Tesisat ketenini bilir misiniz?
Bizim komşu vardı. Tesisatçıydı tesisat ketenini su borusu dişlilerine hep tükürükleyerek sarardı. Birgün komşumuz 200 gram sarılı kullanılmamış keteni evin biryerine bırakmıştı. Bende bu keten nasıl kokuyor diye kokladım...
Bu hayatta benim için sonu yok dediğiniz şeyler nelerdir?
Selam ✨ Bu hayatta hiç bitmiyor sürekli yaşıyorum dediğiniz şeyler nelerdir, Güzel ya da kötü şeyler de olabilir. sürekli yapmaktan sıkıldığınız bir şey de olabilir
Bu hayatta hiç de göründüğü gibi değilmiş dediğiniz neler var?
Selam ✨ Bu hayatta hayal ettiğiniz ama gerçekte çok farklı çıkan neler var, ya da hayal kırıklığı yaşadığınız, ya da bir şeyi başardıktan sonra bu muydu dediğiniz bir şey oldu.
Kızla nasıl daha fazla samimiyet kurabilirim? Ona nasıl yaklaşmalıyım?
Çalıştığım işyerinin firmalarından biriyle 2 aydır instagram whatsapp vs görüşüyoruz. Genelde sizli bizli, bazen de senli benli konuşuyoruz. İlkinde yemek planı yapmıştık fakat olmadı, hastanedeydi. Fakat o gün kız...
Eltim benimle balayına geliyor, normal mi?
Merhaba ben yeni evlenicem eltim 3 senedir evli pandemiye denk geldiği için balayına gidememiş ve benim balayı günüm tatile gidiyor aynı otel aynı giriş çıkış ben bundan çok rahatsız oldum sizce normal mi balayına...
Daha önce birine kitap hediye ettiniz mi?
doğum günlerim de çok fazla kitap hediyesi alırım. Merak ettim bu konuyu o yüzden
1 günlüğüne sizin emrinizde olsam ne yapmamı isterdiniz?
Haddinizi aşmayın xd #Morp ❣
Erkeklerin kadınlardan sevgi beklemesi çok saçma değil mi?
Kadınların doğasında hep daha iyisini bulmak var. Sadık bir erkeğin sevgisi kadında yoktur çünkü en sadık kadının bile aklı hep daha iyilerindedir. burada kadın düşmanlığı yapmıyorum, kadının doğasının böyle olduğunu...
Babamın yaptığı saçmalık değil mi?
Oturma odasında KPSS çalışıyorum masam var evdede başka oda yok kardeşim oturma odasında yatıyor keyfine öğlene kadar kalkmıyor babam da bana kızıyor yeter çalıştın artık diye ne alaka ya benim sınavım mi önemli onun...
Niye öyle yapıyor aq?
Şimdi şey oldu ben buna reels videosu göndermiştim, oda evvela biraz beyinsiz olduğu için mesajıma 👍🏽 bu tepkiyi bırakmış , buna büyü falan yapalım beyni oldun diye
İnstagramda gizli olan hesabın görünmesi mümkün mü?
Gören kişi siber güvenlikte çalışıyorsa mesela olabilir mi?
Sevgilimin parası hakkında?
Yemek yemeye çıkıyoruz birlikte ödemeyi teklif ediyorum. O öderse bile mekandan çıkınca yarısını veriyorum paranın. Bazen hepsini o ödüyor bazen hepsini ben ödüyorum. Sürekli onun parası gitmesin diye düşünüyorum bu...
Kızlarla nerede tanışıp nasıl arkadaş olabilirim?
Atandı babam İzmir 'deyim hiç kimseyi tanımıyorum okulda açıktan. Kızlarla tanışıp arkadaş olmak istiyorum tavsiyesi olan var mı? Mesela belediyenin resim kursuna git gibi çünkü çok param yok.
Bayram soruları geçme sınavını geçebildiniz mi?
Mülakat yapıyorlar resmen bize ya. Niye evlenmiyorsun diyorlar bende evlilik sağlığa zararlı diyorum gülüyorlar. 😂 İnsanlar neden bu kadar müdahale etme derdinde anlamıyorum.
Limitsiz internetle sınırsız internet aynı mı?
Ben sınırsız internet istiyorum demiştim ama uygulamadan baktığımda limitsiz internet diyor? Farkları ne?
Instagram vermeme konusunda direnen sevgilinin sebebi nedir?
Çözümü nedir nasıl alırım
Erkekler neden çocuk gibidir?
Bir tane de aklı başında olgun fikirliye denk gelmek neden zor? Hoş çok da muhatap olduğum söylenemez ya
Sevgilim ve arkadaşımın yaptıkları?
Kaç haftadan beri şüpheleniyorum aralarında bir şey olup olmadığından geçenlerde sevgilim buluşalım dışarı çıkalım senle gezeriz ne zaman müsait olursun dedi (İlk buluşmamız olucaktı. Yeni 3. ayımıza girdik.) sonra benden...
Yatakta şiddet normal mi?
Normalde pamuk gibi davraniyor ve seviyor, ama yatakta canimi çıkarıyor. Boğma, dövme vs çok yapiyor. Beni sevmiyor mu?
Bana haddimi bildirir misiniz?
Arkadaşlar benim ders çalışmam lazım sınava 20 gün kaldı. Beni bi sarsınnn ağır şeyler söyleyin senin ne haddine ders çalışmamak sen fakirsin falan diyin. Beni bi kendime getirin sefaletimi hatırlatın lütfen atanmam lazım
Cevremdeki hicbir seye tepki veremiyorum bu bir psikolojik rahatsizlik midir?
Sanirim ben yanlışlıkla duygusuz oldum 3 yil önce 2 yıllık ilişkim vardi beni aldatmis ve ayrıldık o zamanlar çok uzulmustum şu an çevremdeki hiçbir olaya tepki vermiyorum veremiyorum. Hayatımda bu üç yılda çok zor...
Evli birisiyle aşk veya ilişki yaşar mıydın?
Çok beğendiğin birisi sırf evli diye görüşmem der misin?
KS fakirlik testi: Cebinizde ne kadar para var 🤩🤩?
Cebinizde ne kadar para var benim 300 TL bayram harçlıkları jdbdbdb
Sevgilime biri yazdı, teşekkür edip sevgilim var demiş?
Sevgilimle bi tartışma yaşadık sosyal medya hesapları yüzünden daha sonrasında konuştuk işte sana hala kızgınım vb. Konuşmadan biraz sonra bana bi video gönderdi birisi çok güzelsin yazmış sevgilim de teşekkür etmiş...
Eşimle tatil diye çok ilişkiye girdik, canım yanıyor. Nasıl geçer?
Ikimizde çalıştigimiz için ilişkiye fırsatımız olmuyodu. bu tatilde günde 3 kere yaptı ben istemedim ama işe baslicam ağrım var yürüyünce tahristen acıyor ne yapmalıyım 23 yadindayim
Eski sevgilimin sevgilisi varken mesajıma bakmasının sebebi nedir?
Tek bir yerden engel atmamıştı. Çok kez yazdım en sonunda birine cevap verdi o cevap verişte sevgilisinin olduğunu söyledi. Dedim neden yazdın o zaman belki annen baban ölmüştür anlatacak kimsen yoktur falan dedi öyle...
Yaz vakti gelen sivilcelerle nasıl baş edilir?
Yaşadığım yerin havası nemli yüzüm bildiğin sivilce tarlasına döndü ne yapabilirim? Sivilceler hani şu sıcaktan çıkan ısılık şeklinde
Aradığınız aşkı tatilde bulanlardan mısınız?
Meyve suyumu şarapmış gibi şey edelim ddkd
Sevgililer birbirine "bebeğim" derken sence ne demek istiyorlar?
#selamgençlik #Sevgiliye veya eşine "bebeğim" demek sihirli bir kelime olabilir gibi geliyor bana, ifadesi ve söylemek istedikleri ne olabilir bu sihirli kelimenin sana göre? #askiliskileri #tubasueda #🍀🍀
Arkadaslarim dogum gunume gelmedi, arkadasligimi kesmeli miyim sizce?
Dun dogum gunumdu ve arkadlasrimi cagirmistim birlikte evimde kutlariz diye hic biri gelmedi 2si iptal etti diger 4 kiside hic bisey yazmadilar pasta almistim yemek yapmistim hepside kaldi
AKP’li belediyeden toplu taşıma ücretlerine %90 zam ! ne düşünüyorsunuz?
Konya Büyükşehir Belediyesi maliyetlerin ve benzine yapılan zamların artışıyla birlikte toplu ulaşım ücretlerine yüzde 90’a yakın bir zam gerçekleştirdi. Öğrenci biletleri 2.50 liradan 4 liraya, tam bilet ücretleri ise...
Komşum çok açık saçık giyiniyor, evinden erkek eksik olmuyor hamileymiş çocuğa yazık değil mi?
Eskort galiba karı ne diye cocuk yapiyor boyleleri anlamiyorum bakabilcek sanki
Pisman olur musunuz?
Sevgiliniz evlenince sizin giyiminiz olsun bir işte çalışmanız olsun karışırsa evlendiğinize pişman olur musunuz, ama sizi çok seviyor
Sanalda dekolte giyince neden kötü karşılanıyorum?
Disarda ne giyiyorsam aynisini giyiyorum ama sanalda yollu diyen mi dersin tesirci diyenmi sokakta kimse bakmiyor bile
Kaynanalar ogullari evlendikten sonra Neden sürekli arar? ic ice olmak ister? Herseyi bilmek ister?
Boyle yaparak oglu evlilige alisamiyor? Neden boyle yapiyorlar? Gelinlere Neden saygi yok?
Şu anda okuduğunuz bir kitap var mı hangi kitabı okuyorsunuz?
Jona Lendering'in Büyük İskender adlı kitabını okuyorum ben peki ya siz🤔
Namaz kılıyor musunuz, dini hassasiyetiniz ne düzeyde?
Dini hassasiyetiniz ne düzeyde? İnancınızı yaşıyor musunuz?
Esnaflara girerken selam veriyor musunuz?
Yani dükkana girerken esnafa selam veriyor musunuz? Ben vermiyorum
Evlilik mi sultanlık, bekarlık mı?
Bence bekarlık. Bir insana bağlı kalmadan, istediğin gibi yaşayıp istediğini yapabiliyorsun. Tabi bunu evli olup yapanlar da var ama çok az.
Bilezik taktığım için imalı laf sokuyolar ister takarım ister takmam evli kadınlar için mi altın satılıyor bitek napıcam?
Evli kadınlar gibisin diyorlar bende sadece evlilermi takıyor diyorum yok sadece altın takmışsn zengin işi diyorlar altını sadece evliler mi takar arkadaşlar ben anlamıyorum insanları
Onu cok fazla istiyorum?
Nişanlı müdürüm devamlı bir şekilde bana bakıyor bende ona bakıyorum kesintisiz 4-5 saniye bakışıyoruz sonra birimizden biri kafasını çeviriyor göbeği açık giyindiiimde süzüyor kaç kez gögsüme bakarken yakaladım. ama ben...
Dışarıda yeme içmeye para harcama sıklığınız nasıl?
yani iki kişi birer porsiyon yemek yedik, çay içtik meyve suyu filan içtik ve bin tl gitti. sadece bir öğün. öyle sıradan bir mekanda.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer