Merhaba arkadaşlar oruç tutuyorum fakat bugün çişimi tutuyordum baya az çok zevk veriyordu wcde baktığjmda küçük bi akıntı vardı?
akıntı vardı hiç el teması olmadı asla orucum bozuldu mu umarım bozulmamıştır
Öncelik sevgi midir huzur mudur?
Huzur olunca mı sevgi olur yoksa sevgi olunca mı huzur olur?
Ten renginizi değiştirme şansınız olsa değiştirmek ister miydiniz?
Ten renginizi değiştirme şansınız olsa değiştirmek ister miydiniz? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Kizlar kizlar beylerr?
Eşim geç gelecekti bugün temizlik yaptım cocuklardi ev işi derken birde eşim geç gelecek rahatlığıyla yemek yapmadım. Dünden kalan karnıyarık var sizce ne yapacam hiç fikrim yok ne yapmalıyım. Dünden kalan yemek verirsem...
Cesaret yoksa, aşk işlerine hiç girmemek mi gerekir?
https://www.youtube.com/embed/BsrAkKjG4-w
Gördüğünüz ya da ekli olduğunuz en saçma watsap gruparı nelerdir?
Gördüğünüz ya da ekle olduğunuz en saçma watsap gurupları nelerdir?
Ben hemen şişkolaşıyorum sizde benim gibi misiniz?
Çocukken de kilom vardı sevimsiz buluyorlardı bu yüzden zorbalığa uğrardım yüzümde çirkin bir de sen zayıflasan da bir şeye benzemezsin diyorlar, arkadaşlarım çok yeseler de zayıf kalıyorlar, diyetisyene gittim ve bana...
Erkek arkadaşımla sevişme nedenim zevk almaktan çok başka nedenlerden kaynaklanıyor. Hata mı bu?
1. çok arzulu görünürsem mutlu olur 2. başka kadınlara yönelmez 3. çok iyi sevişirsem beni bırakamaz, unutamaz vb gibi nedenler. 3 yıllık cinsel hayatımda hiç orgazm olmadım, artık numara yapmaktan da sıkıldım. onu hala...
Öfkemi kontrol edemeyip sevdiklerimi kırıyorum. Sonra da pişman oluyorum, bu sorunu nasıl düzeltebilirim?
Ofkemi kontrol etmekte zorlaniyorum ve sevdiklerimi kiriyorum sonrada pisman oluyorum en sonunda kontrolu tamamen kaybedip birine zarar vermekten korkuyorum ve bu durumu nasil duzeltecem onuda bilmiyorum
ABD’de yaşayan ABD’li biri beni şikayet ederse ne olur?
Instagramdan buna mesaj attım baya sövdüm. Beni polise şikayet ettiyse ne olur? O abd vatandaşı abdde yaşıyor ben türküm Türkiyede yaşıyorum. Niye sövdüğümü sormayın.
Kaygılı ve tedirgin biriyim. Hiçbir şeyi akışa bırakamıyorum. Nasıl kurtulabilirim?
Dış etkenlere çok fazla hassasım hep bir tedirginlik ve kaygı var bunu yaşayan var mı nasıl kurtuldu akışa bırakamıyorum
Monster High bebekleri Türkiye'ye gelmiş. Çocukluk hayalimdi ama çok pahalı. Sizce alayım mı?
Çocukluk hayalim onları almak sevgilim uzakta oturuyor diye bana kargo ile göndermek istiyor bir tane alıp fiyati 650 tl ben seviyorum ama almasinida istemiyorum cok pahali sizce alsinmi?
Ona karşı haksızlık yaptığınızı düşündüğünüz bir eski sevgiliniz var mı?
ayrıldığınız ve haksızlık yaptığınızı düşündüğünüz insanlar var mı?
Hep sesin ne kadar ince diyorlar, sizce ince ses tonu kötü mü?
Bir kadında ince çocuksu ses tonu iyi midir kötü mü? Hep sesin nekadar ince diyolar. iyi anlamda mı diyolar kötü mü bilmiyorum
Allah beni sevmiyor mu? ya da neden sevmiyor?
Mutlu olamıyorum ben. İsteklerim hiç gerçekleşmiyor dualarım kabul olmuyor demiyeceğim hi ben bunları çoktan geçtim ama dualarımın kabul olmasını bırakın hiç istemediğim kötü şeyler oluyor sürekli. Oysa ben Allah'ı çok...
Sevdiğinizi mutlu etmek için ne tür incelikler yaparsınız?👫🏻
Sevmek, sevdiğinle aynı yörüngede olup bir yıldız kümesinde mutluluğun resmini çizmek, gökyüzünden yıldızlara iki kişilik salıncak kurmak..🌔🌟🌟
Kendinizi "Hayatta yapmam, imkansız, asla olmaz!" dediğiniz şeylerin tam ortasında buluyor musunuz?
Büyük lokma ye ama büyük söz konuşma 🤗
Sizce kim haklı arkadaşlar?
arkadaşlar ben aleviyim. Sevgilim var 3 yıldır. Mübarek Ramazan ayındayız orucumu da tutuyorum. Erkek arkadaşımda tutuyor. Ramazan dolayısıyla hiç bulaşamadık. Reglimden dolayı tutamıyordum 3-4 gündür evde çok bunaldığım...
Süzme yoğurdun 50₺ olması normal mi?
reyonda fiyatı yazmayınca aman en fazla ne kadar olabilir ki diye düşünmüştüm😂
Muhafazakar bir ailem var, oruç tutmak zorundayım. Fakat bu yüzden ders çalışamıyorum. Ne yapmalıyım?
Onlardan gizli tutmasam yakalanırmıyım ya da vicdanen rahatsız olur muyum ki
Sizin oralarda da Ramazan topu patlıyor mu?💣
Bizim burada her imsak ve iftar vakti patlıyor çok etkileyici bir ses ve ardından başlayan sabah ezanı inanılmaz huzur veriyor sizin oralarda da top patlıyor mu 🙃 o topun içine ne koyduklarinı hala merak ediyorum :)
Rüyalarinizi alabilirim yorumlamak için saçma sapan cümle kurucak olanlar ricamdir yazmasın çoğu burada sacmaliyo çünkü?
arkadaslar kefy için yazmadim dalga geçmek için de değil cidden yorumlardan anladığım için soruyom
Trendyol x Kevser Sarıoğlu koleksiyonunu gördünüz mü?
Biraz inceleme fırsatım oldu, çalışan kadınların kurtarıcısı kombinler var. Önümüzde bayram bence bakılmalı güzel şeyler bulabileceğinizi düşünüyorum. Kıyafetler gerçekten ben kaliteliyim diye bağırıyor. Bir sürü güzel...
Sağlıkçıyım, tayinim Düzce'ye çıktı. Sizce gitmeli miyim?
Arkadaşlar tayinim çıktı düzceye ama üniversite hastanesi olduğu için tayin hakkı yok sizce bir ömür yaşanır mı? Ben küçük şehir istiyordum zaten ve istanbuldayım İstanbul’a yakın olmasını istiyordum sizce gitmeli miyim?...
Hiç kendi hemcinsinize ilginiz oldu mu ya da size karşı ilgisi olan oldu mu?
Çok fazla olmasada bazılarının bundueumu yaşadığına eminim..
Nişanlım oral seks yapmıyor, neden olabilir?
Vajinami jellerle yıkıyorum kokuda yok kilda yok hiç yaptırmadım ama eminim baya zevk alacağıma
Burun dolgusu yaptıranlar memnun mu?
Burnumda kemer var ama ucu düşük değil normal. Ameliyat olmak istemiyorum korkuyorum. burun dolgusu işe yarıyor mu gerçekten ve ne kadar süre gşdiyor
Barışmak isteyen eski sevgilimi reddettim. 3 hafta sonra başkasını bulmuş. Neden böyle hızlılar?
Eski sevgilim aradan 5 sene sonra geldi ve araya bir sürü kiz gelmiş bir şekilde. Tekrar denemek istedi ben ise araya insan girince hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacagini duşunen biriyim. bu yuzden reddettim. 3 hafta sonra...
Yaşamak istemiyorum mutsuz bir hayattansa ölmeyi tercih ederim?
Okula gidiyorum herkesin arkadasi var havalarda ısınmaya başladı herkes arkadaşlarıyla kaçıp bi yere gidiyor ben tek başına yapayalnız. Sınıfta konustuğum kisiler var hatta tenefüslerde kart oynuyoruz gülüp eğleniyoruz...
Erkek arkadaşa minik ya da minnoş falan demek kötü mü?
Erkek arkadaşım minik falan değil 180 boyunda ama ona sürekli minik falan diyorum. Minnoş falan diyorum sizce kötü mü bozuluyor mudur
Arkadaşım benden daha başarısız olmasına rağmen atandı. Bu adalet mi?
Sizce adalet mi bu 🧐
Türk insanlarını tek bir kelimeyle anlatabilir misiniz?
Öyle bir kelime söyleyin ki Türk'leri anlattığınızı anlayalım hemen.
Kendimizi nasıl bulabiliriz?
Herkese selamm 24 yaşındayım bazen kendi içimde endişeleniyorum sizce kendimizi geliştirmek için 24 yaş çok mu geç her şeye geç kalmış hissinde boğuluyorum bu sıralar kendimi geliştirmek istiyorum ama duruluyorum sorum...
İstediğim mesleğe başlamayı ve hayatıma birini almayı 30 yaşında yapsam geç mi olur?
Hayalime 30 yaşında ulaşsam istediğim mesleğe bu zamana kadar hayatıma kimseyi almazsam geç mi kalmış olurum 30 yaşında istediğim mesleğe başlasam geç mi olur
Hayatında olmasından korktuğun bir şey var mı?
Olmasından korktuğun bir şey var mı hayatında?
Annesi ve kardeşini kedi yiyen kuşa ne yapılır?
bide kardeşi var yumurtada daha ne yapıcam hiç bilmiyorum
Karınız doğum yaptıktan sonra hangisinin yanına gidersiniz?
Karınız doğum yaptıktan sonra ilk kartınızın mi bebeğin mi peşinden gidersiniz
Sevgilim. Doğum günü marta ama günü bilmiyorum ve en kötüsü sevgilim yanımda değil kimliğine bakayım yakın arkadaşımızda yok?
Sevgilimin doğum günü marta Ama günü bilmiyorum bana yardımcı olun lütfen?
Tekstil fabrikası?
Yarın tekstil fabrikasında Ortacı olarak işe başlayacağım. Daha önce hiç tecrübem yok. Beni çok zorlarlarmı acaba. Tecrübeli olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim
Denizde hızlı ilerleyen motora benzer şeyin adı ne?
Merhaba sorum çok saçma ama denizde iki kişi biniyor ya hızlı hızlı gidiyor onun adı ne bana cahil falan demeyin denizli yerde yaşamayınca bilmiyorum ne o feribot mu
Kurye motoru ne olmalı?
Hiç motor tecrübem yok ve kurye olmak istiyorum. Pazar günü sınavım ve geçersem motor alıp kuryeliğe başlamak istiyorum. Skuter motor düşünüyorum tavsiye ettiğiniz hangi motorlar var? ( Honda Dio düşünüyorum bayiyi aradım...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer