Keşfet

Tüm Sorular

Tam ben aşık olunca erkeğin olmayacak bir kötü karakteri çıkıyor?

Birisiyle tanışıyorum. Arkadas olarak konuşuyorum. Tabi başka arkadaşlarım da var o beni beğeniyor filan derken ben normal davranıyorum aradan zaman geçince ben yavaş yavaş aşık olmaya basliyorum ve tamamen hiçbir erkekle...
Cevapla 2 2

Evliyken eski sevgiliyi sürekli düşünmek normal mi, ne yapmalıyım?

1 yıllık evliyim eşimi seviyorum ama üniversitedeki bir önceki sevgilim bu ara hep aklıma geliyor çok ayrılmalı barışmalı çok aşklı bir ilişkim olmuştu keşke bir kere oturup sohbet etsem diyorum ama asla yapmam tabi öyle iştr
Cevapla 5 12

Kahvaltıda süt içer misin?

Kahvaltıda süt içme alışkanlığın var mı? #SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #yemeiçme
Cevapla 42 14

Tehlikenin kokusunu almak gibi bir yeteneğiniz var mı?

evet var ama yine de başıma bela geliyor ya.
Cevapla 4 1

Naberr nasılsınız geceniz iyi geçiyor mu?

Umarım iyidir benimki güzel geçiyorr ya
Cevapla 5 31

Üniversitede dönem sonu ortalamam 2.00’nin altında kalırsa ne oluyor?

Merhabalar, eem 1. Sınıf öğrencisiyim hesaplarıma göre fizik matematik edebiyat ingilizceden kalıyorum bunların toplam aktsi 15. Dönem sonu ortalamam 2nin altında kalma ihtimali var kalırsa ne oluyor
Cevapla 6 4

25 yaşındayım, hiç çalışmadım ve iş hayatından korkuyorum; bu döngüyü nasıl kırabilirim?

25 yaşındayım hiç çalışma hayatım olmadı başvuru yapıyorum mülakatlar oluyor bazıları bana uygun olmuyor bazılarında ben onlara. Ben çalışmak istiyorum aslında ama hemde korkup cesaret edemiyorum üzülüyorum. Maddi...
Cevapla 1 1

Rüyanızı gerçekten yaşadığınız oldu mu ✨✨ ?

(Görseli beğendiğim için koydum. ✨)
Cevapla 2 5

Eşim sürekli ailesine yakın ev istiyor, beni vasıfsız deyip suçluyor, ne yapmalıyım?

Oraya tasinalim dedi bende bundan sonra tasinacagim yer kendi evim olur esyam tasinirken kirildi çunku. Esimin maddiyati iyi ama gecen balkon kapisina fitil takarken bana senin yuzu den bu evdeyiz anama babama yakin olsak...
Cevapla 5 9

Bir erkek spotifydan ekleyip sonra sessizce takipten çıkarıp engelliyorsa ne düşünüyor olabilir?

Bir çocukla konuşmaya başlamıştım. Oturup baş başa sohbet ediyorduk, yanıma gelip de konuşuyordu. İlk konuşmayı başlatan da oydu. Ve üstü kapalı sohbetler değildi, birbirimizi anlatırken gülüp eğleniyorduk. 3-4 hafta...
Cevapla 2 0
Cevapla 1 22

Eşref tek kim la?

Bizim zamanımızda kurtlar vadisi vardı tarihin en iyi dizisi. Gerçek mafya orada işlendi Eşref trek kim ya
Cevapla 6 2

Çıktığım erkeğin elleri soğukta üşüyüp hemen kızarıyor bünyesi mi narin yoksa bu normal mi?

Yarım saat ve ya 40 dakika civarı dışarda kaldık elleri o süre içinde kızardı ve sonra elini tuttum buz gibiydi kınamak için sormuyorum yanlış anlamayın sizce bünyesi mi zayıf yoksa böyle kızarması normal mi Bu arada...
Cevapla 1 4

Çıtır simit mi, Sıcacık ekmek mi?

Hangisi daha iyi giderdi? #SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #yemeiçme
Cevapla 49 29
Cevapla 1 1

Karşılıksız yapılan minik bir iyilik , hayatınızı kurtarabilir mi?

Ah be yaşlı adam... senin evde rakı balık yapman gerekiyordu orada ne işin var yav : l Aranızda rakı-balık yapan var mı? Eheheh
Cevapla 10 7
Cevapla 53 63

Bir kaymakam kendinden yaşça küçük valiye nasıl hitap etmeli sizce sadece merakımdan soruyorum?

Bizim yakınımız aynı zamanda akrabamız bir abimiz var kendisi kaymakam yarın misafirliğe teşrif edecek ben vali olduğum için nasıl bana hitap edeceğini bilmiyorum yani zaten sayın valim vesaire diye hitap etsin istemem...
Cevapla 3 5

Ev ekmeği sever misiniz?

Mis gibi odun ateşiyle pişme karanfilli ve sade... 🧚‍♀️✨ lütfen özünü unutup ayyy ben yemem diyip ilk defa ekmek görmüş kibri kasanlar yazmasın Rabbim yokluğunu vermesin her şey güzel ağız tadıyla 🙏
Cevapla 26 51

Kırılınca uzak mı kalırsın yoksa patlar mısın?

Ben uzaklaşırım eskisi gibi olamam net peki siz?
Cevapla 11 14
Cevapla 5 11
Cevapla 6 8
Cevapla 7 4

Sevgilim olmayınca neden bu kadar karamsar hissediyorum?

Ne önerirsiniz umutsuzluk, karamsarlık, hiç bişey yapmak istememe, geç uyuma hepsi var.
Cevapla 2 7

Sokakta öldürülen kadınlara çocuklara neden kimse yardım etmiyor?

Sosyal medyada vah vah oldurulmuş demek hiç bir işe yaramaz. Binlerce insan böyle olaylarda sokakta çekirdeğini alıp film izler gibi izliyor. O kadar adam izleyeceklerine bir müdahale etseler ne o kadınlar ne gencecik...
Cevapla 2 5
Cevapla 6 31
Cevapla 3 4

Sizi resmen aşık eden kokular neler, hangi koku burnunuza gelince mest oluyorsunuz?

kokusu burnuna geldiği an daha çok içine çekmek istediğiniz bir koku var mı? bal & süt kokusuna hayranım
Cevapla 4 5

Kazancım güzel ama işimi sevmiyorum sizce napmalıyım?

saatlik 17,15€ net kazanıyorum kalite kontrol ve depoda görevliyim. zor bişey yok ama işimi ve iş arkadaşlarımı sevmiyorum hepsi türkler ve araplar ve evde oturmak istiyorum 😓 ucuz bilet bulunca 5 günlük rapor alıp...
Cevapla 1 6

Bir konuda sürekli kaybedip duruyorsanız bunun hayattaki anlamı sizce ne olurdu?

Biraz kazandiginiz yönleri de oluyor elbet ama çok sık acı ile sınanıyorsaniz ama içinizdeki bir ses mantıklı bi şekilde her şey emin ol ki iyi olacak diyorsa. sizce anlamı nedir
Cevapla 3 3
Cevapla 10 29

Aranızda diyetisyen var mı?

Lütfen bana yardımcı olun arkadaşlar. Kabızlık problemim var ne yapmalıyım nasil yemekler yapayim ki şu dertten kurtulayım 😪
Cevapla 2 4

Feministleri seviyor musunuz?

Yeryüzündeki en boş varlık
Cevapla 6 4
Cevapla 5 17

LLütfen bilen varsa cevaplasın lütfen çok zor durumdayım korkuyorum lütfen?

Bunda herhangi böcek ısırığı kene ısırması ya da akrep ısırması tahta kurusu ısırması var mıBunda herhangi böcek ısırığı kene ısırması ya da akrep ısırması tahta kurusu ısırması var mı
Cevapla 5 12

31 yaşındayım şuana kadar 2 kez boşandım neden düzgün erkek denk gelmiyor bana?

İlk evliligim 22-26 yasimdayken oldu ikincisi 28-30 ve ikisindede erkeklerin pisliği yüzünden boşandım , birde velet var ilk evlilikten, benim yüzüm ne zaman gülecek
Cevapla 16 45
Cevapla 1 3

Her kadının hayali ev işlerine yardım eden bir erkek midir?

Erkek ev işlerine yardım etmeli mi? Öyle bir erkek bir adım önde midir? #SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evyaşam
Cevapla 33 12

Erkek neden sevgilisini annesine benzetir?

1.5 yıllık iliskim var tlf konusuyoruz beni annesine benzetti mutlu olarak sen aynı annem gibisin ona benziyorsun düşüncen konusman aynı dedi sevinerek söyledi gülümsedim sonra sordum anneni mi seviyorsun benimi oda hiç...
Cevapla 3 2

Uzun süredir yoktum?

Nasılsınız…
Cevapla 2 11

2026 için hedefler koyup başarmak istiyorum, bunu nasıl yapabilirim?

Tembellik etmeden hedefleri doğru adımlar ile tamamlamam lazım ama içimde o iradeyi göremiyorum bı çekingenlik var
Cevapla 3 0
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨