Amaan vardır bunda da bir hayır, canım sağolsun 🤦♀️🤦♀️😂

Amaan vardır bunda da bir hayır, canım sağolsun 🤦♀️🤦♀️😂

Hiç umursamam ev yansın otururum sigara içerim karşında o derece daha önce çok varlıktıydım battım iflas ettim tekrar topladım.. Karamsarlık yok bende
Suriye'de evi bombalanan bir sanatcinin yikilan yuvasina ragmen ayakta nasil kaliniri gosterdigi fotogtaftir. Cok deger veriyorum bu fotografa.
Sorunuza gelecek olursam da bazi seyler oyle olmasi gerektigi icin oyle oluyordur diyorum. Sonra yoluma devam...
Olumlu yaklaşamıyorum ben, sayıp sövüyorum direkt çünkü bıktım artık.😒
Teşekkür ederim ablacııığm.❤️😍🫰
Mesleğim gereği dinlemesini sabretmesini iyi bilirim.
İlk önce karsimdakini dinlerim.
Sonra sakin sakin konuşurum.
Zaten o kişi doğruyu gösteririm.
İnka olur. tabi onunda doğruyu görmek istemesi de lazım.
Cevap
15Cevap
Kendimi bir güzel en dibe çekerim oh mis😂 sonra yine kendi kendime kalkarım
Çözmeyi denerim
olan olduysa yapacak bir şey yok diyorum kendi kendime öyle motive ediyorum valla
İlk önce üzülürüm ve bu durumdan çıkmak için kendimi baskılamam. Sonra düzeltebileceğim bir şey varsa düzeltmeye çalışırım yoksa hayatıma bakarım😄
Siniflandiramadigim bazi konular var o konularda yaklasim bicimimi ne zihnim ne de kalbim kaldirabiliyor
Kendi kabuğuma çekilir uzaktan hem gözlem yapar hem de sakinlikle atlatmaya çalışırım.
bazen aşırı soğuk kanlıyım bazen de elim ayağıma dolanır
O kadar alışığım ki sorun yok... hayırlısı herşeyin
Artık olaylara yaklaşmıyorum bakıyorum kötüye gidiyor uzaklaşıyorum mdjjdjd
Başta geriliyorum çare arıyorum, sonra alışıyor insan duruma işte
Direkt çözüm üretir beceriksizlik göstereni de yakarım
Akıllıca yaklaşırım
Biraz kolaya kaçar Kader derim
Vardır bir hayır deyip devam ediyorum.
soğukkanlı ve sabırlıyımdır.
Yaklaşmiyorum uzaklaşıyorum 🦸
Vardır bundada bir hayır
Çok Üzülürüm ben ama hayırlısı diyorum
Kontrolümde mi değil mi, bunu düşünürüm.
Her şeyde vardır bir hayır diyorum
Vardir bunda da bi hayir derim
Vardır bir hayır. Derim.
Küfreder geçerim 🤣
gülerim
Hep benim başıma gelir zaten her bok derim 😂😂
Daha da olumsuz bakarım
Çok karamsar, hep karamsarım
Soğukkanlı
Hiç yaklaşmam😏
Umursamam pek
Kader kısmet
En az 1 yıl ağlarım
Ağlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?