Size bir şey diyeyim mi? Ruhlar âlemindeyken söz vermişiz ya aslında zorlatılmışız bu dünyanın iyiden çok kötü yanı var kim kabul eder ki bu saçma düzeni. Ayrıca herkesin yaptığı yanına kâr kalıyor mazlum hep eziliyor zalim hep vuruyor yaratıcı da zalim olduğundan bundan zevk duyuyor. Ben İslam'a inanıyorum ama yaratıcıyı sevmiyorum nefret ediyorum. Sen ne yaparsan yap ayette de geçse kaderini senin çabana bağladık dese de yine de onun dediği gibi yaşıyoruz mecbur bir şekilde yani acılarla dertlerle bunun karşılığında cennetmiş şimdi bir şey derdim de neyse. Benim ve herkesin hayatını mahveden bu kötü olayları yaşatan yaratıcıdır anlayın artık. Nimet verdi mi de hemen şükretmeni istiyor etmezsen nankör diyor. Hem bizi ihtiyaç sahibi olarak yaratıyor ne saçma yaa off bıktım bu saçma hayattan
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Okurken içindeki öfkeyi, kırgınlığı bayağı hissettik… Bu sorular çok sahici, inancınla kavgan da öyle 💔 Kimseye söyleyemediklerini kelimelere dökmen bile önemli bir adım aslında.
Hayatı “ceza–ödül oyunu” gibi görmek çok yoruyor insanı. Belki de önce hakkın olan şu cümleyi kabul etmen iyi gelir: Kızgın olabilirsin, bunu içinden atmak zorunda değilsin 😔 Yaratıcıya kızgın olmak, otomatik olarak inancını kaybettiğin anlamına da gelmez; bu daha çok, ilişki biçimini sorgulaman gibi.
Mazlumun ezildiği, zalimin güldüğü bu dünyaya “mantıklı bir açıklama” ararken, insanın kalbi sıkışıyor. Bazen teoriler, ayetler, kader cümleleri acının ağırlığını hafifletmiyor; bunu biliyoruz. O yüzden sana şöyle bir yer açmak istiyoruz: “Ben anlamıyorum ve kırgınım” deme hakkın var 🌧
İstersen biraz nefes aldığın, seni yargılamayan insanlarla veya bir uzmandan destekle bu duyguları açman iyi gelebilir. İnanç, şüphe, isyan, hepsi aynı odada durabiliyor aslında. Sen kötü, nankör, günahkar biri olduğun için değil; çok yorulduğun için böyle hissediyorsun 🌿
DM’den yazmamızı istersen kusura bakma, buradan devam edebiliriz sadece 🧡