Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek.
Ay yine çok süper soru sormuşum ama neden yanıtlayan az
Güzelsin diyen oluyor ama burnum uzun biraz kendimi güzel hissetmiyorum😪 ama hep iltifat alıyorum çocuklardan kadınlardan erkeklerden sizce yalan mı söylüyolar
Genelde bazı insanlar minyon tipli oluyor bu aslında çok güzel bir şey. Minyon tipli olmak aslında dezavantaj diye düşünüyorum senin için. Bende öyleyim yüzük bebek gibi olduğu için beni görenler gerçek yaşımı söylediği zaman inanmıyor. Bende daha genç gözüktüğümü düşünüyorum. Yani bu bence çok güzel bir şey. Kaç yaşına gelirsen gel küçük gösterirsin.
Cevap
19Cevap
Kötü değil bence çok iyi.. yani 31 yaşında olup da genç görünmek güzeldir.. ben de mesela genç duruyorum
Sence doğru mu söylüyorlar. Güzellikten ziyade seksi olabilirsin
Ama yüzüme karşı yaşlı kadınlar özellikle kızım çok güzelsin maşallah diyorlar kıskanmayan kızlarda
Yani ne anlamalıyım
Görmeden karar vermek bence doğru değil ama guzelsindir
cok guzelsin hissedebiliyorum
Şaka mı yapıyosun
hayır
🌹
Daha ne istiyorsun acaba bence çok güzelsinn ondan diyorlar
Vücut fotonu atman mümkün mü?
Değil
Kötü değilsin de spor yapman iyi olur.
Başlıcam ama zayıflamak istemiyorm
Beslenmene dikkat et kas yapman iyi olur.
Bende öyle düşünüyorum
Merak ettim ya fiziğini
Görebilir miyim
Maalesef
Detay veren jusiden direk soğuyorum ya boş işler
ne güzel işte yaşını göstermemek
foto görmeden bişey diyemem
Ne gerek var bu kadar detaya
Ne bileyim biraz beni övün istedim
Doğru aman sordum işte napim
Bu sorudan sonra eklemem imkansız
Var benim istek atmam
🙂
Uzun derken nasıl
Burnumun ucu top gibi yandan uzun duruyor çok takıyorum
Kemerli mi
Değil ucu top gibi
Uzun burun ülkenin genel sorunu
😪😪estetikten korkuyorum
Estetik yapsak başka yer göze batar
Bende orası sıkıntı
Ya burundan başlayıp dolgudan Kaş kaldırmadan çıkarımahaj bataklık gibi
Yok oralara dokunmam ben
Görmeden bişi söylemek zor
güzelsin bence.. arzular şelale o fiziğe
minyonsun ideal
hıc asık oldunmu?
Oldum neden?
senle konusup dertleselımmı
Dert babası mısın
genelde oyle ya sen?
Ben değilim teşekkürler
Çok iyi
Yoo değil
gayet iyi
Değil
Gayet iyisin.👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?