Açık olup tesettüre yakın kapalı giyinmem neden bu kadar yadırganıyor, insanlar neden seçimime saygı duymuyor?

Ben açığım ama belirli bir yaştan sonra kapalı giyinmeyi tercih ettim ve kapalı reyonundan kendime daha uygun kıyafetler buluyorum Daha benim tarzım olan kıyafetler var fakat nedense ailem de dahil herkes bana Madem böyle giyiniyorsun O zaman kapan Eğer açıksan böyle giyinme diyor ya da neden bu kadar kapalı giyiniyorsun ve kendini bu kadar kısıtlıyorsun gibi bir şeyler söylüyor Ben kapalı giymeyi tercih ediyorum kendimi daha rahat hissediyorum ama bu tarz eleştiriler ve yorumlar almaktan Artık çok sıkıldım özellikle senin sevgilin mi böyle kısıtlıyor O yüzden mi böyle giyiniyorsun diyorlar alakası yok Ben kendim böyle giyinmeyi tercih ediyorum ama Neden insanlar bunu anlamıyor

Açık olup tesettüre yakın kapalı giyinmem neden bu kadar yadırganıyor, insanlar neden seçimime saygı duymuyor?
Cevapla