3 ay

Arkadaşların rekabet etmesi itici olmuyor mu?

Bir arkadaşım var, erkek, benden hoşlanmış ama ben hoşlanmadım. Yine de arkadaş olarak görüşmek istedi. Ne kadar samimi bilmiyorum. 😂 Bu aralar front-end kursu alıyorum, ona söyledim. Hemen ben de yazılımcı olabilirdim diyor. Geçenlerde de Excel veri analizi dashboard tasarımı falan yapıyorum dedim, ben de işyerinde denedim geçen hoşuma gitti dedi. Belki doğru söylüyordur ama sanki her şeyde benimle rekabet etmeye çalışıyor gibi geliyor. Geçen satranç oynuyoruz, yanlış hamle yaptım, parmağım çarptı yani, yanlış yaptım diye yazdım, ona rağmen taşımı aldı 😂 asla yenilmez zaten. Erkek olmanın doğalı mı bu rekabetçilik? Ama gitsin diğer erkeklerle rekabet etsin yani.. siz ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşların rekabet etmesi itici olmuyor mu?
Cevapla