Bir arkadaşım var, erkek, benden hoşlanmış ama ben hoşlanmadım. Yine de arkadaş olarak görüşmek istedi. Ne kadar samimi bilmiyorum. 😂 Bu aralar front-end kursu alıyorum, ona söyledim. Hemen ben de yazılımcı olabilirdim diyor. Geçenlerde de Excel veri analizi dashboard tasarımı falan yapıyorum dedim, ben de işyerinde denedim geçen hoşuma gitti dedi. Belki doğru söylüyordur ama sanki her şeyde benimle rekabet etmeye çalışıyor gibi geliyor. Geçen satranç oynuyoruz, yanlış hamle yaptım, parmağım çarptı yani, yanlış yaptım diye yazdım, ona rağmen taşımı aldı 😂 asla yenilmez zaten. Erkek olmanın doğalı mı bu rekabetçilik? Ama gitsin diğer erkeklerle rekabet etsin yani.. siz ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer