Ben ilk önce oturup ağlıyorum sonra çözüm yolu düşünüyorum 🤣🤣


Olumsuz bir durumla karşılaştığımda genellikle önce bir duraksıyorum ve duygularımı anlamaya çalışıyorum. Ardından, sorunu nasıl çözebileceğimi düşünürken, sakin ve mantıklı bir yaklaşım benimsemeye çalışıyorum. Kimi zaman, durumun üzerine düşünmek için bir adım geri çekilmek ve daha sonra çözüm aramak en iyi yöntem gibi görünüyor.
İlk başta aşırı panik yapıp zamanla sakinleşiyorum, çözülebilecek bir durumsa elimden geldiğince halletmeye çalışırım baktım imkansız bırakır bir şey yapmam
Önce bir güzel ağlıyorum.. İçimi rahatlatıyorum.. Sonra da çözüm için düşünmeye başlıyorum..
Teşekkür ederim.. 😊
Ya yıkıp geçerim ya da içinden geçerim. Oturup ağlamam fsdghsd
Cevap
39Cevap
Konuya ve neler yaşadığıma bağlı.. ama ben zaten böyle konulara çok alışık olduğum için dert etmiyorum. zamana bırakırım.
O an ki duruma bağlı olabildiğince soğuk kanlı olmaya çalışıp çözüm ararım.
Hemen telaşla çözmeye çalışıyorum olmuyorsa biraz sakinleyip mentalimi düzeltip ona göre davranıyorum
Öyle bir olgunlukla duruyorum ki ben bile şok jsjjss sonra kimse görmeden ağlıyorum jdjsjsj
Çözüm yolu bulamazsak oturup ağlamak daha mantıklı değil mi
Kafamda senaryolar kuruyorum. Ne olacak nasıl olacak neler olacak diye. Çeşit çeşit durumları aklımdan geçiriyorum.
Daha olumsuz düşünüp en dibe iniyorum😀 ne kadar dibe inersen o kadar yükseğe sıçrarsın unutma
Yani en kötüsünü beklersen şaşırman da zorlaşıyor psikopatça ama etkili 😂
Genelde öyle olmuyor aslında insanlar sorunlarını büyütmeyi ve en sorunlu benim demeyi seviyor küçük sorunlarla boğuşarak hayatını zindan ediyor 😀
Halbuki altta neler var neler off bi inseler koşarak kaçarlar 😂
Dibin dibini gördüm diyosun yani neden karşılaşmadık bize 😀
Nedenleri, mevcut durumu anlayıp çözmeye odaklanıyorum. Aksi durumda sadece soruna odaklanmak çıkmaza sürükler. Sakin kalınca kısa sürede çözebileceğim bir durumu panikle, sinirle büyük bir sorun haline getirmem.
Önce ahhh ulaann diyerek sinirleniyorum sonra 'La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim" duyarlı çözüm yoluna bakıyorum😂😂
Olumsuzluklar hayatta hep olur, ölüm hariç her şeyin bir çözümü vardır
Sinirleniyorum küfür edip sakinleşiyorum sonra
Bir süre donup öyle bakıyorum. Sonra ne yapsam diye dönüp duruyorum sjsjsjs
Önce biraz düşünüyor ve durumun ne olduğuna göre hareket ediyorum.
Önce neden olumsuz oldu ona bakarım sonra düşünürüm ve çözüm bulmaya çalışırım.
Neyse nasip değilmiş deyip pozitif düşünmeye devam ediyorum.
Sorun etmiyorum Dünya hali
Sakin kalmaya ve doğru kararı vermeye çalışıyorum.
Aynısını yapıyorum 😂
Yersin 😂😂
Bu huyumu seviyorum 😂😂
Yok galiba 😂😂
Teşekürler 😂😂
Endişe, kaygı ve panik.. Eğer bu sağlıkla ilgili bir durum ise eğer yaşadığım o duygusal durum tüm hayat kalitemi berbat eder..
Hiçbir tepki vermiyorum galiba alıştım artık olumsuzluklara
Tepkş vermiyorum. Başa çıkmanın yöntemlerine bakıyorum
Durup düşünürüm.
Sakin kalmam gerektiğini bilirim.
Nasıl çözmem gerektiğine odaklanırım.
Hep ebesinin nikahı diyorum sonra çözüm yolu arıyorum
Genelde sogukkanliyimdir. Cozume bakiyorum.
Sakın kalıp çözmeye çalışırim fevri davranmam
Konuya göre tepkim değişir
Olumsuzluklardan uzaklaşıyorum
Çözüm varsa yaparız yoksa umrumda olmaz banane
Çözmeye çalışıyorum
Sakince çözüme odaklanırım.
Kötü sözler söyleyip sakinleşmeye çalışmak djjsj
Aman tanrım diyorum önce🤪🤣🤣🤣
Derin nefes alıyorum sonra çözüme koşuyorum.
Ben sinir küpü oluyorum 😂
Durup değerlendiriyorum ben.
Olumlu tarafını bulmaya çalışıyorum
Ağlamadan çözüm yolu arıyorum
Sabırlı olurum
Ağlarım
A. s diyorum
Umursamiyorum
yokmuş gibi davranıyorum ben
çözüm yoluna gidiyorum
Kagamda 40 tane tilki gezmeye başlıyor
Oturup düşünüyorum
Çok moralim bozuluyor sinir oluyorum
Önce modum düşer sonra çözüm düşünürüm
Neden öyle yapıyorsun Aybüke sultan
Çözüm odağı ve harekete geçmek :)
Zor beee
Ağlarım
Uzaklara
Yüzüm düşer ve sesizleşirim
Çözmem lazım
Sinir olurum..
Değişir
Stres
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?