Yeğenlerime 3 Tablet 1 tane samsung S22 aldım ve 3 gün sonra uçakla Turkiye'ye dönüyorum.

Acaba bana sorun çıkarırlar mi? Internette pek bisey bulamadım bilgisi olan?
Yeğenlerime 3 Tablet 1 tane samsung S22 aldım ve 3 gün sonra uçakla Turkiye'ye dönüyorum.

Acaba bana sorun çıkarırlar mi? Internette pek bisey bulamadım bilgisi olan?
1 tablet,3 yılda bir de telefon getirme hakkın var. gelirken yeşil alandan değil kırmızı alandan geçip 2 tabletin olduğunu ve vergisini ödemek istediğini söyleyeceksin. böyle yapmaz yeşil alandan geçersen o iki tabletin vergi cezasının 3 katını ceza olarak ödersin. hatta kaçakçılıktan işlem bile görebilirsin.
*2 katını ceza olarak ödersin.3 değil.
Cevap
3Cevap
Faturaları duruyorsa bir ihtimal geçirebilirsin
Faturası duruyor daha dün mediamarkttan aldım
Vergisini isterler sonra geçirirler. Ama sana pahalı gelmez nede olsa dolarla eurolarla kazanıyorsun.
Vergisi ne kadar tutar? Heralde buradaki fiyatları kadar tutmaz 😄 hepsine 890€ ödedim. 100€'yu geçmez umarım.
Kutusundan çıkar öyle gec
Öyle sorun olmaz mi 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?