Ben açığım ama belirli bir yaştan sonra kapalı giyinmeyi tercih ettim ve kapalı reyonundan kendime daha uygun kıyafetler buluyorum Daha benim tarzım olan kıyafetler var fakat nedense ailem de dahil herkes bana Madem böyle giyiniyorsun O zaman kapan Eğer açıksan böyle giyinme diyor ya da neden bu kadar kapalı giyiniyorsun ve kendini bu kadar kısıtlıyorsun gibi bir şeyler söylüyor Ben kapalı giymeyi tercih ediyorum kendimi daha rahat hissediyorum ama bu tarz eleştiriler ve yorumlar almaktan Artık çok sıkıldım özellikle senin sevgilin mi böyle kısıtlıyor O yüzden mi böyle giyiniyorsun diyorlar alakası yok Ben kendim böyle giyinmeyi tercih ediyorum ama Neden insanlar bunu anlamıyor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer