Ailem yaşattığım bir güvensizlikten sonra arkadaşıma bile izin vermiyor?
İki sokak ötede oturan kız arkadaşıma bile izin vermiyor ne yapacağım ben yaaa sadece sevgilimi öğrendiler o da iki yıl oldu bı asamadilar..
Ağlasam rahatlayacağım ama ağlayamıyorum nasıl ağlayabilirim?
Her şeyi içime attığım için, içimde her şey birikti. Ve artık tıkandığımı hissediyorum. Ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum. Ağlayınca rahatlayacağımı biliyorum. Sizler böyle bir durumdayken ağlamak için ne yapıyorsunuz?...
Kısmetim mi kapandı ne oldu?
Çirkin bi kız değilim arkadaşlarımın erkek arkadaşlarının benim hakkımda güzel kız dediklerini de bir çok kez duydum. Fakat karşıma kimse çıkmıyor kimse beni sevmiyor. Üniversitede bir iki kişiyle görüştüm. Bir tane...
Herkes ilgiyi sever mi?
İstenenen yerden gelmeyen ilgi ve istenmeyen yerden gelen ilgi... hangisi daha kötü?
Kız neden böyle oldu?
Arkadaşlar sevgilimle buluştuk işte neyse ben biraz bi durum vardı konuştuk haklıydım hani falan gerci kız daha önce de dedi beni öpme diye de ben de dedim hani sen öpünce yaparım diye. Neyse sonra kız tenha yere çekti...
Mimarlık için özel üniversite mi yoksa devlet üniversitesi mi?
Mezun olduktan sonra özel universitedekilere kolay anlamadan parayla gecti diyolarmi ailem neresi zorsa ora daha iyi hazirlar seni diyerek devlette tutmaya çalışıyor sizin fikriniz nedir. Devlette olan iyi bir universite...
Ailem çok cahil?
Bıktım artık kuzenimle buluscaktik ( erkek kuzenim) ders çalışmak için saçma sapan şeyler söyledi izin vermedi artık bıktım bu cahillerle yaşamaktan herşeyi yanlış düşünüyor yalan söyleyince de ben suçlu oluyorum napcam
Arkadaşlar bir bilginiz var mı?
Arkadaşlar ben Karabük üniversitesi eğitim ve araştırma hastanesinde staj göreceğim devlet yurdu çok uzağa düşüyor ve yemeklerde paralı o nedenle çok da mantıklı gelmiyor şuanlık kykya gitmek Karabükü bilmiyorum başka...
Kocam çok ilgisiz?
Evine bağlı bir erkek işten eve evden işe gider yalnız eve geldiğinde bir kelime sohbet etmez konuşmaz dışarıya çıksak başkalarına bakar çok sessiz sakin kötü birisi değil ama kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım
Dünyayı parası olan sayılı zengin aileler mi yönetiyor?
Yahudiler parayla israil i kurup sayılı gelişmiş ordusu olan ülkeler arasına soktu.
Instagram çift hesaplarındaki erkekler niye böyle?
Instagram çiftlerindeki erkekler de şaka ile de olsa hep karılarına karşı küçük düşme, altta kalma içeren skeçler görüyorum, bu erkekler kadın hakimiyetinden mi hoşlanıyor sizce?
Karşı cinse ihtiyacın olduğunu düşünüyor musun?
Hayatında aşka ihtiyaç duyuyor musun?
Karşı cinsten çok fazla arkadaşı olan birinden olur mu?
Sevgilinizin karşı cins ile olan fazla samimiyeti sizi rahatsız eder mi?
Senin eşin, benzerin var mı?
Benim yok haberiniz olsun, tek hesabım bu 🤠 Kendini beğenmediği için benim fotoğraflarımla soru soran aşağılık bir zavallı var, fark ederseniz bana söylüyorsunuz beybiler.
Kelimelikte hamle yapmayı unuttuğum için yenildim, bunu nasıl hazmederim?
Kelimelik oyununda 2 tane rakibimden daha öndeydi puanım ama uzun süre hamle yapmayı unuttuğum için puanım önde olsa da ikisine de yenildim 😰 çok koydu, sinir oldum bu siniri nasıl hazmederim? 😰
21 yaşındayım, dansa başlayacağım. Geç mi olur?
Urban hiphop tarzi dans kursuna başlıyorum fakat 21 yaşındayım sizce iyi dans edebilir miyim geçmi oldu sizce?
Gece ve Özgür'ün hikayesi başladı. Dönence dizisinin ilk bölümü nasıl buldunuz?
ben sevdim, tam yaz dizisi havasında güzeldi. Hem otizmli karakterleriyle güzel bir farkındalık oluşturuyor. Bakalım bu hikaye nerelere gidecek?
Evlenecek/eğlenecek kız ayrımını neye göre yapıyorsunuz?
Biz size boyle bir ayrım gütmüyoruz ama.
Sevdiğiyle gurur duymak ilişkinin ömrünü uzatır mı ne dersin?
#selamgençlik #Sevdiğiyle gurur duyabilmek nasıl bir duygu olsa gerek, sen sevdiğinle gurur duymak ister misin? #askiliskileri #tubasueda #🍀🍀 https://music.youtube.com/watch?v=zEgZKjanGUI&feature=share
Bir erkek bir kızın bakire olup olmadığını anlayabilir mi?
Olmadığını nasıl anlar icine girmeden ama görelim tecrübeleri 😂 Kendim için sormadım ayrıca 😜kıllar kılık yapmasın
Aşkta meslek farkı var mıdır?
Beğendiğim birisi var aynı mahallede oturuyoruz ara sıra konuşuruz o şimdi avukat bende öğretmenlik okuyorum arkadaşım onun beni beğenmeyeceğini söylüyo sizce aşkta meslek farkı var mıdır? Ben olmadığını düşünüyorum.
ÖSYM guncelleyemedim yeni habberim oldu?
ÖSYM güncellemek zorunda mıydik of obpyle ilgiliymiş ama artık geçti napicam koydeydim yeni haberim oldu sorun olur mu sizce
Sizce insanlar Instagram da neden beğeni sayılarını gizleme gereği duyar?
Sizce sebebi yetersizlik hissi mi veya başka bir şey mi?
Anal ilişki öncesi ne yapmam gerekir?
Anal ilişki yaşayacağım ama az acı ve çok zevk için ne yapmam gerekir
Çok kıskancım bu huyumu hiç sevmiyorum nasıl değişirim?
Eşimi iş için görüştüğü kadınalrdan bile kıskanıyorum teşekkür ederim yazsa bile nasıl kurtulurum hiç iyi bir şey değil nefret ediyorum bu huyumdan
O nasıl oliyor yani?
Kızın biri bana geçen diyorki sen niye yakışıklı olduğunu belli ediyorsun peki şimdi kum saati vücutlu bir kadın kalçası geniş beli ince diye hiç mi kendini belli etmeye hakkı yok bunun? bu nasıl bir mantık lan böyle hala...
Kilolu olmak ayıp bir şey mi?
Annem sürekli kilolu olduğum için sevilmeye layık birisi olmadığımı kilolu olduğum için kimsenin beni sevmeyecegini söylüyo çabalıyorum ancak yine de kilo veremiyorum. Sizce kilolu olmak bir kusur mu? Erkekler kilolu...
Kot elbise giymek neden varoşluk mu?
Arkadaşlar merhaba ben yarın erkek arkadaşımla buluşacağım. Seni çok özledim falan diyor ama ne giyeceğimi bilemedim ben de kıyafet gönderdim hiçbirini beğenmedi. Kot elbise için çok varoş buluyorum dedi. Küpe taktım...
Karım aylık 4 bin harcıyor?
Arkadaşlar 6 senelik evliyim herşeyimi kendim yaptım. Düğün , ev balayı birde 3 yaşında oğlumuz var. Eşim çok istediği için cins köpeğimiz neyse özet geçiyorum eşim üni mezunu ama çalışmıyor ve çalışmakta istemiyor ev...
Nişanlımla whatsap durumumuza baş harflerimizi koymuştuk kavga etdik ikimizde silmiştik şimdi ben yazdı onada söyledim yapmadı?
Hep yani durumunda niye yazmıyorsun dedim erkeğe bu yakışır dedi yazmadı. Bende sen yazmıyorsan bende dediğin gibi yapmam saat 4 de çevrimçi olurum görürsünnn. Bende silmeli miyim?
Ciddi ilişki yapamıyorum nedeni ne olabilir? aşağıyı okuyun lütfen?
yani aslında yapsam yaparım mesela bir yıllık ilişkimde oldu ama sevemiyorum abi sadık kalırım ama sevemiyorum olmuyor bir süre sonra sıkılıyorum ayrılmak istiyorum şu an da 1 yıl 3 aydır sevgili olduğum biri var seviyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer