2 ay

Ben Islam'a inanıyorum ama yaratıcıya kızgınım, bu hayatı onun zevkine göre yaşamak zorunda mıyız?

Size bir şey diyeyim mi? Ruhlar âlemindeyken söz vermişiz ya aslında zorlatılmışız bu dünyanın iyiden çok kötü yanı var kim kabul eder ki bu saçma düzeni. Ayrıca herkesin yaptığı yanına kâr kalıyor mazlum hep eziliyor zalim hep vuruyor yaratıcı da zalim olduğundan bundan zevk duyuyor. Ben İslam'a inanıyorum ama yaratıcıyı sevmiyorum nefret ediyorum. Sen ne yaparsan yap ayette de geçse kaderini senin çabana bağladık dese de yine de onun dediği gibi yaşıyoruz mecbur bir şekilde yani acılarla dertlerle bunun karşılığında cennetmiş şimdi bir şey derdim de neyse. Benim ve herkesin hayatını mahveden bu kötü olayları yaşatan yaratıcıdır anlayın artık. Nimet verdi mi de hemen şükretmeni istiyor etmezsen nankör diyor. Hem bizi ihtiyaç sahibi olarak yaratıyor ne saçma yaa off bıktım bu saçma hayattan
Ben Islam'a inanıyorum ama yaratıcıya kızgınım, bu hayatı onun zevkine göre yaşamak zorunda mıyız?
Cevapla