Keşfet

Tüm Sorular

Çalışmayan erkek olur mu?

nereye gidiyrouz biz böyle anlam veremiyorum bana yazan erkek ev gencinin teki ve bana yazıyor şaka gibi prensesler gibi evde oturan babasının parasına bakan o kadar çok erkek tanıdımki kşke 100 yıl önce dünyaya gelseymişim
Cevapla 1 10
Cevapla 7 11

Sence "ahlak" nedir, ahlaklı bir kişi nasıl olmalıdır?

Sence "ahlak" nedir, ahlaklı bir kişi nasıl olmalıdır?
Cevapla 5 14

Zaman mı geçiyor, yoksa biz mi eksiliyoruz?

LAVİN: SAATİN İÇİNDE Lavin babası öldüğünde, evdeki saat durdu. Kimse fark etmedi. Ağlayanlar vardı, konuşanlar vardı, “geçecek” diyenler vardı. Ama duvarda asılı duran saat susmuştu. Ve o suskunluk, Lavin’in ruhuna...
Cevapla 4 12

Türkiyede insanlar neden mutlu olmayı amaç edinmiyor?

Herkes siyaset konuşuyor, heleki sosyal medyada. Hiç bir ülkede bu kadar konuşulduğunu sanmıyorum. Kafam ağrıyor iyice bunlar yüzünden sosyal medya hesapları mi kapiycam
Cevapla 3 1

Bir oturuşta kaç adet midye yersiniz?

Şırdancıya geldik sadece çorba içebilirim 😂
Cevapla 37 15

Doğum günü masası?

Doğum günü masası için ıslak kek, patates salatası, havuç tarator, elmali kurabiye, çörekotlu kurabiye, sarma, poğaça düşünüyorum başka bir şey daha yapmalı mıyım yoksa yeterli mi
Cevapla 2 3

Bir ilişkiyi ne zaman bitmiş sayarsınız?

Bitti dendiğinde biter mi yoksa üzerinden ne kadar zaman geçmeli tam bitmesi için?
Cevapla 5 1

Tiryakisi olduğunuz ne var?

Alışkanlıklarınızdan vazgeçebiliyor musunuz?
Cevapla 3 6

Dindar olup sevgili yapamayan bizde mi sorun var, yoksa bu kızların amacı ne 😕?

Maddi derdimiz yok, Biz ibadetleri yerine getirmiyor ya da tesettürü yanlış yorumluyor diye ayrılıyoruz. kimileri ise konuştuğu insanı haram a teşvik ediyor, ama o halde bile konuşmaya devam eden kızlar var, bizim hatamız...
Cevapla 6 2
Cevapla 3 8

Huzurlu hissettiğiniz zaman nasıl olur?

Ne yaşarsanız huzurlu hissedersiniz? #TubaSueda #Wolfism
Cevapla 11 6

Satranç hangi açılardan yardımcı olabilir?

Satrancın biraz da bir konuyu pek çok farklı açıdan ele alma özelliğini geliştirdiğini düşünüyorum. Çünkü orada hem kendi hamleni hem de rakibinin hamlesini takip etmek düşünmek zorundasın. Planlar yapıp bozulabilir,...
Cevapla 0 3

Herkes ayrılıp boşanıyor nasıl zamandayız?

Ya çevremdeki herkes ayrılıyor evliler boşanıyor. Sadece benim çevrem mi böyle allah için. Noluyor milletee
Cevapla 3 13

Eski sevgiliyi unutmak icin evlilik sart mi, dogru insanı nasil bulurum 🥺?

27 yaşındayım sevgilimle ayrılalı yıllar oldu ama hala unutamadım onu takıntı haline getirdim hatta psikolojik ilaç kullanıyorum. Onu unutmam için benim birini sevmem onun da beni sevmesi gerek ve uzun ilişki evlilik...
Cevapla 1 9
Cevapla 6 5
Cevapla 3 8

Kız arkadaşımın dekolte giymesini kıskanıyorum, ilişki sınırı mı yoksa özgürlük mü önemli?

Başka erkeklerin göğüs çatalını, sırtını görmesinden rahatsızlık duyuyorum. Dekolte giymesini bu yüzden istemiyorum. Bu en doğal istek değil mi
Cevapla 5 4

Kalıcı makyaj yaptıranların akli dengesi yerinde miii?

Ben yaptırsam Üstüne yine makyaj yapardım dndjdjjdjd
Cevapla 12 4

Hangi futbol takımını tutuyorsunuz, fanatik misiniz?

Takım tutmuyorum, küçükken Galatasaraylı idim. Dolabımda Barış Alper Yılmaz'ın maçta giydiği imzalı forma çıktı. Meğer babam imzalatmış. (Barış Alper bizim mahalleden idi). Şimdi Galatasaraylı olasım geldi tekrar 😀
Cevapla 14 10

Erkekler tatlı gülüşü sevdiklerini söylüyorlar ama bence yalan? sizce?

Bence kesinlikle yalan. Renkli göze filan hayran oluyolar doğal Sarı saça.
Cevapla 1 7

İnsan en iyi Arkadaşına bunu yapar mı?

Kız arkadaşım evlendiği için benimle iletişimini kesti
Cevapla 5 2

İlişkide 30 yaş fark çok mu sizce?

Ben 20 yaşındayım o 50 yaşında olur mu?
Cevapla 11 25

Manchester United’ın 8 numarasını seçme şansın olsa Fernandes mi olurdu?

Hangisinin kim olduğu hakkında zerre bilgim yok, Fernandes'i seçtim sizz?
Cevapla 3 9

Gerçekten siz kimsiniz gerçek benliğinizi ve kimliğinizi buldunuz mu?

Gerçekten siz kimsiniz? Gerçekten kimliğinizi benliğinizi buldunuz mu? İnsanlık dünyaya ne için geldiğini sorarken sadece Allah'a olan ibadet ve sınav için der. Peki gerçekten ne için geldiniz ve siz kimsiniz?...
Cevapla 17 6
Cevapla 3 14

Türkiye bir gün İslamcılardan ve kurtulcak mı?

Bu Arap sevicilik insanları ateist deist etti daha fazla olsunki Araplar başımıza bela olmasın
Cevapla 2 6

Hayatta tek başına kalmak, kimseye güvenememek bu kadar zor mu 😔?

Hayatta kendimi yabancı hissediyorum insana ailesi bile zarar verir mi ya güvendiğim hiç kimse yok etrafımda onlar yüzünden çevrem bile yok tek başıma napicam kararlar alsam hiç kimsem yok
Cevapla 1 3

Sizce karşı ön yargı veya ön izlenime nasıl bir karşılık veriyorsunuz?

İnsanların size karşı olan ön yargı veya ön izlenimi hakkında nasıl bir tavır alıyorsunuz? Susar mısınız yoksa bu konu ile alakalı konuşup kendinizi açıklamaya mı çalışırsınız? #KişilikveKarakter
Cevapla 6 1

Evli bir erkek sevgilisinden neden kopamaz, bu bagimlilik gibi durum neden olur?

8 senelik evliyim hiç bir zaman eşimin beni aldatacagini düşünmezdim fake hesaptan kızla yazışmalarını gördum argo ateşli aklımın almayacagı sözler beyninden vurulmuşa döndüm kızla baya konuşmuş çocuklarım var henüz ailem...
Cevapla 12 27

Oturma odasına ne renk koltuk modeli seçersiniz?

Turuncu renk seçerdim.. Cevapları alalım.. #gezelimmaksat #evveyasam
Cevapla 4 4
Cevapla 4 24
Cevapla 4 20

Ailemi memnun etmek için kendimi mahvediyorum, aile baskısı ve sınav stresiyle nasıl başa çıkılır?

3.60 ortalamayla pdr 3. Sınıf öğrencisiyim. Ben de insanım kafam bu aralar bir şey almıyor finallerim var 3 sınavım da iyi geçmedi diye aileme göre ben çalışmıyormuşum. Arkadaşlar ailenizi yüksek nota alıştırmayın. Ben...
Cevapla 1 2

Nasıl bir ses tonuna sahip olmak isterdiniz? Ses tonunuzdan memnun musunuz?

Şu ses tonuna bak be... Duvarları betonlarla çevrili, boş bir inşaat alanına gidip sesimi iyice kalınlaştırarak tuvalet kağıdı rulosuna üfleyerek konuşsam ben de Bane gibi konuşabilir miyim acaba? 😮...
Cevapla 15 8

İnsan gerçekten değişir mi?

her şey değişir diye düşünüyorum ben.
Cevapla 8 25

Kıskanmak aşkın kanununda mı var?

Hakkı Bulut öyle söylüyor 👻😹
Cevapla 2 18

Sevgilime üşümesin diye içlik aldım kötü mü sizce?

Kuryelik yapıyor hep dışarıda. Geçen çok üşüyorum dedi, iki gündür de hasta. Yeni işe başladı parası yok diye hediye alıp gezdiremiyordu. Bende bugün ona alt üst içlik takım aldım kaliteli, üşümesin diye. Acaba almasa...
Cevapla 4 14
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨