Muharrem incenin cumhurbaşkanlığı adaylığından çekilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben üzüldüm açıkçası, hani tamam zaten secilmicekti ama içim bir burkulmadı degil
Oyumu akp vermek istemediğim için esim bana vizyonsuz dedi bu ne demek?
Sinan ogana vereceğimi soyledim ne kadar vizyonsuzsun dedi ne demek bu
Süt neden karın ağrısı yapar?
Öncesinde fazla süt içmediğim veya süt ürünleri ile pek alakam olmadığından hiç dikkat etmemiş veya önemsememiştim bilmiyorum ama son zamanlarda süt veya süt ürünleri tükettikten sonra sürekli olarak karnıma ağrı giriyor...
Millet ittifakı mı ata ittifakı mı sizce?
ata ittifakı gibi gelmeye başladı çünkü sığınmacıları istemiyoruz terörü de asla daha dinamik genç ve turan istiyor acaba ata'ya mı versem
Yazmak istediğiniz biri var mı?
Her yerden engelliyim ibanini bileydim atardım üç beş kurus
14 Mayıs'ta oy verme süreci saat kaçta başlıyor?
Hepinize iyi akşamlar, oy verme tam olarak saat kaçta başlayacak? En erken saatte gidip kalabalığa kalmak istemiyorum da rica etsem söyler misiniz?☺️
Çillerimi nasıl azaltabilirim?
Çok fazlalaştılar ve biraz rahatsız edici olmaya başladı. Yaz da geliyor bu da demek oluyor ki daha da çoğalacaklar. Gercekten işe yarayan bir yöntem var mıdır?
Vites değişimi?
Arkadaşlar henüz yeni başladım kursa ama merak ettiğim bir şey var, mesela 4. viteste 80 km hızla giderken epey yavaşlamanız gerekti ve hızınız 30lara kadar düştü, o süreçte vitesi 3. Vitese mi indirmeniz gerekiyor, yoksa...
Yolda arabalar hep yol veriyor sizce neden?
35 yaşında bir bayanım. Yolda giderken yaya olarak arabalar yol veriyor buyrun geçin diye. Yani ne kadar arabaya denk geldiysem hepsi öyle yapıyor.
Oylarınızı kime vermeyi düşünüyorsunuz?
Ben Sinan Ogan diyorum. Gerçekten adam kaliteli. Duruşu zekası geçmişi vs çok iyi bence bu seçimin aydınlık yüzü Sinan Ogan dır.
Kimse için üzülmüyorum duygu hissetmiyorum neden?
Arkadaşım gidiyo üzülmüyorum deprem oluyo üzülmüyorum annemi vs özlemiyorum neden bu kadar duygusuzum
Aldatıldım. Yaşamak istemiyorum?
5 yıllık bir ilişkim vardı. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Birlikte büyümüştük. Ailesi yoktu hep ben ilgilendim, onun için her şeyi yaptım. Çok mutluyduk. Ta ki bu seneye kadar. Maddi durumu kötüydü. Beni çok...
Öğretmen maaşları hakkında ne düşünüyorsun?
atanmış öğretmen maaşı 15 bin tl. Ne düşünüyorsunuz
RTE'nin Putini savunmasına ne diyorsunuz?
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı ve CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun Rusya iddiasına ilişkin, "Putin'e saldırırsan buna 'Eyvallah' demem." dedi. Reis Kılıçdaroğlu üzerinden nato ya mı mesaj...
Gösteriş yapmayı sever misin?
Merhabalar Herkese 🌸 Yeni bir şey aldığımızda ya da çoğu insanın sahip olmadığını düşündüğünüz bir şeye sahip olduğunuzda bunu insanların gözüne sokar mısınız?
Erkekler kapatilabilir mi?
Date e ciktigim flortum tarafindan sacma bi bahane ile bulusmadan ekildim ve engel yedim afiyet olsun dileklerinizi alirim ve erkeklerin kapatilmasinu rica ederim
Evli bir erkekle ilişki yaşamak ne kadar doğru?
Adam eşimi sevmiyorum ilişkimiz sallantıda diyiyor vicdan azabı çekiyorum ama onu da seviyorum... Ayrılmak istiyorum ne demem lazım
Kur'an-ı Kerim okumayı biliyor musun?
Verilen eğitimler yeterlimi ülkemizde dini eğitimi yeterli buluyor musunuz?
Aldatma potansiyeli yüksek olan biriyle ilişkiye başlar mısınız?
Seviyorsunuz diyelim, her şeye rağmen dener misiniz?
Dinlere inanmak şizofreni mi?
Esenlikler Mesela görmediği şeylere inanmak ve onlardan yardım istemek ve gerçekleşeceğine inanmak dua gibi bunlar da şizofreni değil mi? Doktorlara göre diyorum. Şizofren olabilirler mi diyorum? İyi günler
Abazalar düzelir mi?
Hiç mi akıllanmaz ya hiç mi düzelmez. Ne iğrenç yaratık bunlar ya.
Arkadaşlar kredi kartını ilk defa kullanıyorum da bir sorum olacaktı?
Ben 1000 liralık alışveriş yaptım bunu 3 takside böldürdüm merak ettiğim ben kerdi kartına bu yaptırdığım taksidimi ödeyeceğim yoksa karttan çektirdiğim fiyatın askeri ücretinimi bilmediğimden soruyum dedim bilgisi olan...
Kemal Kılıçdaroğlu seloyu salacak mi?
Selahattin demirtaş twitter hesabından özgürlugum için bir oy yeşil sol partiye bir oy kilicdarogluna diyor doğru mu bu kk böyle bisey yapar mi?
Nasıl söz sizce?
Tek önemli an vardır, o da şu andır. En önemli an şimdidir... En gerekli kişi o an kiminleysek odur çünkü kimse bir daha başka biriyle görüşüp görüşemeyeceğini bilemez.
Ölmek için çok genç, yaşamak için fazla telaşlıydık." Bu sözden ne anlıyorsunuz?
Bu sözden ne anlıyorsunuz
Erkeklerin tanıştığı kıza hemen bağlanması?
Biriyle tanışınca hemen hoşlanıyor benden. Sohbetim konuşmam üslubum falan güzel ondan sanırım. O yüzden biriyle sadece tanışma maksatlı konuşmaya çekiniyorum. İnternetten falan da yazan oluyo mesela sonra konuşmayınca...
Annem erkek arkadaşım olduğunu öğrendi. Evde kimse benimle konuşmuyor ne yapmalıyım?
Kardeşim telefon şifremi görmüş o ifşaladı. Sorun şu ki o kişi avukattı ve ben de kendimi başka biri gibi tanıtmıştım. Tatlı tatlı konuşuyorduk öyle ayıp bir şey falan yoktu Allahtan. annem öğrendi işte. Ben üni sınavına...
Evli birine aşık olmak ne kadar doğru?
Sosyal medyadan tanıdığım birinden hoşlanıyorum, evli olduğunu öğrendim... Arkadaştık ve herkese eşimden ayrılmak istiyorum ama çocuk var aramızda saygıdan başka bir şey yok diyiyor... Herkes bu çocuğu çok seviyor......
Secim hakkında?
Merhaba Muharrem İnce adayliktan çekildi biliyorsunuz ama ben yinede ona oy vermek istiyorum. Oylar geçersiz mi oluyor oy verirsem?
5 yıl sonra neden aldatıldım?
Arkadaşlıktan gelen bir ilişkimiz oldu 5 yılı geçmişti artık ve ilk yıllarımızda muhteşemdi her şey herkes imrenirdi ve gayet yakışıyordur aynı üniversitede okuduk felan sonra işe girdik aynı zamanlarda ve kız bir anda...
Şort boyu ne olmalı?
Boyum 147 kilom 44. Geçen gğn Birtane şort etek beğendim dizimin birkaç santim üstünde bitti. Çevremde kısa boylu kızlar mini giymesin gibi şeyler duyduğum için almadım ama çok da güzeldi sizce alayım mı yakışır mı bana
Erkek arkadaşımın arkadaşları?
Bugün erkek arkadasimla konusuyodum bir arkadaşı sana namuslu kız ayarlim demiş evlen... benimde zoruma gitti beni bilmiyolarmi diyorum biliyorlar diyo muhattabi kestim... sizin bole olay başına gelse ne düşünürdünüz..
Kimseyi sevemiyorum ya da sadece ulaşamayacaklarımı seviyorum?
Ben birini sevemiyorum Nedeni ne bilmiyorum Mesela seviceksem de asla ulaşamayacağım ya da tanımadığım instagramda gördüğüm birine takıyorum onun aşk acısını falan çekiyorum ekliyorum o da geri takip falan yapıyor mesela...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer