Keşfet

Tüm Sorular

Arkadaşınız sizin hakkında konuşsa napardiniz?

Benim hakkımda konuşmuş kötü şeyler belki neler neler yigenim duymuş.. market çalışanı arkadaşım. Yani bu affedilecek birşeymi bide bana dostum diyor dost şeyleri atıyor ama bu arkadan konuşma iftira bile atmıştır kesin
Cevapla 2 6

Güvenilecek erkek turnusolu nedir?

Bir erkeğin hangi hareketiyle güveninizi kaybedersiniz?
Cevapla 6 1

Evleneceğiniz kişinin sevgilisi olmuşsa geçmişte?

Sevgilisi ile birlikte falan olmamış ancak öpüşme sarılma koklaşma gibi şeyler olmuş onunla evlenir misiniz?
Cevapla 8 3

Eski sevgilimi jigo diye kaydetmisler?

Eski sevgilimin numarasını arattım meraktan getcontactta. Birisi onu ismiyle birlikte jigo diye kaydetmiş. Ne anlama geliyordur bu?
Cevapla 2 7

Sevgiliniz varken dizide bir erkek var beni ağlattı demesi normal mi?

Duygusalmış ya ondan sevgilisi varken dizide bir erkeği ağlatmak normal mi?
Cevapla 2 1

Gençliğimde yaşayamadığım sevgililik bu yaşta keyif verir mi?

Çok sanım sıkılıyor genç çiftleri görünce bu içimde ukde kaldı çirkin biri de değilim sadece içe kapanık biriyim
Cevapla 4 1

Gün içinde ağlamak daha konforlu galiba, sizce?

Bu konuda artık bilirkişi oldum da, mesela gece uyuyacaksınız ama ağladınız diyelim. Gözyaşlarım hep saçlarıma geliyor, uzandığım için? Sağa veya sola dönünce de bence insanın ağlama isteği kaçıyor. En güzeli gündüz ve...
Cevapla 1 9

Seher yıldızı baksır?

Ya sevgilimi çok seviyorum ama Seher yıldızı giymişti aklıma geliyor soğuyorum ne yapmam lazım
Cevapla 6 15

Şampiyonlar Ligi'ne özel iddaa kuponum nasıl?

Başarılar GALATASARAY Toplam oran 8,99
Cevapla 1 5

Sizesorumvarya?

Manitayla tartıştık sizce arayım mı
Cevapla 2 8

Erkekler niye bizi sinirlendirmeyi seviyor?

Gerçekten merak ediyorum sebebini söyler misiniz
Cevapla 4 13

Linkedln kullanıyor musunuz?

En çok kullandığım uygulama diyebilirim
Cevapla 5 18

Eşim gece uyanıp içeri gidiyor ve ağlıyor. Neden olabilir?

eşim nerdeyse her gece yanımdan kalkıp evde bir yerlere gidiyo geçen bakayım dedim ağlarken yakaladım ve bi kaç kez oldu bu neyin var diyorum tık yok derdi ne olabilir yani her şey tıkırında
Cevapla 9 23
Cevapla 2 14

Neden kendimizi boşlukta hissederiz?

Özellikle arkadaşlarımın çoğu çift halinde yılbaşı etkinliğine davet ettiler. Fakat yalnızım, yalnız olmam kendimi farklı hissettiriyor ve aynı şekilde yalnız olduğum için sadece spor ve ders yapasım geliyor. Sizce böyle...
Cevapla 2 1

Epilepsi hastalarına neden bu kadar önyargılı bakılıyor?

Epilepsi hastasıyım kime söylesem önyargılı bakıyor bu duruma evet krizler oluyor ama her an değil sonuçta. Neden bu şekilde davranıyorlar anlamıyorum, epilepsi hastası olan var mı sizde böyle tepkiler alıyor musunuz?
Cevapla 1 6

Uyaniksaniz acil yazin?

Tahammül de fedakarlıktır sözünün anlamı
Cevapla 2 12

Instagramdan anlayan?

Arkadaşlar 2 haftadır konuşmadığım bi kız vardı paylaşa basınca sürekli 4. Sırada çıkıyor niye böyle
Cevapla 1 0

Psikolojik problemlerimden nasıl kurtulacağım?

Tek tesellim kimseye zarar vermiyor olmam, anksiyete ve okb. Üstüne depresyon ve sosyal fobi, çok kırılgan bir ruh halim var. Ne zaman toparlasam biraz, geçmişte kaybettiklerime üzülüyorum. İş yerinden tek bir arkadaşım...
Cevapla 3 1
Cevapla 6 69

Tek posta atandan olur mu?

İkincisi olmuyor direk iniyor denedik gelmiyoda değişik
Cevapla 7 70

Kişliğinizi tahmin etmemi istermisiniz?

nasıl bir kişiliğiniz var acaba, tahminlerim iyidir , herkese iyi geceler
Cevapla 3 4

Şu meretin yaninda kahve mi, çay mi?

Bir cigara bir kahveye muhtelayim bu sıra 😀
Cevapla 4 3

Evlilikte ırklar önemli midir?

5 yıl boyunca biriyle beraberdik ve bu 5 yıl içerisinde de babamı ikna etmeye çalıştık, olmadı. Makul bi sebep yok, ben Kürdüm, çocuk Türk. Babam ırkçılık yapmadığını sadece ileri görüşlü olduğunu, kültür farklılıkları...
Cevapla 2 14

Bölümümden soğudum?

Finans ve bankacılık mezunuyum. İş bulamıyorum Aydın'da yaşıyorum iş imkanı kısıtlı bulduklarım da saha satış ve hiç istemiyorum çok soğudum bu bölümden. 26 yaşındayım hayalim hep tıp okumaktı. Sizce geç mi...
Cevapla 1 8

Eski eşim darp uyguladığı için şikayetçiyim davamız var gitmesem ne olur?

4 yıl önce eşimle boşandık 6 ay önce beni kıskandığı için bana darp uyguladı uzaklaştırma aldım ve şikayetçi oldum sabah mahkeme var ve aramız düzeldi çocugumuz için davaya gitmesem bişey olur mu acaba
Cevapla 1 13
Cevapla 2 2
Cevapla 1 4

Eşcinsel bir erkek askerde nasıl bir zorluklarla karşılaşabilir?

Eşcinsel bir erkek askerdeyken hal ve hareketlerinden, konuşmalarından anlaşılabilir, böyle bir durumda ne yapılır? • Dışlanır mı, sert ve kaba mı davranırlar?
Cevapla 2 4

Uyku tutmadı. Geceyi nasıl geçirmeliyim?

Uyku tutmadı!!! Film mi izlesem, kitap mı okusam, oyun mu oynasam, dışarı mı çıksam oksa başka bir şey mi yapsam?
Cevapla 6 21

Erkekler cinsellikte neden kadınlara acı çektirmeyi seviyor?

egolarını mı tatmin ediyorlar, olay nedir yani
Cevapla 1 24
Cevapla 9 5

Ben bu konuda kendimi suçlu hissetmem gerek mi?

İyi geceler, ben yeni evlendim 6 ay önce ve bu aralar eşimle artık dedik ki ev alalım daha doğrusu bu fikri eşim koydu kafama ve geçen bir eve baktık ben fazla beğenmeden eşim beğenip hemen kapora verdi neyse bende dedim...
Cevapla 0 6

Silahı olan erkekten olur mu?

Soruyorum, utanıyorum ama etkilendim arkadaşlar
Cevapla 4 11

Bir kişiyi tanımaya çalışırken en önemli kriteriniz ne olur?

Farkındayım, çok fazla dinamik var ama benim yazım yanlışı yapan birine tahammülüm asla olmuyor. Başat kriterlerim yaş, memleket, görünüm vs elbette ama tüm bunlar uygun dahi olsa yazım yanlışı yaptığı noktada biter benim...
Cevapla 2 9
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨