Mesela sebepsiz yere suçlanmak ya da çok istediğiniz bişeyin istediğiniz şeklin tam tersi olması... vs. vs.

Mesela sebepsiz yere suçlanmak ya da çok istediğiniz bişeyin istediğiniz şeklin tam tersi olması... vs. vs.

Ben, hep hayırlısını istediğim için, hayırlısı buymuş diyorum kısık bir ses tonuyla.. ve olması gereken buymuş.. diyorum.. ya bazen zamana bırakırım, ya da olana kadar uğraşırım.. pes etmek bana göre olmadi ama bazı şeyleri gözüne sokarcasına görünce istemeyerek de olsa vazgeçmek lazım olduğunu anlıyorsun.. uğraştım olmadı.. neden olmadığını görmek için zaman lazım.. haksız yere suçlanmak ise.. benim başıma geldi.. kendimi savunmaya bile geçemedim.. öyle bir kırgınlık, öyle bir vazgeçmişlik vardi.. hadi o suçladı, inananlar en yakınımdı ona kırıldım ben.. nasıl tanıyamazsınız beni, benim onu yapacağıma nasıl inandınız kırgınlığı.. kendimi açıklama gereği bile duymuyorum.. Yaşamıma kırgınım. Samimiyetle yaklaştığım her şeyin beni hüzne geri döndürüşüne, tüm sevinçlerimin ödettiği bedellere, var oluşuma, hepsine. Hissettiğim eksikliklerin sebebi olan her şeyi gözyaşlarımla seyrediyor oluşuma kırgınım mesela. Gece olduğunda tek başına hiçbir anlam taşımayan odamın köşesi, düşüncelerimin etkisiyle beraber beni bunalıma sürüklüyor. Yaşadığım her anıma “neden?” diye sormaya devam ettikçe bitkinliğe doğru yol alıyorum, anladıkça da daha derine hapsoluyorum. Ben kendime yetemedim, bu yüzden şimdi de geçici umutlara bel bağlamanın bedelini ödüyorum.. zaman zaman yalnız kalmak iyi bunu bi kere öğrenince kimseye eyvallahın olmuyor🌸
Her satırında kendimi okumuşum gibi hissetim. Dilim tutuldu. Yazar olduğum halde bu kadar net ve iyi bir şekilde ifade edemiyoruz artık kendimi. Helal olsun inci tanem ❤💕
💗teşekkür ederim..
Rica ederim❤❤💕
Cevap
10Cevap
Ben anlamı aramaya başlarım direk.
Lafımı veririm kesin susmam ama baktım saçmalıyor üste çıkıyor kendi haline bırakırım hastalıklı bir durum bu ya bazısı dengesiz gerçekten
İnsan kendinden emin olduktan sonra... Çok başıma gelmedi bu ama. bir şey demeden ne yapıyorsam devam ederim. Kaçmam. Kaçmak zayıflıktır. En fazla "hmm tamam" der kendi işime bakarım yine
Sinirlenirim ama sonra bırakırım kendi hallerine giderim sakince düşünmeye
POker suratlısın derler bana oldu b, tti belli etmem kolay kolay tepkimi
Geri çekilirim sakince düşünürüm.. ne olması gerek ise ona göre tepki veririm
İftira kötü bir şeydir sonuçta kim hazmeder
Güler geçerim alıştık artık 😂
Acayip sinirli olurum tepkim sert olur
Anlam verememeye devam ederim
Baştan tekrar başlarım
Anlamaya çalışırım. Neden öyle olduğunu
İplemem
Tepkisiz kalırım
Nedenini sorarım
Haydeeeeeeeee
Uyurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?