Kendinize yenildiniz mi hiç? Kendinize verdiğiniz sözü tutamadığınız oldu mu?
Mart /7/23
Kendinize yenildiniz mi hiç? Kendinize verdiğiniz sözü tutamadığınız oldu mu?
Mart /7/23
Evet aslında sadakatsizlik diyebiliriz. yani aslında korkaklık da olabilir yani bazen insan bir anlık duygusallık ile ani sözler verebilir yani bir anda verir daha sonra da o sözleri tutamaz maalesef.
Buna aslında hem sadakatsizlik hem de kararsızlık diyebiliriz yani bir insan bence sözünde durmak zorundadır kendisine karşı ve insanlara karşı çünkü bir insan söz verdiyse demek ki doğru olduğunu düşündüğü konu da o olmalıdır bu yüzden de eğer söz verdiğinde tutmuyorsa kararlarını değiştiren bir şey de olabilir bu yüzden tutmamış olabilir yani her insan farklıdır :)
Bunu bilemeyiz. Bu yüzden bu kadar sert bir tabir kullanmaya gerek yok. O yola insan farklı amaçlar için çıkmıştır. Fakat yol onu çok başka bir yere götürmüş olabilir. İnsanın belli bir yerden sonra mücadele etmeye mecali kalmıyor. Artık bir yerden sonra pes etmek zorunda kalıyor. Yoksa herkes ister önüne koyduğu hedefe ulaşmak. Bu mümkün bir şey olsaydı. Dünyadaki herkes başarılı olurdu.
Sadakatsizlik demeyelim de kendiyle olan iç savaşlarındaki yeni bir mağlubiyet puanı diyelim. 😁
Kendime verdiğim sözleri tutamadığım elbette oldu ama bu konuda aksini yapar miydim geçmişe dönsem diye düşündüğümde de yine yapardım cevabını verdiğime göre kendim ettim kendim buldum, sözlerimi havaya uçurdum diyorum. 😅
Cevap
4Cevap
Hiç olmadı kendime kolay kolay söz vermem çünkü tutamazsam çok gurursuz onursuz hissederim
Şimdi ben gurursuz ve onursuz muyum 🙂
Bilemem ben öyle hissederim dedim sadece 😂😂 kendime verdiğim sözüde tutamayacaksam ne bileyim yani
Söz vermiyorum.
Hangi söz o
Bende kalsın 🙂
Ölürüm mersktan lütfen 🙏🙏
Çok oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?