Güzellik merkezi'nin sürekli aynı olur size gitmek zorundamiyim?

Gitmek istemeyişimin nedeni hiçbir arkadaşımın memnun kalmayışı ve bir arkadaşımın hastalık kapışı sürekli arayıp taciz ediyorlar artık bıktım ne de sen boş isim vermek istemiyorum istediğin zaman cayma hakkım var dediler bana caymak istiyorum hala sürekli arıyorlar 50 lira kapora aldılar caymak istiyorum diyorum ondan da anlamadılar zorla yapacaklar bir de hastalık yapmak istemiyorum onunla uğraşamam lütfen fikir verin ne yapayım?
Güzellik merkezi'nin sürekli aynı olur size gitmek zorundamiyim?
Cevapla