeylerdir.
dermatologa dediklerimi söyle en azından aklında bulunsun
doktorun
bir de muhtemelen sessiz bir boğaz enfeksiyonu geçirmişsin çünkü bazıları ateş , boğaz ağrısı yapmaz haberin olsun.
Ama hiç boğazım ağrımadı
Lupus olabilir mi
ne alaka lupus gunesle artar, yanma aci yapar, yanakta kelebek şeklinde olur, kabuk da olur lupusta. bu bildiğin schamberg.
eminim ben
Güneşte artıyor ama yanma yapmıyor
evet schaumger de güneşte artar. dar şeyler giyme, çok ayakta durma bunlar arttırır
çok basit bir hastalık gözünde büyütme çok, grip gibi düşün.
Ay bilmiyorum çok korkuyorum stresle artar mı peki bu dediğiniz
evet artabilir
bu çok basit bir hastalık gözünde hic büyütme hastalık bile değil semptom gibi bir şey
rahat ol
kızılcık mıydı neydi ondan olmayasın
Dua et yüzünde çıkmamış
İlk defa gördüm bilmiyorkm
Alerjik bir şey olsa gerek
Geçmiş olsun
Kalcandan var mı
Var bir kaçtane
Kotu ya kilalirda alamazsınız şu an uzuldum
Alerji mi
Cilt kuruluğu için düzenli peeling yap
acile git hemen
Çok mu kötü ki cildiye doktorum cilt kurulugu dedi
sen git bi kan testi yapsınlar
Hepsini okumamışsınız sanırım kan ve idarar tahlili verdim temiz çıktılar
Kaç yaşındasın sen j