
Seve, seve başlarım.
İstesin yeter ki 😂
Sevgiliniz onla birlikte diyete başlamanızı istese, başlar mıydınız?

Seve, seve başlarım.
İstesin yeter ki 😂
Sevgiliniz onla birlikte diyete başlamanızı istese, başlar mıydınız?
Tabi ki de başlardım :D sevgilim yeter ki istesin ama benim kilom ideal olduğu için sadece onun yediği yemekleri bende yerdim. sırf o mutlu olsun diye ve kilo vermesine yardımcı olmak için.. ne kadar kötü olsa yemekleri yine de diyete katlanırdım sevgilim için.
Aman hiç uğraşamam. Gitsin diyet mi yapıyor, aç mı kalıyor, ne yaparsa yapsın ama beni uğraştırmasın. Zaten ben doğru düzgün yemek yemiyorum. Bana her gün diyet. 😃🤷🏻♂️
Başlardım, keyifle hem de. Ama arada kaçmak yapmak şartısıyla.
😂ask beraber kilo alıp, beraber zayıflamaktir.😀
Tabii yaa, tabii.
Başlarım şişko patatese yardımcı olmak sevaptır 😂
😂iyilik yapmayı, severiz 😂
Melek gibi kızlarız 🤪😈😂
😂maşallah
Maşallah bize maşallah 😂❤️
Eig için teşekkür ederim güzellik ❤️
Tum eig senin
Oyyyyh yerimmmm ❤️
Cevap
41Cevap
Sevgilim etim ne budum ne olanda gidecek derdim😂❤️
😂seni beslemesi lazim
Önce beslesin sonra diyet yapalım birlikt e😂😂😂
Sana pizza getiren adam, senle diyete mi başlar ahahaha
Ben ona sorucam beraber diyete var misin? 😂kabul edecegini sanmiyore
Yaa neden? Seninle herseye varım demiyor mu ahahahah
Adam zaten fit jsjsjsj neyse biraz daha zorlamaya devam
Fit mi 190 boy kaslı vucud vay be hayali bile güzel ahahahh
Hemenn başlarım. Şu an en çok isteyeceğim şey diyet arkadaşı valla çok makbule geçer evet evet evet
😂 ama ne eksik bilin bakalım 😀
Hee manit tamam😀diyet listesi kolay
Ben onun için neler yaptım oda bana beler yaptı sabaha kadar soyle bilmiyorum diye ne güzel kendimi sartlamistim tartismiycam onunla diye olmuyor anladım hayatındaki insanlara ilgilensin bundan boyle
Sağlık problemi nedeniyle başlıyorsa, moral olsun diye kabul ederdim. Diğer türlü etek belimden geçmiyor yaygarasıyla gelirse kabul etmezdim.
Yok uğraşamam kadınlar diyet işini beceremiyor
O diyete başlasın bende kilo alam bea olur tabiki efenim
Örneğin, sevgilim olsa ve böyle bir teklifte bulunsa, bünyem diyete alışkın olduğu için rahatça başlardım.
Yani Yok ya ben o işi gelemem zaten aşırı kilolu biriyle de sevgili olmam
Başlayamam yaa zaten zayıfım. Biraz daha kilo verirsem tarihten silinirim CDLDJXMDDBND
Benim diyetlik bir durumum yok onun için başlamazdım :)
Başlarım, yemek hayatımda öncelikli bir yerde değil.
sen bana kilolu mu demek istedin şimdi seveceğim yerlerin artıyor demek yerine? diye tribe girerim 😂
Başlarım derim. Başlamam :D
Bu görüşü görsün de gör 😂
Şeeaaapıp gider misin hayatım derim 😂
😂deettt jsjsjjs sen ye sana serbest
Hayır Zeytinyağlı sarmadan asla vazgeçemem.
Dur ya ona çözüm bulunur jsjsjs
Zeytinyağsız olmaaaz. Bu ilişki bu kadar az proteinle zor.
Kesinlikle başlardım. Zaten yemek rutinim diyete yakın.
Sevgilim olamaz. Eşimdir o. Kabul ederim birlikten kuvvet doğar
Benim zaten diyetim var ya.
Gerçi ne kadar uyduğum tartışılır.
Başlamam.. Çünkü neden diyet yapayım.. 😄
Çünkü o istiyor 😂
E ihtiyacım yok..
Böyle bir manyakla neden sevgili olmuşum ki.. 😄
Yapar gibi yap sende 😂anca beraber kanca beraber
O da benimle her hafta FB maçını izleyecek.. 😄
Vala ben anlamam anlaşin iste 😂
Kiminle.. 😄
Manita aranıyor... ilan actim gelirler umarim😂
Utanırlar ya.. Ponçikler.. 😄
😂pusuya yatan cok pembeli vardir sus sen
Gidem de şarkımı dinlem ksksjs alışkanlık yaptı
Er meydanına çıksınlar.. 😄
Tiryaki oldun sen de.. Tiryakinci olsun adın.. 😄
Sayende jsjsjs bu nasil kullancii adi düşmanım misin?😂 bu bir soruydu
Bir kelime, birkaç anlam içeriyor.. Ne güzel işte.. 😄
Guzel nick keske benim olsa
Kapat, bunu aç.. 😄
İkna oldum düşmanimsin😂
Dost başa, düşman nicke bakarmış.. 😅
Hain dom dom😂😂
Hadi be, güdük.. 😄
😂 şarkı bitti baska ne var sirada
Başa sar.. 😄
şu an beynimde çalıyor her adini okuduğumda
Şarkıdan bıkma da.. 😄
Seni tekrar gorene kadar dinleniyorum gorunce aha şarkım geldi diyorum haydeee dinle bakalım 😂
Bu benim içinde iyi olurdu seve seve 😄
60 kiloyum ama yine de başlardım. 😃😃
Zaten diyetteyim. Daha da motive edici olurdu.
Bi de neden diyet diyince insanın klima kilolu insanlar geliyor. d
diyet diyince neden insanın aklina kilolu bireyler geliyor geliyor ki
Evet güzel eğlenceli olurdu
Gerekmiyorsa baslamam.
Elbette spor diyet hepsine uyarım
onunla birlikte diyet bozarız :D
Hayır böyle şeyler bireysel olmalı
Başlamazdım çünkü diyete ihtiyacım yok
Yaparsan kendim için yaparım o istedi diye değil
Bana toğunmayın bak çay içiyorum
Hayır başlamam 😃
Başlarım desen şaşarım 😂
Diyete gerek yok ki düzenli spor ile kilo veriliyor zaten acelesi yoksa tabi. Ben 30 küsür kiloyu 7 ayda verdim haftanın 5 günü 1 saat koşarak boğazdan kesmedim 😂
Sen de başlamiş gibi yap da kiz da senden motive olsun
Kafam rahat manitam yok 😃
Yani eğlenceli olabilir😄
Hayır, başlamam.
Bildirimini görünce daha okumadan anladim ne yazdığını 😂
Zaten diyette sayilirim. Kabul ederdim.
hayır tabiki mideme düşkün insanım
😂Niyet ettim tüm sorulara gizliden yazmaya
:D :D :D
Başlarım. Ama spor yaptığım için çok yemem lazım benim
Başlarım nasıl olsa o benden önce bozar 😅😅😅
Doğrudur
Sve seve
Ona lazımsa başlasın bana lazım degil
Beraber başlayalım derdim
Evet eşlik ederdim
Başlarım
Yaptikta
Hayır, başlamazdım
Ben dayanırım da o dayanamaz bence jsjsjs
Mutlu olacaksa başlardım
Benim diyete ihtiyacım yok onun varsa yapsın
Hayır. Çünkü boyuma göre zayıfım.
başlarım...
Tabii ki.
Seks diyeti olmasın da, gerisi kolay.
Başlamam
evet
onuda yerim
Baslamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?