Sütyen takmıyorum diye insanlar neden hemen önyargılı oluyor, takmak zorunda mıyım?

Ben hiç sütyen takmayı sevmem, normalde pek takmıyorum. Dışarı falan çıktığım zamanda öyle çok kullanmıyorum, sadece özel günlerde takıyorum. Evin içinde de hiç takmıyorum, sevmiyorum kullanmasını, rahat edemiyorum. Göğüslerim de büyük zaten, kullandığım zaman 85 B takıyorum. İnsanlarda bir önyargı var. Ben bunu kullanmayınca kullanmak zorunda mıyım?
Sütyen takmıyorum diye insanlar neden hemen önyargılı oluyor, takmak zorunda mıyım?
Cevapla