Evde tek yaşamayı seviyor musunuz?
Ev de tek kalmayı tek yaşamayı seviyor musunuz? ben seviyorum rahatça giyinebiliyorum en azından :D
Adını bilmediğim parfümü nasıl bulurum?
Annem iş yerinde 1 yıl kadar önce kozmetik ürünleri satan birinden parfüm almış ama ne adı ne markası hiçbir şey yok şişenin üstünde. Normalde parfümleri çok zor beğenen biriyim ve bu parfüm adeta kendi imza parfümümü...
Aldatıldım nasıl düzelirim böyle ya?
Aslında takmm ama çok kötü aldatıldım çok değer verdim ona aynı yerde çlılıyorduk orada biriyle flörtleşmiş uzun zamandır nasıl güvenecez biz
Akrabaya vermemek için arabamın çalışmaması gerek. Nasıl yaparım?
Merhaba arkadaşlar arabam reno scenic 2012 model akrabamız şehir dışına çıkacaklar ve arabamı istedi bende yok diyemedim bi kaç gün öncesinden arızalandı dicem evlerimiz yakın bu yüzden arabanın çalışmaması gerek ne...
Arada kaldım ne yapmalıyım (Nişan atma) ?
Merhaba arkadaşlar. Sevdiğim bir kız var benle sevgiliyken başka biriyle mesajlarını yakaladım, terk ettim yalvardı yakardı aynı iş yerinde olduğumuz için ve de sevdiğimden kıyamayıp affettim. Aradan 6-7 ay geçti nişan...
Sevgilim hediye olarak iPhone almış, sizce kendisine iade etmeli miyim?
telefonum bozuktu kaç gündür. Bende konuşma arasında iphone almak istediğimi söyledim ama kesinlikle hediye et manasında hiçbir şey demedim kendim alacaktım. bugün kargo geldi. Güle güle kullan notuyla geldi çok mahcup...
Erkekler neden kendilerine para babası muamelesi yapan kadınlara bayılıyorlar?
Selammmss paralarıyla sevgi mi satın alıyor bunlar napıyor yani, yolunmuş kaz gibi öyle 😅 #sosyetic https://www.youtube.com/embed/QYh6mYIJG2Y
5 senedir evliyim baskasindan gebeyim?
5 senedir evliyim 17 yasinda evlendik esim le hersey normal gidiodu oglumuz oldu cok mutlu bi evlilimiz vardi kizima hamile kaldim an esimle aramizda sogukluk oldu her allahin gunu kavga sidet oldu Bende buyuk bi bosluga...
Göğüste hafif dekolte mi yoksa derin dekolte mi daha çekici?
göğüste hafif dekolte mi derin dekolte mi daha çekici hoş olur tercihiniz nedir
Ben atandıktan sonra değişen erkeğin amacı ne?
Eski erkek arkadaşım ben ataninca tavrı değişti. Eskiden abazaca yaklasirdi. Şimdi arkadaşça. Çok samimi ve insanca yaklaşıyor. Amacı ne
Sivilcesi olan kızlar çirkin midir?
Ufak tefek sivilceler ergenlikten kalan sivilce izleri belli belirsiz siyah noktalar vs herkesin cildinde rastlanan şeyler sizce bunlar bir kızı çirkin mi gösterir?
Arkadaşlar size sormak ve bu yönde düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum?
Sizce ben mi abartiyorum yoksa bu böyle değil mi bi erkek kıza daha hiç sevdiğini söylemeden kızın söylemesine izin vermeden eve davet gibi bişey demesi onur kırıcı ve üzücü değil mi?
Bacak boyum kısa diye kendimi kısa hissediyorum. Sporla bu durum değişir mi?
Meraba arkadaşlar bir konuda sporcu arkadaşlara da danışmak istedim biliyosunuz bacak boyu vücut yapısının en önemli ve gösterişli bölgesidir ondan dolayı size bir sorum olucak boyum 179 ama bacak boyum kisa olduğu için...
Yine erkekleri çözemiyorum?
Sınıfta bir çocuk var Korece bildiğimi duyduğundan beri sürekli korece konuşmamı istiyor merak ettiğini öğrenmek istediğini düşündüm istersen öğretebilirim dedim ben sevmiyorum o dili benlik değil dedi çoğu erkekte...
Gerçekten bahsedildiği gibi anadolulu ve doğulu kızlar edepli namuslu mu oluyor?
Çünkü namuslu kız diyince insanların aklına anadolu ve dogu geliyor
Bakir olduğumu duyan hemcinslerim aşırı şaşırıyor, git yap oğlum diyorlar. Haklılar mı?
Kızların bile hiçbiri bakire değil senin yaşın kadar yattığım kız sayısı var diyorlar 🤣🤣🤣😂😂
1 yıllık evliyim. YKS'ye yeniden hazırlanmak ve ilahiyat okumak istiyorum. Sizce yapabilir miyim?
Hedefim büyük olduğu için endişelerim var. Marmara İlahiyat istiyorum.
Dondurmanızı nasıl yemeyi tercih edersiniz?
Ben genelde külah dondurma seviyorum. #GeceMuhafızı 14 Ekim, 2022 Cuma Saat 17.17
Cinsellikteki sınırlar en başta mı konuşulmalı?
35 yaşında birliktelikler yaşamış biri. Ben ilişkiye girmedim.. bunu daha sevgili oldugumuz zamanın başında mı söylemeliyim. Yoksa yakınlaşırken o an mı? Yani kendisinin ilişkiden öyle bi beklentisi olabilir. Muhtemelen...
Kalacak yeri yok diye arkadaşıma bende kal dedim ama çok rahatsız olmaya başladım. Kibar şekilde nasıl kovarım?
Kalacak yeri yok diye gel bende kal dedim ben davet ettim. Her şeyini aldı geldi. Kira da almıyorum ama evi çok sahiplendi erkek falan atıyor eve. bu durum beni rahatsız etmeye başladı kibar bir şekilde nasıl kovabilirim?
İnsanların önyargılarını nasıl yıkarım?
Vücut gelistirme yarısmacısıyım. Doğal olarak insanlardan geniş ve büyük duruyorum. 24 yaşında olmama rağmen büyük gösteriyorum, bunu insanpar söylüyor. Asla gösteriş peşinde olmadım hep owersize giyiniyorum. İnsanlar dış...
Bekar bir erkeğin evli bir kadına aşık olması veya etkilenmesi normal mi?
Bence çok itici ya. Etrafta insan mı yok? Erkek aklıyla bile düşünemiyorum. Hayır ne maksatla?
Havalimanı yiyecek ve içecek fiyatları neden her zaman pahalı?
Suyundan, çayına, yiyeceğine.. Çok uçuk fiyatlar.. Bu fahiş fiyatlara neden resmi olarak müdahale eden yok anlamış değilim..
Bu ülkede eğitim para etmiyor, haksız mıyım?
Rus dili ve edebiyatı okuyorum Anadolu üniversitesinde. O kadar pişmanım ki size anlatamam. Son senem. Aileme ne dicem kaygısıyla bırakamadım da. Bu ülkede eğitim para etmiyo. Tıp ve hukuk haricinde okunmamalı. Bunlar da...
Bunlar birer zaaf belirtisimi?
Bir erkek bir kadına bunlari yapıyorsa bunlar birer zaaf belirtisimidir? Surekli karsidaki onunla konusmayi kestiginde arayip soruyorsa israrla Karsidaki yazmadiginda aramadiginda sormadiginda surekli onla ilgilenip...
Marvel İzlemiş Olanlar Sizce Infinity Saga Sonrası Tadı Kaçtı Mı?
Ben şahsen sonsuzluk taşlarıyla geçen Thanos ile geçen hikayeyi çok çok çok beğeniyorum. Tabi bunda biraz Iron Man'in payı var😂Çabucak bitmesin diye de yaklaşık bir buçuk-iki yıla yayarak izledim. End Game filminden...
En iyi adımsayar/yürünen KM belirleyici uygulama hangisi?
Arkadaşlar iste çok yürüyorum bir tane uygulama yükleyecem hangisi iyi sizce
Unutamayıp atlatamadığınız oldu mu, nasıl aştınız?
1 yıla yakın bir ilişkim vardı, başta aramız çok iyiyken zamanla benden soğudu ve ayrıldı. Şimdi 2 aylık bir ilişkisi var çok seviyormuş onu ve çok mutluymuş. Ben her gün ağlıyorum, çok özlüyorum onu. 5 aydır ayrıyız her...
EGM: 9 ayda 44 polis intihar etti! Sence sebebi nedir?
Emniyet Genel Müdürlüğünce (EGM), polis intiharlarıyla ilgili adımlar atıldığını, alınan önlemlerin sonuç verdiğini ileri sürdüğü açıklamasında son 9 ayda 44 polisin intihar ettiğini doğruladı. Açıklamada şöyle denildi:...
Makyaj ve filtreler ne kadar değiştirebilir ki sizce? ekranlarda hayran olduğunuz insanların makyajsız hallerinin farkında mısı?
🤦🤦🤦🤦evet kesinlikle doğal güzeller hepsi.
Deniz kenarı bölgelerde insanlar neden çok rahat geniş oluyor?
İzmirli aydınlı muğlalı çok insan tanıdım çoğu örf adet gelenek din edep ahlak kavramlarından yoksun. İnancı olanın da inançsız olandan farkı yok yani yaşadığı hayat tarzı olsun zihniyeti olsun falan işte
Size bişey danışmak istiyorum da?
Biri varda bana görücü gibi bişey söyledi ben pek olumlu bakamadim köyde mi oturucaksin evlenince desem sizce kırıcı mi olur?
90'lı yıllarda oynadığımız oyunlardan siz en çok hangisini seviyorsunuz?
Tabii ki daha onlarcası var fakat yeterli seçeneğim olmadığı için ekleyemiyorum :( Ben 9 taş yüzünden saatlerce sokaklarda arandığım için o oyun yüzünden yediğim dayakları unutamyıorum :D
Dışarda mı yoksa evde mi yemek yemeyi seversiniz?
Ben genelde ev yemekleri seviyorum ama bazı zamanlar döner pizza da canım çekmiyor değil. Ancak dışarıdan sipariş ediyorum tabiki #GeceMuhafızı 15 Ekim, 2022 Cumartesi Saat 00.44
Güçlü, ayakları üzerinde durabilen, erkeği yıkıldığında taşıyabilecek bir kadın varmıdır?
Güçlü, ayakları üzerinde durabilen, erkeği yıkıldığında taşıyabilecek bir kadın varmıdır?
Sizce yanlış yoldan m para kazanıyorum?
Selam üniversite 1. Sınıf öğrencisiyim ve onlyfans açtım. Ve 2 ayda tam 3bin dolara yakın para kazandım. Hesapta yüzümü göstermeden paylaşım yapıyorum ve kimse benim kim olduğumu bilmiyor. Sizce yanlış mı yapıyorum? O...
Şu an başlasam YKS 400 puanı geçer miyim?
Ben şuanda açığa geçtim ve hiç düzgün ders çalışmişliğim yok sizce şuandan oturup başlasam düzenli çalışmaya yksden 400 geçebilir miyim
Ekmeğin önce yüreğini, sonra dışını yemek görgüsüzlük mü?
Öyle yemeyi çok seviyorum ama annem çok kızıyor. Ekmeği bu şekilde yemek görgüsüzlük mü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer