Kilolu kızlar da herkes gibidir ve farklı kişiliklere, deneyimlere ve değerlere sahiptir. Bazı kilolu kızlar zayıfları kıskanabilirken, diğerleri kıskanmayabilir. Kilolu kızların zayıfları kıskanmasının birkaç nedeni olabilir. Birincisi, medyadaki güzellik standartlarının genellikle zayıf kadınlarla temsil edilmesi olabilir. Bu, kilolu kızların kendilerini yetersiz veya çekici olmadığını hissetmelerine neden olabilir. İkincisi, kilolu kızlar, zayıf kızların daha fazla ilgi gördüklerini veya daha fazla fırsata sahip olduklarını düşünebilirler. Üçüncüsü, kilolu kızlar, zayıf kızların daha sağlıklı olduklarını düşünebilirler.
Net evet! ama şişman kızlar balık etliyim diyor kabul etmiyor. biraz gayret az yeme diyet 36 beden hayat daha zevkli hala getirir. Erkekler içinde kilo yaşlandırır.
herkes kendisinde olmayı kıskanıyor esmer sarışını sarışın esmeri beyaz tenli koyu tenliyi koyu beyazı herkes kendisiyle barışık olmadığından bütün bu olanlar:)
kıskanclık sacma gelıyor ayrıca zayıf olmak herkese yakısmadıgı gıbı kılolu olmakta herkese yakısmıyor bence orantılı olmak lazım her ınsanında ıdeal vucut oranı olmalı
herkesın kafasındakı kadın formu farklıdır ben genel anlamda degerlendırdım. kalca bel gogus orantın normal kılo alınca bıle bu orantı bozulmaz ama spor yaparak kılo alırsan daha seksı bır forma ulasırsın ama onemlı olan senın kendını boyle sevmen baskasının ne dedıgı onemlı degıl herkes senı ıstedıgı sekle sokmaya calısırsa sekılsız bır hale donersın :)